heel vreemd en nu begin ik een beetje te twijfelen over duck wat woef krijgt (en waar hij het goed op doet)
mijn DA zei dat het veel beter was om een droogvoer te geven, omdat je dan zeker weet dat hij alles krijgt wat hij nodig heeft, zeker voor een grote hond die veel groeit
nu had ik ook bij de dierenspeciaal zaak (waar wij altijd de brokken kochten) geinformeerd naar kvv ook hun vonden het niks en zeiden dat droogvoer beter zou zijn! daarom verkopen ze daar ook geen kvv
een vriend van mij werkt ook in een dierenspeciaal zaak, daar verkopen ze ook rodi maar verder niks,. hij zei ook dat het beter was om woef tog op een droogvoer te zetten, dit zou beter voor de tanden zijn en dat er in kvv ook toevoegingen zitten als in droogvoer dat het dus helemaal niet zo natuurlijk is
nu geven wij woef sinds een week duck en geen droogvoer meer... en ik vind dat hij het er wel goed op doet. (hij is slanker geworden volgens de trainster moest hij meer krijgen) maar hij is zeker niet mager!! ik vond juist dat toen hij brok kreeg hij zo'n dikke opgezette maag had maar het kan ook een verbeelding zijn geweest haha, iig ga ik woef nu wel wat meer geven dat kan hij idd wel hebben.
maar nu ben ik tog wel wat onzeker geworden over kvv, waarom wordt het overal afgeraden? ik ben niet van plan terug te gaan naar een droogvoer (zeker niet naar RC) waardoor hij 7x gaat poepen en allemaal dunne drap...