:lol:maart schreef:Malinois was me te vlug af
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Help mijn pup is te dun!!!!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: een foto
ik voer altijd op het oog, bij pups niet maar bij m'n volwassen honden wil ik een paar ribbetjes zien. Pups mogen bij mij wel wat voller zijn, hebben ze hier hard nodig qua trainen etc.Weim schreef:bedankt voor alle reacties. Afgelopen vrijdag ben ik gestart met meer voer. Ik kijk maar even niet meer naar de voorgeschreven hoeveelheden. Misschien is het verbeelding, maar ik had vandaag het idee dat ze al wat meer vet op haar lijf had.
Deze foto's zijn van vorig weekend.
Ik vind jou hondje vrij schraal nogmaals en zou hem iets meer gaan geven, maar let erop dat het niet teveel wordt

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- starfleet
- Erelid
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
idd. schraal maar niet echt magerstarfleet schreef:Ik vind hem ook iets aan de schrale kant, maar niet heel erg schraal. Buffy vond ik te schraal (was ze ook) en die was binnen twee weken iets te dik en dat gaat lastig goedkomen als je niet hard bent.
Anne

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik denk dat iets meer eten inderdaad goed zal zijn. Hij is wat aan de schrale kant. Maar het kan best zo zijn dat hij nu in een groeispurt zit en daar wat schraal van is. Tegen extreme groei in grote rassen is niet op te voeren nl
Nu wat meer en als de ribbetjes weg zijn weer wat minder en kijken wat er gebeurd.
Het belangrijkste is dat je ook voorkomt dat hij vet wordt. Honden die als pup al vet waren worden later ook snel te dik of ze groeien iets te hard wat ook niet echt gezond is.
Nu wat meer en als de ribbetjes weg zijn weer wat minder en kijken wat er gebeurd.