Nu is 40 wel erg veel ,10 kilo gaat naar de buurman en als er nog een liefhebber is voor 10 kilo voor 5 euro mag hij of zij mij een pb sturen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
rundertong koopjes
Moderator: moderatorteam
-
tineke
rundertong koopjes
Jan ging net vlees halen voor de doggies en heeft 40 kilo rundertong gescoord voor 50 cent de kilo
Nu is 40 wel erg veel ,10 kilo gaat naar de buurman en als er nog een liefhebber is voor 10 kilo voor 5 euro mag hij of zij mij een pb sturen
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
-
tineke
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
tineke schreef:Tamara en Bowie schreef:Wilde je het opsturen dan![]()
Ja per pb![]()
![]()
![]()
![]()
Het stond er inderdaad wat raar maar het word afgehaald gelukkig![]()
Off topic
De doggies zijn erg blij met de fat boy hij is een groot succes bij ze
Gelukkig wel, voor de postbode
Fijn om te lezen, zag 'm laatst ook op een foto met Rio er prinsheerlijk op
-
tineke
Ja hij word goed gebruiktTamara en Bowie schreef:tineke schreef:Tamara en Bowie schreef:Wilde je het opsturen dan![]()
Ja per pb![]()
![]()
![]()
![]()
Het stond er inderdaad wat raar maar het word afgehaald gelukkig![]()
Off topic
De doggies zijn erg blij met de fat boy hij is een groot succes bij ze
Gelukkig wel, voor de postbode![]()
Fijn om te lezen, zag 'm laatst ook op een foto met Rio er prinsheerlijk op
-
Marion.
Re: rundertong koopjes
Da's 1 tong denk ik, Tineke? Ik vergeet nooit meer dat ik als wannabee-puber de vriezer opentrok (op zoek naar frikandellen denk ik) en mij in de middelste la een giga-tong werd toegestoken. Een hele rundertong dus :N:tineke schreef:Jan ging net vlees halen voor de doggies en heeft 40 kilo rundertong gescoord voor 50 cent de kilo![]()
![]()
![]()
Heeft mijn vader heerlijk opgesmuld, en ik ben wekenlang niet meer in de vriezer wezen snuffelen. Mijn moeder had met die aankoop dus onbewust 2 goede doelen gesteund
-
Eva
- Actief
-
tineke
Re: rundertong koopjes
Ja het zijn flinke lellen dat je daar van geschrokken bent kan ik me goed voorstellen.Marion. schreef:Da's 1 tong denk ik, Tineke? Ik vergeet nooit meer dat ik als wannabee-puber de vriezer opentrok (op zoek naar frikandellen denk ik) en mij in de middelste la een giga-tong werd toegestoken. Een hele rundertong dus :N:tineke schreef:Jan ging net vlees halen voor de doggies en heeft 40 kilo rundertong gescoord voor 50 cent de kilo![]()
![]()
![]()
Heeft mijn vader heerlijk opgesmuld, en ik ben wekenlang niet meer in de vriezer wezen snuffelen. Mijn moeder had met die aankoop dus onbewust 2 goede doelen gesteund![]()
![]()
Ik durf er nooit in te snijden alhoewel ik best wel wat gewend ben met barfende doggies maar op de een of andere manier vind ik in tong snijden zo griezelig :N: :N:
-
tineke
-
Eva
- Actief
-
tineke
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
tineke
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
tineke
Dat is misschien een ideetje ja ,ik hoef er maar ene klein stukje af te snijden alleen voor Micron de groters eten het heel en zelf opien schreef:ik snijd tegenwoordig alles 1/2 bevroren en dat gaat echt goed..niet blubberig ect.tineke schreef:Ja want tong snijden is echt vreselijk ( vind ik tenminste)ien schreef:ja, dat is het leuke werk
Kocht eens een krat vol lamstongetjes, moest die ook kwijt.
voordeel=niet snijden
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
-
tineke