Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kotsen,poepen,plassen-update:het gaat beter!
Moderator: moderatorteam
- boemerang
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik zou dan toch maar weer de dienstdoende dierenarts bellen want het klinkt verre van goedMaxiem schreef:Ach, ze zakt nu weer helemaal weg. We zijn even naar buiten geweest om te plassen, maar verder dan de tuin komt ze niet.
Als je haar nu roept doet ze nog wel haar ogen open, maar ze tilt niet eens haar koppie op
- Maxiem
- Zeer actief
We gaan nu weer naar de DA, want ze reageert helemaal nergens meer op.Benji&Brenda schreef:Ik zou dan toch maar weer de dienstdoende dierenarts bellen want het klinkt verre van goedMaxiem schreef:Ach, ze zakt nu weer helemaal weg. We zijn even naar buiten geweest om te plassen, maar verder dan de tuin komt ze niet.
Als je haar nu roept doet ze nog wel haar ogen open, maar ze tilt niet eens haar koppie op
Ze is bang voor wuurwerk, maar er kwam net een enorme knal en ze doet niet eens haar oren naar voren. Volgens mij is ze bewusteloos aan het raken
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
Bewusteloos is iets anders maar stupor/richting coma gaat ze wel zo te horenMaxiem schreef:We gaan nu weer naar de DA, want ze reageert helemaal nergens meer op.Benji&Brenda schreef:Ik zou dan toch maar weer de dienstdoende dierenarts bellen want het klinkt verre van goedMaxiem schreef:Ach, ze zakt nu weer helemaal weg. We zijn even naar buiten geweest om te plassen, maar verder dan de tuin komt ze niet.
Ze is bang voor wuurwerk, maar er kwam net een enorme knal en ze doet niet eens haar oren naar voren. Volgens mij is ze bewusteloos aan het raken
Hopelijk wordt er snel gevonden wat ze mankeert.
Welke dierenarts ga je nu heen?
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
-
WOEF!
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Maxiem
- Zeer actief
We zijn weer terug, we gaan gewoon de hele tijd naar de dienstdoende arts, da's in dierenkliniek ABC Amersfoort.
Ze heeft een infuus gehad en een pijnstiller. De DA heeft geen idee wat het kan zijn, de symptomen passen allemaal niet bij elkaar.
Vannacht weer elke 2 uur gaan kijken.
Morgen gaan we meteen om 9 uur weer, en daarna naar de internist als ze echt niks meer weten.
Het is zo stom, ze ziet er uit alsof haar laatste uur is aangebroken, maar ze kunnen niks vinden
Ze heeft een infuus gehad en een pijnstiller. De DA heeft geen idee wat het kan zijn, de symptomen passen allemaal niet bij elkaar.
Morgen gaan we meteen om 9 uur weer, en daarna naar de internist als ze echt niks meer weten.
Het is zo stom, ze ziet er uit alsof haar laatste uur is aangebroken, maar ze kunnen niks vinden
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hebben ze haar bloed nagekeken? Sterkte hoor, ze moet nu toch wel gan opknappen!Maxiem schreef:We zijn weer terug, we gaan gewoon de hele tijd naar de dienstdoende arts, da's in dierenkliniek ABC Amersfoort.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Maxiem
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
hou haar echt goed in de gaten hoor! Kan er niet iemand bij haar gaan slapen vannacht? Ik zou haar zeker niet alleen laten.. Spuugt ze nog steeds? En zit er ook bloed in haar ontlasting?Maxiem schreef:Ze hebben bloed afgenomen en onderzocht op simpele dingen.
Meer kunnen ze niet gewoon in de kliniek en op zondag kan je iets natuurlijk niet naar het lab sturen.
Ik hoop dat ze vannacht opknapt, maar ik vrees het ergste.
- Maxiem
- Zeer actief
Ze heeft nu al een paar uur niet meer gekotst, maar we geven haar dan ook niets meer. Ze kotst al, als ze 1 slokje water binnen krijgt.
Misschien inderdaad vannacht voor de zekerheid bij haar slapen, probleem is dat zij de trap niet meer op kan en bij haar beneden erg weinig ruimte is.
Misschien inderdaad vannacht voor de zekerheid bij haar slapen, probleem is dat zij de trap niet meer op kan en bij haar beneden erg weinig ruimte is.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou denken, dan maar krapMaxiem schreef:Ze heeft nu al een paar uur niet meer gekotst, maar we geven haar dan ook niets meer. Ze kotst al, als ze 1 slokje water binnen krijgt.
Wie heeft er bij ABC dienst eigenlijk? En heb je niet een infuus meegekregen voor vannacht?
- Maxiem
- Zeer actief
We hebben niks meegekregen, nee, we zouden ook geen idee hebben hoe we die zouden moeten aansluiten.
Maar we zijn in 10 minuten bij de kliniek en het infuus zit nog aan haar poot.
Louska had nu dienst, de eerste keer Natascha en als we morgen gaan Annemarie.
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Hopeloos zeg, om niet te weten wat haar mankeert en haar steeds zieker zien worden.Maxiem schreef:We zijn weer terug, we gaan gewoon de hele tijd naar de dienstdoende arts, da's in dierenkliniek ABC Amersfoort.
Denken ze niet aan een of ander giftig iets wat ze binnen heeft gekregen? Ook omdat ze zo snel heel ziek is geworden?
In ieder geval nogmaals sterkte, ik duim dat ze opknapt en je een rustige nacht zult hebben.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Echt moeilijk he, want ze heeft wel vocht nodig, maar ze houdt het niet binnen, en een beetje met een spuitje in haar bekkie spuiten af en toe?Maxiem schreef:We hebben niks meegekregen, nee, we zouden ook geen idee hebben hoe we die zouden moeten aansluiten.
Ik wens je sterkte hoor, ik hoop dat ze wat opknapt en als ze nog meer wegzakt, meteen terug gaan hoor!
Geef dr maar een voorzichtige knuffel van mij!
- Maxiem
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
Een beetje in haar bek spuiten helpt ook niet, ze wil wel drinken, maar het lukt haar gewoon niet ook maar 1 druppel binnen te houden. Komt nog bij dat als het bijv. haar alvleesklier is het alleen maar schadelijk is te drinken.Demi schreef:Echt moeilijk he, want ze heeft wel vocht nodig, maar ze houdt het niet binnen, en een beetje met een spuitje in haar bekkie spuiten af en toe?Maxiem schreef:We hebben niks meegekregen, nee, we zouden ook geen idee hebben hoe we die zouden moeten aansluiten.
Ik wens je sterkte hoor, ik hoop dat ze wat opknapt en als ze nog meer wegzakt, meteen terug gaan hoor!
Geef dr maar een voorzichtige knuffel van mij!
En bij twijfel gaan we meteen, ik wil hier geen risico's mee nemen.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik heb het helemaal gelezen, wat akelig
zo'n zieke hond en er niet achter kunnen komen wat het is.
Sterkte vannacht, hoop dat ze morgenochtend is opgeknapt en/of dat de dierenartsen iets vinden en daar dan wat aan kunnen doen
Sterkte vannacht, hoop dat ze morgenochtend is opgeknapt en/of dat de dierenartsen iets vinden en daar dan wat aan kunnen doen
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
Het was een rommelig nachtje vannacht, Max was wel heel suf, maar dat kan ook van de pijnstillers komen. Ze deed wel haar ogen open en bewoog het puntje van haar staart dus ze hoorde je wel.
Alleen ze kan nu niet meer opstaan. Ze wil wel, ze heeft het ook geprobeerd maar ze valt gewoon weer om. En als ze blijft staan, staat ze te trillen op haar poten
We gaan straks weer naar de DA, we tillen haar gewoon met mand en al in de auto. Ik denk dat ze gewoon heel erg verzwakt is, ze heeft nu tenslotte sinds zaterdagochtend niets gegeten.
Ik kan nu niet mee, aangezien ik echt iets moet doen, maar ik wordt per mobiel op de hoogte gehouden. Mocht er iets ergs gebeuren, kan ik meteen komen.
Alleen ze kan nu niet meer opstaan. Ze wil wel, ze heeft het ook geprobeerd maar ze valt gewoon weer om. En als ze blijft staan, staat ze te trillen op haar poten
We gaan straks weer naar de DA, we tillen haar gewoon met mand en al in de auto. Ik denk dat ze gewoon heel erg verzwakt is, ze heeft nu tenslotte sinds zaterdagochtend niets gegeten.
Ik kan nu niet mee, aangezien ik echt iets moet doen, maar ik wordt per mobiel op de hoogte gehouden. Mocht er iets ergs gebeuren, kan ik meteen komen.
-
HeidiWeer
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer: