Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vobra
Moderator: moderatorteam
- odh
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
hoi.
Wij gaven het merk vobra al jaren aan onze hond.
We vonden altijd wel dat zijn vacht wat dof was .
Begon een tijdje geleden jeuk te krijgen.Het blijkt dat meer mensen hier last van haddenmer Vobra.
ben nu overgestapt op kvv
zijn vacht glimt als een spiegel en hij lust het ook graag.
Ook onze pup eet kvv.
Maar mischien heeft een ander daar geen last van
gr.Wim
Wij gaven het merk vobra al jaren aan onze hond.
We vonden altijd wel dat zijn vacht wat dof was .
Begon een tijdje geleden jeuk te krijgen.Het blijkt dat meer mensen hier last van haddenmer Vobra.
ben nu overgestapt op kvv
zijn vacht glimt als een spiegel en hij lust het ook graag.
Ook onze pup eet kvv.
Maar mischien heeft een ander daar geen last van
gr.Wim
-
Ester&Lara
-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Diablo
- Actief
Diablo heeft het ook gehad...
Op zich deed hij het er niet slecht op, maar toch ook weer niet helemaal goed.
Zijn vacht bleeft wat dof en droog en zijn ontlasting was ook nooit hard.
Nu op de Farmfood & 2 dagen CB en hij doet het beter dan ooit!
Op zich deed hij het er niet slecht op, maar toch ook weer niet helemaal goed.
Zijn vacht bleeft wat dof en droog en zijn ontlasting was ook nooit hard.
Nu op de Farmfood & 2 dagen CB en hij doet het beter dan ooit!
<a href="http://www.rottweilervrienden.nl">Klik hier voor het RottweilerVrienden-Forum!</a>

-
*wendy*
- Actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog
- Contacteer:
Op aanraden van de DA hebben wij de hypo allergene versie gehad. Boy is heel gevoelig op maag en darmen. Dus vaak diarree enzo.
Later ben ik via een kennis KVV gaan proberen.
De baas van mijn vriend voert zijn Berner Sennen ook Vobra en dan de kip/rijst variant (dacht ik) en die is er echt tevreden over.
Later ben ik via een kennis KVV gaan proberen.
De baas van mijn vriend voert zijn Berner Sennen ook Vobra en dan de kip/rijst variant (dacht ik) en die is er echt tevreden over.
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
ben ook erg teverede over vobra(kip en rijst dan)na veel gemedder met een juiste brok vinden ben ik er nu uit,canyon reageerd nog wel is op een andere brok:canex was kale plekken en een schilverige huid smolke was bij haar alleen maar overgeven(zag later dat er bht en bha in zit dus dat ze ging kotsen was dus niet zo raar)maar met vobra goede resultaten

jemble 5 maanden
-
anjapaula
- nieuw lid
- doggyfun
- Erelid
- Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar
Hoi,
Hier krijgen ze alle 4 Vobra en ze doen het er prima op!!!
Ook verschillende cursisten van mij geven hun honden Vobra (premium) en hun ervaringen zijn ook goed.
Zelf hebben we 2 bordercollies van 2 en 3 jaar oud, beiden fanatiek sportend, een middenslag kees van net 5 maanden, en een"ouwe sok" , kruising fox terriër x windhondje van bijna 12 jaar welke nog heel fanatiek bij de veteraantjes behendigheid loopt.
Je ziet dus een verscheidenheid van leeftijd, ras en activiteit.
Kortom: voor mijn honden is het een prima brok!
Hier krijgen ze alle 4 Vobra en ze doen het er prima op!!!
Ook verschillende cursisten van mij geven hun honden Vobra (premium) en hun ervaringen zijn ook goed.
Zelf hebben we 2 bordercollies van 2 en 3 jaar oud, beiden fanatiek sportend, een middenslag kees van net 5 maanden, en een"ouwe sok" , kruising fox terriër x windhondje van bijna 12 jaar welke nog heel fanatiek bij de veteraantjes behendigheid loopt.
Je ziet dus een verscheidenheid van leeftijd, ras en activiteit.
Kortom: voor mijn honden is het een prima brok!
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
-
regina
- mijnpon
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Heb mijn honden altijd Royal Canin of Zalmbrokken gegeven. Toch een tijdje geleden ook Vobra carocrock (kip/rijst) geprobeerd, maar ik was er niet tevreden over. Beide honden hebben vele hopen meer ontlasting, wat ik erg vervelend vind (zeker om het ook allemaal weer op te ruimen
)
De oudste hond is sinds hij Carocrock kreeg erg stelerig (dus hongerig) geworden. Nu heb ik ze sinds kort op Canex en binnen twee weken merk je het verschil. Tuurlijk, de dief moet het stelen even weer afleren (tja, wie beloond wordt. . . zal het nog een keer proberen).
Nu heb ik sinds kort in de winkel Casa Fera zien staan. Weer een brok van Vobra. Ik blijf gewoon bij Canex, voldoet met prima!
mijnpon
De oudste hond is sinds hij Carocrock kreeg erg stelerig (dus hongerig) geworden. Nu heb ik ze sinds kort op Canex en binnen twee weken merk je het verschil. Tuurlijk, de dief moet het stelen even weer afleren (tja, wie beloond wordt. . . zal het nog een keer proberen).
Nu heb ik sinds kort in de winkel Casa Fera zien staan. Weer een brok van Vobra. Ik blijf gewoon bij Canex, voldoet met prima!
mijnpon
-
Blije Wereld
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik geef al meer dan 10 jaar Vobra (Caracroc K/R) bevalt mij prima, wij fokken showen en trainen met onze honden.
Onze oudste is er zelfs 12,5 jaar mee geworden.
En wbt de ontlasting, je moet wel 2 a 3 maanden een ander merk voeren voor dat je daadwerkelijk merkt of het aanslaat of niet bij je honden is mijn mening.
Groetjes,
Willem
En wbt de ontlasting, je moet wel 2 a 3 maanden een ander merk voeren voor dat je daadwerkelijk merkt of het aanslaat of niet bij je honden is mijn mening.
Groetjes,
Willem
Ik heb geen hond, ik heb boxers
- mijnpon
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Blije Wereld schreef:Ik geef al meer dan 10 jaar Vobra (Caracroc K/R) bevalt mij prima, wij fokken showen en trainen met onze honden.
Groetjes,
Willem
Overigens, ik zeg niet dat andere honden het niet goed doen op dit merk voer. IK heb er alleen geen goede ervaringen mee
Groetjes
-
Maria
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb een poosje vobra gevoerd op aanraden van een andere fokker.
maar een voor een gingen al mijn honden erg krabben. honden met lichte vachten hadden rose haar gekregen op de buikjes. veel ontlasting van niet harde constentie.
nu voer ik kvv en brokken van proplan vis en rijst. Proplan voerde ik voor vobra ook altijd al maar vond ik vrij prijzig.
gr Maria.
maar een voor een gingen al mijn honden erg krabben. honden met lichte vachten hadden rose haar gekregen op de buikjes. veel ontlasting van niet harde constentie.
nu voer ik kvv en brokken van proplan vis en rijst. Proplan voerde ik voor vobra ook altijd al maar vond ik vrij prijzig.
gr Maria.