Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Nu moet hij volgens de gebruiksaanwijzing zo gemonteerd worden dat het gat voor de stang aan de achterkant van de verticale stang van het frame zit. Helaas, op mijn fiets past dat niet omdat omdat het slot in de weg zit. Nu kon ik hem wel andersom monteren waardoor de stang waar de hond aan vast zit nu dus vóór de stang van het frame zit in plaats van erachter. Ik hoop dat de foto een beetje duidelijk maakt wat ik bedoel. Weet iemand of dit kwaad kan?
Even uitproberen of je niet met je hiel tegen de stang komt; dat trapt zo lastig Verder lijkt het me geen probleem wat de werking van de springer betreft.
We hebben net weer even gefietst en ik denk dat ik morgen toch maar even naar de fietsenmaker ga. Het gaat namelijk alleen maar goed als de moer niet goed is aangedraaid. Is dat wel het geval, dan kom ik inderdaad met mijn voet tegen de stang aan.
Dan desnoods het slot er maar af. Vreemd hoor. ik heb toch echt een hele gewone fiets.
Seahorse schreef:We hebben net weer even gefietst en ik denk dat ik morgen toch maar even naar de fietsenmaker ga. Het gaat namelijk alleen maar goed als de moer niet goed is aangedraaid. Is dat wel het geval, dan kom ik inderdaad met mijn voet tegen de stang aan.
Dan desnoods het slot er maar af. Vreemd hoor. ik heb toch echt een hele gewone fiets.
Er zijn fietsmerken in de handel waar de ruimte tussen het achterspatbord en de staande stang v/d fiets kleiner is dan de normale maat van de wat oudere fietsen.
De grote moer hoort eigenlijk achter de stang te zitten.
Groet,
Gerard.
Geef mij maar een hond, betrouwbaarder dan de mens.
Mecheltje schreef:Er zijn fietsmerken in de handel waar de ruimte tussen het achterspatbord en de staande stang v/d fiets kleiner is dan de normale maat van de wat oudere fietsen.
De grote moer hoort eigenlijk achter de stang te zitten.
Dat zit hij nu ook! De fietsenmaker heeft uiteindelijk het slot er maar afgehaald.