Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ligplekken?? **Met foto's**
Moderator: moderatorteam
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Siem
Ik denk niet dat Siem helemaal op de hoogte is van de medische ins- en outs van je hond: het is zijn 6e post (Ik weet trouwens ook niets van jouw hond ).
Ik neem aan dat hij het goed bedoelt, hij zegt trouwens ook nergens dat je niet hier op het forum kunt vragen.
Omdat ik denk dat hij nu terug in zijn mand is, reageer ik maar even namens hem.
Ik vind ook dat die plekken er verdacht uitzien: spontaan bloedende poten na een wandeling zouden mij verontrusten.
Succes, ook ik hoop dat het niets ernstigs is
bedankt voor je support
-
Bernadette
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
maar ook die hebben hokkenyamie schreef:ja Mal, jou woonplaats heeft ( of had iig altijd) een service bij de dierenambulance, dat ze mensen en dieren ophalen voor een da bezoekFemia schreef:Is het niet mogelijk dat een dierenambulance jullie brengt?(tegen een kleine vergoeding)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
dat hoeft niet hoormalinois schreef:maar ook die hebben hokkenyamie schreef:ja Mal, jou woonplaats heeft ( of had iig altijd) een service bij de dierenambulance, dat ze mensen en dieren ophalen voor een da bezoekFemia schreef:Is het niet mogelijk dat een dierenambulance jullie brengt?(tegen een kleine vergoeding)
hij kan niet in een kennel, hij moet los vervoerd worden
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
yamie schreef:dat hoeft niet hoormalinois schreef:maar ook die hebben hokkenyamie schreef:ja Mal, jou woonplaats heeft ( of had iig altijd) een service bij de dierenambulance, dat ze mensen en dieren ophalen voor een da bezoekFemia schreef:Is het niet mogelijk dat een dierenambulance jullie brengt?(tegen een kleine vergoeding)
hij kan niet in een kennel, hij moet los vervoerd worden
hij kan daar ook in de openruimte achterin, ik heb daar regelmatig met opvangers/ dode honden enz gezeten... gewoon ff vragen, er is iig wel plek

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
pooh schreef:Je woont niet in zuid limburg zeker...
(anders breng ik je graag nl)

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dank je ik hou het in gedachtenyamie schreef:oh, nou als er echt een keer nood aan de man is, zou ik best een telefoontje kunnen plegen hoormalinois schreef:pooh schreef:Je woont niet in zuid limburg zeker...
(anders breng ik je graag nl)nee zo'n 200 km uit de buurt schat ik
maar bedankt voor je aanbod
( pa, zus )

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
heel veel succes ermee!
de dierenambulance bij ons is ook open. daar heb ik laatst nog met een gevonden rottweiler ingezeten.. (ik had al even bij hem gezeten en hij wilde zonder mij de ambulance niet in)
daar was meer dan ruimte zat voor de rotti en mij en een ambulancemevrouw.
hoe dat met rijden gaat weet ik niet, want ik ben uitgestapt toen de rottidame rustig was.
de dierenambulance bij ons is ook open. daar heb ik laatst nog met een gevonden rottweiler ingezeten.. (ik had al even bij hem gezeten en hij wilde zonder mij de ambulance niet in)
daar was meer dan ruimte zat voor de rotti en mij en een ambulancemevrouw.
hoe dat met rijden gaat weet ik niet, want ik ben uitgestapt toen de rottidame rustig was.

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
sorry ,tis nog niet gelukt , die doos wil geen seconde stilstaan ,en ik ben de hele week alleen , dus ik wacht wel tot ze op de goede kant gaat liggen.malinois schreef:dank jejip007 schreef:zal er morgen even een foto van maken ok.malinois schreef:
heb je er een foto van toevallig?

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
jip007 schreef:sorry ,tis nog niet gelukt , die doos wil geen seconde stilstaan ,en ik ben de hele week alleen , dus ik wacht wel tot ze op de goede kant gaat liggen.malinois schreef:dank jejip007 schreef:zal er morgen even een foto van maken ok.malinois schreef:
heb je er een foto van toevallig?

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
m'n andere hond heeft vrijdagnacht hersenvliesonsteking gekregen en is nu redelijk stabiel na 43 graden koorts, dus die heeft nu even voorrang...Siem schreef:Hoi,
Vroeg me af of je inmiddels al bij de DA geweest bent en weet wat je Dober mankeert?
Groet Siem

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
laforrest
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dank jullie
... t gaat nu redelijk, is stabiel koorts is gezakt. Hij zit nu op Prednison... kan weer lopen en staan...nu kijken of hij er niks aan over heeft gehouden en of hij geen nieuwe 'aanval' krijgt als de prednison afgebouwt wordt komend weekend 

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hij is nog vreselijk moe, doet niets anders dan slapen... maar goed hij heeft ook een vreselijk weekend achter de rug een dag en nacht hyperen zonder een minuutje rust...
hij is in 2 dagen ook ruim 5 kg afgevallen...
maar dat probeert hij inmiddels weer ruimschoots in te halen... 
hij is in 2 dagen ook ruim 5 kg afgevallen...

- Watdehek
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Allereerst sterkte met je andere hond....
De "ligplekken" die je laat zien op de foto lijken erg op plekken die een Dober van mijn schoonouders heeft gehad.
Dit bleek een auto-imuumziekte te zijn.
Ik zou dus zeker naar de DA gaan.
De "ligplekken" die je laat zien op de foto lijken erg op plekken die een Dober van mijn schoonouders heeft gehad.
Dit bleek een auto-imuumziekte te zijn.
Ik zou dus zeker naar de DA gaan.
AnimalPedigree.com, online stambomendatabase.
-
Siem
- Maxiem
- Zeer actief
-
Flip
- Zeer actief
-
Germaine
- Vaste gebruiker
Hoi ook wij hebben een dober gehad en ook hij had van die lig plekken, maar die zagen er idd uit als een soort eeltplekken.
Het heeft ook nooit gebloed.
Ik denk niet dat je hier met ligplekken te maken hebt.
Ik vind het er ook nogal vurig uitzien op de foto.
Om de foto's door te mailen naar de DA vind ik een goed idee aangezien je hem zelf moeilijk mee kan nemen, en zoals ook anderen zeggen,eventueel een andere DA raadplegen.
Suc6 ermee!
Het heeft ook nooit gebloed.
Ik denk niet dat je hier met ligplekken te maken hebt.
Ik vind het er ook nogal vurig uitzien op de foto.
Om de foto's door te mailen naar de DA vind ik een goed idee aangezien je hem zelf moeilijk mee kan nemen, en zoals ook anderen zeggen,eventueel een andere DA raadplegen.
Suc6 ermee!

-
Germaine
- Vaste gebruiker
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
is goedGermaine schreef:Sorry, ik had je andere bericht niet gelezen dat je andere hond ziek is geweest, zul je zien komt alles tegelijk.Sterkte ermee!
Ik wil je wel een foto doormailen van onze dober met de ligplek als je wil.