Hij zit nu ook echt een stuk beter in zijn vel, echt heerlijk om te zien!Natas. schreef:Wat loopt ie goed!
En lekker te kwispelstaarten met een blij bekkie erbij, m'n op-1-na-favo-streepjeshond
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heup Meeko... Update juni 2009
Moderator: moderatorteam
-
Meeko
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
- markdh
- Zeer actief
- boemerang
- Zeer actief
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
-
Brigitte
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Senta
- Zeer actief
-
Meeko
- Zeer actief
Jaap ken ik wel, die heb ik nog gebeld toen Hans op vakantie wasBrigitte schreef:Ik heb nog aan je gedacht, had het met Jaap (neef van Hans) over Meeko gehad. En die vonden het idd onvoorstelbaar dat hij ook zo snel was met lopen. Hij vroeg of ik nog wat gehoord had van je en ze waren heel blij dat het zo goed gaat
Ik sta er ook steeds weer verbaast van wat Meeko voor elkaar krijgt. Zijn bespiering was niet echt geweldig toen hij hier kwam, maar je merkte wel snel dat het steeds beter werd. Na de operatie was zijn bespiering weer snel minder geworden, maar toch pakte hij de draad weer erg snel op.

-
Meeko
- Zeer actief
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier op het forum ben geweest, maar ik kom nu toch even een update geven.
Meeko is ondertussen helemaal van de Metacam af, maar zit nog wel op pijnstillende capsules.
Nu het wat kouder wordt en er ook niet meer gezwommen wordt merk ik aan Meeko dat het niet meer zo lekker vooruit gaat. Hij is ongeveer een week terug van het bed gevallen en sindsdien gaat het niet meer zo lekker. Zijn spieren vind ik nog steeds erg zwak (al loopt hij wel gewoon goed), dus er moet nu andere actie ondernomen worden, want die spieren moeten nu toch echt verder ontwikkelen.
Daarom heb ik vandaag geïnformeerd en besloten dat we met hem naar hydrotherapie gaan.
Volgende week zaterdag om 10 uur is onze eerste afspraak in Echt. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, want in het begin heeft hij kleine ruimtes altijd eng gevonden, maar dat gaat vast helemaal goed komen
.
Ik ga jullie op de hoogte houden hoe het met de hydrotherapie gaat
Meeko is ondertussen helemaal van de Metacam af, maar zit nog wel op pijnstillende capsules.
Nu het wat kouder wordt en er ook niet meer gezwommen wordt merk ik aan Meeko dat het niet meer zo lekker vooruit gaat. Hij is ongeveer een week terug van het bed gevallen en sindsdien gaat het niet meer zo lekker. Zijn spieren vind ik nog steeds erg zwak (al loopt hij wel gewoon goed), dus er moet nu andere actie ondernomen worden, want die spieren moeten nu toch echt verder ontwikkelen.
Daarom heb ik vandaag geïnformeerd en besloten dat we met hem naar hydrotherapie gaan.
Volgende week zaterdag om 10 uur is onze eerste afspraak in Echt. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, want in het begin heeft hij kleine ruimtes altijd eng gevonden, maar dat gaat vast helemaal goed komen
Ik ga jullie op de hoogte houden hoe het met de hydrotherapie gaat

- Hutsje
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Brigitte
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
-
Meeko
- Zeer actief
Nou we zijn in Echt geweest!
Het is me erg meegevallen. Ik was erg bang dat Meeko de waterbak niet in zou gaan, maar dit viel reuze mee.
Eerst hebben we even de loopband aangehad, zodat hij door zou krijgen dat het daaronder bewoog
, daarna kwam het water en mocht hij weer gaan lopen. Dit deed hij meteen erg goed!!! Hij heeft een kwartier gelopen en was toen toch wel erg moe. We hebben hem bijna niet op de loopband moeten 'dwingen'. Ik ben helaas vergeten om foto's of een filmpje te maken, maar dat doen we volgende week!!
Het is echt super om te zien, hij vind het niet erg ofzo en ik voel gewoon dat dit hem goed doet!

Het is me erg meegevallen. Ik was erg bang dat Meeko de waterbak niet in zou gaan, maar dit viel reuze mee.
Eerst hebben we even de loopband aangehad, zodat hij door zou krijgen dat het daaronder bewoog
Het is echt super om te zien, hij vind het niet erg ofzo en ik voel gewoon dat dit hem goed doet!

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- Daisy@
- Zeer actief
-
Meeko
- Zeer actief
Nou vandaag zijn we voor de 3e keer gegaan, deze keer ben ik de camera niet vergeten dus hebben we een paar filmpjes gemaakt.
Ik voel al dat de spieromvang van Meeko's poot beter wordt, dus ik kan al zeggen dat het zeker een succes is
Ik ben nog bezig met het uploaden, maar hier is de link van filmpje 1 alvast:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4356&hl=nl
Ik voel al dat de spieromvang van Meeko's poot beter wordt, dus ik kan al zeggen dat het zeker een succes is
Ik ben nog bezig met het uploaden, maar hier is de link van filmpje 1 alvast:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 4356&hl=nl

-
Meeko
- Zeer actief
-
Flip
- Zeer actief
-
Meeko
- Zeer actief
Het ziet er inderdaad heel erg strak uit, dat viel mezelf ook al meteen op toen ik het filmpje zag.Inge O schreef:leuk dat het zo goed helpt, maar ik krijg het eerlijk gezegd een beetje plaatsvervangend benauwd als ik zie hoe strak meeko in zijn halsband wordt opgehangen. ik kan het me niet voor stellen dat dit niet op een iets comfortabeler manier kan.
Maar ik kon tijdens het lopen nou niet echt zeggen dat hij er last van had, heb eigenlijk niks aan hem gemerkt... Misschien ook omdat we ons op zijn poten concentreren... volgende keer maar eens goed opletten.
Hij heeft het ook voornamelijk zelf in de hand hoor, hij loopt op het achterste gedeelte van de band waardoor de lijn zo strak komt te staan. Als hij wat meer naar voren gaat stappen, is de lijn gewoon los... Daarom lokken we hem ook zoveel mogelijk naar voren, maar dat wil hij op de een of andere manier nog niet zo

-
Baily