Siem schreef:Hoi,
Zoals hier ook bij aanvang van het medische forumgedeelte staat: raadpleeg bij twijfel altijd uw dierenarts!
Ik zou dit niet onder de noemer 'ligplekken' willen bestempelen maar wat het dan wel is weet ik ook niet: ben geen dierenarts.
Wel weet ik dat ik als het mijn hond betrof ik hem direct in de auto zou zetten en regelrecht naar de dierenarts zou gaan. Desnoods nog naar een ander voor een second opinion op het moment dat het toch als 'ligplekken' wordt afgedaan.
Maar goed, mijn motto is dan ook liever een keer te veel gaan dan 1 keer te weinig.
Veel succes en ik hoop voor je dat het meevalt.
Groet Siem
da's makkelijk praten, zo makkelijk zet je een hond met een zware nekhernia niet in een auto met alleen vaste hondenkennels
Hij kan dus niet meer in de auto mee, we hebben geen achterbank en een dober die nooit in een 'gewone auto' heeft gezeten op de voorstoel meenemen is regelrechte kamikaze
Wat is er mis met het navragen van info op het forum, natuurlijk zijn dit geen dierenartsen maar misschien is er iemand die dit herkent

Zie niet in waarom ik dat hier niet neer zou kunnen zetten.
Ik ga proberen de foto's naar een dierenarts door te mailen misschien dat ze er zo wat mee kunnen, dan zou ik eventueel kunnen kijken of ik vervoer kan krijgen om hem mee te nemen, maar nogmaals ik ga niet onnodig een dobermann die net weer een beetje normaal kan bewegen in een auto proppen