Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Olvarit?
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Olvarit?
Stond net in de winkel en zag die babyvoeding is dat niet wat voor een hond ipv het zelf in elkaar te moeten mixen of is dit te bewerkt? Vroeg het me gewoon af eigenlijk misschien iemand die het weet?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Marion.
Op vakantie doe ik dat nog wel eens, of weekendjes weg waar veel kids mee zijn (dan ga ik ze niet enge botten voeren ofzo). Je weet natuurlijk nog steeds niet wat er allemaal in zit, maar als het voor babies goed is zal het ook wel goed zijn voor honden.
Heeeeeeeeeeeel toevallig hebben ze hier vanochtend een potje andijvie met aardappels en rundvlees gehad (Olvarit dus), maar dat is echt toevallig
Maar zo een paar keer per jaar krijgen ze dat hier wel dus
Heeeeeeeeeeeel toevallig hebben ze hier vanochtend een potje andijvie met aardappels en rundvlees gehad (Olvarit dus), maar dat is echt toevallig
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Marion. schreef:Op vakantie doe ik dat nog wel eens, of weekendjes weg waar veel kids mee zijn (dan ga ik ze niet enge botten voeren ofzo). Je weet natuurlijk nog steeds niet wat er allemaal in zit, maar als het voor babies goed is zal het ook wel goed zijn voor honden.
Heeeeeeeeeeeel toevallig hebben ze hier vanochtend een potje andijvie met aardappels en rundvlees gehad (Olvarit dus), maar dat is echt toevallig![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- MJ
- Zeer actief
Ze willen dan natuurlijk wel het slabbetje ook om .malinois schreef:Marion. schreef:Op vakantie doe ik dat nog wel eens, of weekendjes weg waar veel kids mee zijn (dan ga ik ze niet enge botten voeren ofzo). Je weet natuurlijk nog steeds niet wat er allemaal in zit, maar als het voor babies goed is zal het ook wel goed zijn voor honden.
Heeeeeeeeeeeel toevallig hebben ze hier vanochtend een potje andijvie met aardappels en rundvlees gehad (Olvarit dus), maar dat is echt toevallig![]()
Maar zo een paar keer per jaar krijgen ze dat hier wel dusen dan geef je het zo koud neem ik aan zo uit het potje?
-
Marion.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Marie-José schreef:Ze willen dan natuurlijk wel het slabbetje ook om .malinois schreef:Marion. schreef:Op vakantie doe ik dat nog wel eens, of weekendjes weg waar veel kids mee zijn (dan ga ik ze niet enge botten voeren ofzo). Je weet natuurlijk nog steeds niet wat er allemaal in zit, maar als het voor babies goed is zal het ook wel goed zijn voor honden.
Maar zo een paar keer per jaar krijgen ze dat hier wel dusen dan geef je het zo koud neem ik aan zo uit het potje?

- MJ
- Zeer actief
...het zou een foto waard zijn !malinois schreef:Marie-José schreef:Ze willen dan natuurlijk wel het slabbetje ook om .malinois schreef:Marion. schreef:Op vakantie doe ik dat nog wel eens, of weekendjes weg waar veel kids mee zijn (dan ga ik ze niet enge botten voeren ofzo). Je weet natuurlijk nog steeds niet wat er allemaal in zit, maar als het voor babies goed is zal het ook wel goed zijn voor honden.
zie je ze al staan
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer: