Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kotsen,poepen,plassen-update:het gaat beter!
Moderator: moderatorteam
- Maxiem
- Zeer actief
Kotsen,poepen,plassen-update:het gaat beter!
Max doet het plotseling allemaal in huis.
Het is heel gek, het is net alsof het ze plots niet meer op/binnen kan houden. Ze piept niet eerst om het aan te geven, ze laat het gewoon allemaal lopen. Ze heeft vanavond al 3 keer gekostst, 1 keer zelfs in haar mand, dan kan ze het dus echt neit binnen houden.
Ik heb geen idee hoe het komt. Ze krijgt wel de laatste 2 weken 3 pijnstillers per dag, omdat ze zo'n last heeft van haar artrose. Maar dat zijn lichte pijnstillers, waar ze geen last van zou moeten hebben.
Ook zijn we 1 1/2 maand geleden overgestapt op rauw voeren, maar daar heeft ze helemaal geen last van gehad.
Ik snap het niet meer...
Het is heel gek, het is net alsof het ze plots niet meer op/binnen kan houden. Ze piept niet eerst om het aan te geven, ze laat het gewoon allemaal lopen. Ze heeft vanavond al 3 keer gekostst, 1 keer zelfs in haar mand, dan kan ze het dus echt neit binnen houden.
Ik heb geen idee hoe het komt. Ze krijgt wel de laatste 2 weken 3 pijnstillers per dag, omdat ze zo'n last heeft van haar artrose. Maar dat zijn lichte pijnstillers, waar ze geen last van zou moeten hebben.
Ook zijn we 1 1/2 maand geleden overgestapt op rauw voeren, maar daar heeft ze helemaal geen last van gehad.
Ik snap het niet meer...
Laatst gewijzigd door Maxiem op 11 dec 2006 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
Ik heb het vlees voor de zekerheid maar weggedaan.loving bulls schreef:geen eten, wel drinken en rustig houden, evt okugest en t in de gaten houden, als ze sloom wordt o.i.d. wordt t tijd voor overleg met de DA
Wat is okugest? Ze is wel slomer dan anders, ligt heel zielig in haar mand de hele tijd, helemaal opgerold.
Ze heeft overigens een deel van de kots weer opgegeten, maar ik geloof dat dat normaal is voor honden?
-
S@ndr@
- Zeer actief
Okugest is iets wat je normaal gesproken bij de drogist koopt, en het helpt tegen misselijkheid ,diarree enzo bij mensen en bij honden werkt het ook heel goedMaxiem schreef:Ik heb het vlees voor de zekerheid maar weggedaan.loving bulls schreef:geen eten, wel drinken en rustig houden, evt okugest en t in de gaten houden, als ze sloom wordt o.i.d. wordt t tijd voor overleg met de DA
Wat is okugest? Ze is wel slomer dan anders, ligt heel zielig in haar mand de hele tijd, helemaal opgerold.
Ze heeft overigens een deel van de kots weer opgegeten, maar ik geloof dat dat normaal is voor honden?
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Maxiem
- Zeer actief
Ik hoop maar gewoon dat het niets ernstigs is en dat het vanzelf wel overgaat.Benji&Brenda schreef:Dat ze alles nu binnen doet lijkt me inderdaad echt gewoon een teken dat ze zich hondsberoerd voelt.
Niet leuk natuurlijk maar het hoeft niks ergs te zijn. Wel even goed in de gaten houden natuurlijk.
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Contacteer:
- Maxiem
- Zeer actief
He bah, het gaat plotseling veel slechter. Ze wil niet meer eten, en ze viel bijna van de trap.
We zijn voor de zekerheid maar naar de DA geweest en ze bleek koorts te hebben, terwijl die pijnstillers die ze krijgt koortsremmend zijn. Zonder die dingen zou ze helemaal flink koorts gehad hebben.
Ze heeft een injectie tegen het braken gehad en nu mag ze niet meer braken anders moeten we terugkomen. De DA zei dat we vannacht haar elke 2 uur moesten controleren, en als ze niet attent genoeg is moeten we meteen komen.
Bah!
We zijn voor de zekerheid maar naar de DA geweest en ze bleek koorts te hebben, terwijl die pijnstillers die ze krijgt koortsremmend zijn. Zonder die dingen zou ze helemaal flink koorts gehad hebben.
Ze heeft een injectie tegen het braken gehad en nu mag ze niet meer braken anders moeten we terugkomen. De DA zei dat we vannacht haar elke 2 uur moesten controleren, en als ze niet attent genoeg is moeten we meteen komen.
Bah!
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Hoe gaat het nu met haar?
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
Ze is heel suf en kan niks binnen houden. Zodra ze wat water drinkt kotst ze meteen weer. Eten wil ze helemaal niet. Ze loopt alleen maar wat rond met haar staart tussen haar poten. We gaan straks naar het spreekuur, de DA had gezegd dat we terug moesten komen als ze niet stopte met braken, aangezien ze een injectie daartegen heeft gehad.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Cujo heeft sinds vannacht precies hetzelfde het komt er aan de voor en achterkant uit, ze drinkt gelukkig wel. Zag dat je uit Amersfoort komt, misschien toch een virusje hier in de buurtMaxiem schreef:Ze is heel suf en kan niks binnen houden. Zodra ze wat water drinkt kotst ze meteen weer. Eten wil ze helemaal niet. Ze loopt alleen maar wat rond met haar staart tussen haar poten. We gaan straks naar het spreekuur, de DA had gezegd dat we terug moesten komen als ze niet stopte met braken, aangezien ze een injectie daartegen heeft gehad.
Beterschap!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
in ieder geval beterschap en jij sterkte , het valt niet mee om ze zo te zien(ik weet het)hoop dat ze zich snel weer beter gaat voelenMaxiem schreef:Ze is heel suf en kan niks binnen houden. Zodra ze wat water drinkt kotst ze meteen weer. Eten wil ze helemaal niet. Ze loopt alleen maar wat rond met haar staart tussen haar poten. We gaan straks naar het spreekuur, de DA had gezegd dat we terug moesten komen als ze niet stopte met braken, aangezien ze een injectie daartegen heeft gehad.
- Maxiem
- Zeer actief
Ja. En wat het virus betreft, ze zei dat dat wel heerste maar dat koorts daar helemaal niet bij hoorde, dus dat het dat iig niet (alleen) was.Demi schreef:En ga je toevallig naar het spreekuur van ABC?
En als het dat was, had ze moeten stoppen met braken na de injectie.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Oke thanksMaxiem schreef:Ja. En wat het virus betreft, ze zei dat dat wel heerste maar dat koorts daar helemaal niet bij hoorde, dus dat het dat iig niet (alleen) was.Demi schreef:En ga je toevallig naar het spreekuur van ABC?
En als het dat was, had ze moeten stoppen met braken na de injectie.
Maar weet je nu wat het wel is dan? Wat zei ze verder?
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- boemerang
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
We zijn nu terug, maar zonder hond.
Ze is daar gebleven en ze heeft antibiotica gehad. Er wordt ook nog bleod afgenomen om de lever en nieren te onderzoeken, en ze gaat aan het infuus omdat ze anders uitdroogt.
Ze wist niet wat het was, want het waren geen typische klachten.
Ze had nu nog wat verhoging, 39,6 C
Ze is daar gebleven en ze heeft antibiotica gehad. Er wordt ook nog bleod afgenomen om de lever en nieren te onderzoeken, en ze gaat aan het infuus omdat ze anders uitdroogt.
- boemerang
- Zeer actief
ik hoop niet dat het wat ernstigs is meidMaxiem schreef:We zijn nu terug, maar zonder hond.
veel sterkte,en wanneer hoor je hier nu meer van
bha dit is niet leuk ik duim voor je
veel liefs ,marianne

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
- Maxiem
- Zeer actief
- boemerang
- Zeer actief
vanmiddag zijn we weg ,maar ik denk aan jullieMaxiem schreef:Als ze niks bijzonders vinden, moeten we om 5 uur terug komen om de situatie te bespreken. Vinden ze eerder iets, dan worden we opgebeld.
Het was heel zielig om haar daar achter te laten, ze is zo bang.
en zodra ik weer terug ben kijk ik meteen even
ik blijf duimen hoor

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
Nou, Max is weer thuis.
Ze is opgeknapt van het infuus, maar nog steeds ziek en suf. Morgen gaan we weer naar de DA, eventueel weer aan het infuus.
Nier en leverfalen is nu iig uitgesloten. De DA denkt aan alvleesklierontsteking of een maagzweer.
Ze mag vandaag niet drinken of eten.
Vannacht gaan we weer elke 2 uur controleren, en hopelijk kan er iets gevonden worden morgen
Ze is opgeknapt van het infuus, maar nog steeds ziek en suf. Morgen gaan we weer naar de DA, eventueel weer aan het infuus.
Nier en leverfalen is nu iig uitgesloten. De DA denkt aan alvleesklierontsteking of een maagzweer.
Ze mag vandaag niet drinken of eten.
Vannacht gaan we weer elke 2 uur controleren, en hopelijk kan er iets gevonden worden morgen
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Contacteer:
-