Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn lieve Ginger update pag 7
Moderator: moderatorteam
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Fijn om de berichtjes te lezen ! is toch wel een fijne gedachte als je weet dat er mensen met je meeleven
Ben net weer naar haar geweest, en ik mag denk ik niet klagen ! Gisterenavond was ik ook naar haar wezen kijken en toen was ik echt geschrokken, ze was zo triest
dan ga je gewoon het ergste denken... Maar nu ligt ze al 48 uur aan het infuus en ik bukte bij haar bench en toen mijn da haar riem omdeed kwam ze eruit en ging ze met haar voorpoten op mijn benen staan en kreeg ik likjes in mijn gezicht en ze was zelfs aan het kwispelen !! toen ben ik haar gaan uitlaten met mn da en toen ze had gepoept ging ze erna "voeten vegen" dat is iets wat ze al lang niet meer gedaan heeft, dus al met al was ze al iets levendiger als gisteren en de dagen ervoor. Mijn da voert haar elke dag om de 2 a 3 uur met speciaal voer en ze blijft mooi stabiel kwa gewicht en ze is al ietsjes bijgekomen. Maar ik juich nog niet te vroeg want ziek is ze nog steeds. verwacht dat ze tot dit weekend nog aan het infuus moet, ligt eraan hoe ze van het weekend is.
Een tijd terug is Ginger flauw gevallen, we weten niet precies hoe dit is gekomen of door der halsband of doordat ze misschien maag/darmirritaties heeft gehad. Ik had gebeld naar mn da en die zei dat we dit in de gaten moesten houden, verder is dit niet meer voorgevallen dus ik hield dit niet meer in het oog. Kan nu best zijn dat dit naar boven is gekomen en dat ze hier goed ziek van is. Of ik vermoed misschien wel een vergiftiging die niet te zien is in het bloed, omdat ze een tijd terug een dikke tong had en haar mond half open hield, daar had ik toen ook een topic over geopend, ik kwam in een keer op het idee om te zoeken op paddestoelen op google en toen kwamen er wel bekende symptomen voor, dus wie weet. De medicijnen die ze krijgt is voor maag/darmirritaties dus we zitten dan in principe altijd goed, eigenlijk zou het haast niks anders kunnen zijn want ze is al helemaal binnenstebuiten gekeerd met bloedonderzoeken echo foto's enzv.
Wie weet zat de irritatie al te wringen en heeft ze iets gegeten bv paddestoel waardoor dit naar buiten is gekomen. Zo zitten we dus hele dagen dingen te bedenken. Hoop ook idd dat de endoscopie niet nodig is en dat ze verbeterd.
Gisteren was ik toch even een wrak en vanochtend ook omdat ik zo bang was toen ik ze had gezien, gewoon bang om ze kwijt te raken mn meisje, maar nu vanavond ben ik toch weer wat hoopvoller omdat ze toch beter reageerde, nog wel met moeite uit de bench komen maar toch. Gelukkig is ze nu in goede handen bij mn da, ze word er vertroeteld en al dus dat scheelt ook weer.
Het gekke is dat je er heel de dag mee bezig bent, van "o als ze maar niet dood gaat'' maar dat zou haast niet kunnen want alles functioneert goed, hart is goed alle organen ed, dus dat houd ik maar voor ogen !! maar piekeren blijf je toch... Morgen ga ik weer naar haar kijken, ben nu onderhand kind aan huis bij mn da lol.
Ben net weer naar haar geweest, en ik mag denk ik niet klagen ! Gisterenavond was ik ook naar haar wezen kijken en toen was ik echt geschrokken, ze was zo triest
Een tijd terug is Ginger flauw gevallen, we weten niet precies hoe dit is gekomen of door der halsband of doordat ze misschien maag/darmirritaties heeft gehad. Ik had gebeld naar mn da en die zei dat we dit in de gaten moesten houden, verder is dit niet meer voorgevallen dus ik hield dit niet meer in het oog. Kan nu best zijn dat dit naar boven is gekomen en dat ze hier goed ziek van is. Of ik vermoed misschien wel een vergiftiging die niet te zien is in het bloed, omdat ze een tijd terug een dikke tong had en haar mond half open hield, daar had ik toen ook een topic over geopend, ik kwam in een keer op het idee om te zoeken op paddestoelen op google en toen kwamen er wel bekende symptomen voor, dus wie weet. De medicijnen die ze krijgt is voor maag/darmirritaties dus we zitten dan in principe altijd goed, eigenlijk zou het haast niks anders kunnen zijn want ze is al helemaal binnenstebuiten gekeerd met bloedonderzoeken echo foto's enzv.
Wie weet zat de irritatie al te wringen en heeft ze iets gegeten bv paddestoel waardoor dit naar buiten is gekomen. Zo zitten we dus hele dagen dingen te bedenken. Hoop ook idd dat de endoscopie niet nodig is en dat ze verbeterd.
Gisteren was ik toch even een wrak en vanochtend ook omdat ik zo bang was toen ik ze had gezien, gewoon bang om ze kwijt te raken mn meisje, maar nu vanavond ben ik toch weer wat hoopvoller omdat ze toch beter reageerde, nog wel met moeite uit de bench komen maar toch. Gelukkig is ze nu in goede handen bij mn da, ze word er vertroeteld en al dus dat scheelt ook weer.
Het gekke is dat je er heel de dag mee bezig bent, van "o als ze maar niet dood gaat'' maar dat zou haast niet kunnen want alles functioneert goed, hart is goed alle organen ed, dus dat houd ik maar voor ogen !! maar piekeren blijf je toch... Morgen ga ik weer naar haar kijken, ben nu onderhand kind aan huis bij mn da lol.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004
Legend Of The Starr DayDream

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- donna
- Zeer actief
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
-
boxersien
- Prisje
- Vaste gebruiker
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- dragonsstarr
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb ze nu thuis maar nog steeds is het niet goed, we hebben vandaag weer bloed afgenomen voor een bepaalde ziekte maar dat is voor 90% uitgesloten dat ze die zou kunnen hebben. Maar voor de zekerheid hebben we de test toch gedaan want ik ga haar morgen weg brengen naar ommen voor verder onderzoek en als hun daar de test ook nog willen doen dan zijn we een weer een dag kwijt. Het enigste wat ze nu nog kunnen doen is een endoscopie....
Ben er echt kapot van, voel me zo gebroken, hoop dat er nu eens iets uit gaat komen wat ze heeft want dit is niet om vol te houden zo...
Ben er echt kapot van, voel me zo gebroken, hoop dat er nu eens iets uit gaat komen wat ze heeft want dit is niet om vol te houden zo...
Laatst gewijzigd door dragonsstarr op 09 dec 2006 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Priscilla
Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

Mis je lieve luna.......
8-11-2002 - 8-8-2004

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Meis, wat shit allemaal. Ik kan je helaas ook niet helpen maar wens je nog maar een keer sterkte. Probeer vol te houden en positief te blijven.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Maxiem
- Zeer actief
- boemerang
- Zeer actief
- Femmel
- Zeer actief
- Contacteer:
- Wilma
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe gaat het nu?

- little-wolf
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Contacteer:
- boemerang
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Wilma
- Zeer actief
- Contacteer:
Vreselijk zeg.
Heel veel sterkte en ik duim dat ze toch nog opknapt.

Heel veel sterkte en ik duim dat ze toch nog opknapt.

- Angeniet
- Erelid
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer: