Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bach rescue remedie

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

bach rescue remedie

Ongelezen bericht door fabienne s »

weet niet of de vraag hier juist staat maar anders moeten de modjes hem maar verplaatsen.

ik heb mijn honden en de katten nu op de bach rescue remedie staan vanwege het vuurwerk en bij canyon is het ook omdat ze loops is en erg onrustig is deze keer,prullebak leeg halen,mijn schoenen pakken als ik weg ben en mij steeds achterna willen lopen.

nu kan ik bij de honden heel goed die druppels geven in hun bek maar bij de katten is het een ramp.nou kan je het ook in het water doen maar mijn katten drinken niet veel water thuis,denk dat ze buiten al wat drinken en ze staan op vers waardoor ze dus ook minder drinken. nou was mijn vraag,kan ik die druppels ook door het eten mengen?dat staat namelijk niet in de beschrijving maar is denk ik de enige manier om hun die druppels binnen te laten krijgen. wikkelen in handoeken enzo is geen optie om ze die druppels in hun bek te geven,mijn katten zijn erg bang aangelegd en elke vreemde handeling veroorzaakt stress bij ze en zorgt er ook voor dat de poes weer gaat blaassen naar ons,iets waar we blij mee zijn dat ze het juist niet meer doet.
Afbeelding

jemble 5 maanden
antoinette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door antoinette »

Toen 1 van mijn honden bach kreeg werd dat op een stukje brood gedruppelt, denk dus dat het geen kwaad kan.
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Kan prima hoor!
vedim
Actief

Ongelezen bericht door vedim »

ja hoor vermengen met een heerlijk stukje vlees geen probleem!!
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Ja hoor, ik deed het bij Boudewijn gewoon door de Carnibest.
flatcoat
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door flatcoat »

Bach kun je overal op druppelen, dus hoeft niet perse direkt in de bek gegeven worden.
Druppel het op iets wat ze echt lekker vinden en waarvan je weet dat het direkt aangepakt & opgegeten wordt.
Marja & Tibetaanse Terriër Ljennah
Flatcoat Beauty (28-10-1998/13-12-2006)
Afbeelding
Eva
Actief

Ongelezen bericht door Eva »

Ik doe de druppeltjes altijd gewoon door hun eten. Puur in hun bek smaakt niet zo lekker voor ze. Je kunt het ook aanlengen met water en dan 4x per dag geven.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

ik wil julliw wat vragen ik heb een pup die aangevallen is een paar weken geleden toen zei iemand tegem mij over deze druppels inmiddels gaat de pup best wel weer vertrouwe krijgen alleen bij grote honden staat hij nog te beven maar mijn vraag is waarom geven jullie deze druppels en waar voor en helpt het zie je verschil o en wat die katten betreft ik heb er zelf 3 probeer meestal oets in boter of smeerkaas te doen inderdaad een kat iets in zijn bek doen kan een ramp zijn
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

sorry voor de spelfouten denk toch echt dat ik de goede letter aantypt morgen naar hans anders hi hi
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”