Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Da's jammer !

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Da's jammer !

Ongelezen bericht door MJ »

Had ik eindelijk een adresje gevonden hier voor kippenekken (zat dan ook altijd nog een klein stukje karkas aan) ...bel ik vandaag op om 5 kilo te bestellen.....zegt de meneer aan de telefoon dat kippenekken erg veel werk zijn ivm het hakken. :cry:
Wel kon ie me 'gehakt' leveren....gemalen kipkarsasjes waar ik thuis de kook even over heen moest laten gaan en dan aan de honden kon geven.
Hij verkocht daar wel 80 kilo per week van aan hondenfokkers.
Ik wil mijn kippenekken..... :jank:
Nou...maar weer op zoek naar een ander adresje...... :roll:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

vaak kan je bij een islamiet terecht
Afbeelding
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Da's jammer !

Ongelezen bericht door Nono »

Marie-José schreef:Had ik eindelijk een adresje gevonden hier voor kippenekken (zat dan ook altijd nog een klein stukje karkas aan) ...bel ik vandaag op om 5 kilo te bestellen.....zegt de meneer aan de telefoon dat kippenekken erg veel werk zijn ivm het hakken. :cry:
Wel kon ie me 'gehakt' leveren....gemalen kipkarsasjes waar ik thuis de kook even over heen moest laten gaan en dan aan de honden kon geven.
Hij verkocht daar wel 80 kilo per week van aan hondenfokkers.
Ik wil mijn kippenekken..... :jank:
Was dat het adresje wat je me laatst door gaf?
Djinny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Djinny »

Ik haal ze wel eens op de markt of bij het verkooppunt van Carnibest hier in de buurt.
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Nono schreef: Was dat het adresje wat je me laatst door gaf?
Ja... :boos:
Eindelijk na lang zoeken een adres....kom ik er weer mooi bekaaid van af omdat het zo veel werk is.. :jank:

:denken: Wat Twinkel zegt ...een islamiet...zit die in Almelo naar jij weet ? :mrgreen:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Marie-José schreef:Ik wil mijn kippenekken..... :jank:
Ik zeg maar 1 ding, ik zeg dooie-dieren-dag :19:

Die hondengehakt is ook prima, alleen NIET de kook over laten gaan. Is gewoon gemalen bot/vlees, is helemaal goed. Maar botten zijn leuker. En inmiddels weet je wel hoe je ze kunt krijgen, dus ik hou erover op :pffff: :mrgreen:
MJ
Zeer actief

Marion. schreef:
Marie-José schreef:Ik wil mijn kippenekken..... :jank:

Die hondengehakt is ook prima, alleen NIET de kook over laten gaan.
weet ik :wink: ik heb maar braaf mijn mond gehouden toen ie vertelde dat ik er écht eerst de kook over moest doen toen ik in eerste instantie mijn 'ja maarrrr... ' liet horen . :mrgreen:
In eerste instantie dacht ik...laat maar dat gehakt ..maar ja...aan de andere kant ....het is toch wel weer eens wat anders voor de hondjes. Ga van de week toch maar wat ophalen.
En inmiddels weet je wel hoe je ze kunt krijgen, dus ik hou erover op :pffff: :mrgreen:
:smile:
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

Dribbel heeft rauwe kip gegeten en ze vond het heerlijk!
Ik heb haar het kippennekje gegeven van de kip die ik wou grillen voor ons zelf.
Waar kopen jullie die normaliter?
We hebben hier in R. een kippenboer,zou ik daar gewoon om kippennek voor de hond kunnen vragen?
Echt je had dat snuitje moeten zien,zó leuk! :mrgreen:
Welke soorten vlees kun je ze nog meer geven?
Bea.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collies.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bea. »

Dit heb ik hier bij de poelier ook mee gemaakt,ineens konden ze ze niet meer leveren :roll:
Afbeelding
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

Marie-José schreef:
:denken: Wat Twinkel zegt ...een islamiet...zit die in Almelo naar jij weet ? :mrgreen:
Ik weet niet waar de islamiet zit, maar kan het wel even navragen. Collega van Roy, voert zijn honden ook barf, die moet het toch ook ergens weghalen toch. Dus ik vraag het wel even :wink:
MJ
Zeer actief

Nono schreef:
Marie-José schreef:
Ik weet niet waar de islamiet zit, maar kan het wel even navragen. Collega van Roy, voert zijn honden ook barf, die moet het toch ook ergens weghalen toch. Dus ik vraag het wel even :wink:
Fijn ! :ok:
Gaan we samen daar naar toe.....jij hebt ook vast nog wel iets nodig. :mrgreen:
MJ
Zeer actief

Ik ben érrug...! :N:
Ik ging vandaag toch nog even langs bij de poelier om dat gehakt (gemalen karkas) op te halen.
Ik dacht: vraag toch nog éénmaal of die kippennekken echt niet meer mogelijk zijn .
Zegt die poelier :" nou ja....het is gewoon veel werk voor ons.
Maar waarom krijgen jouw honden nekken ?"
Ikke : " nou ja..ze vinden het hartstikke lekker en zó sneu...
ze zijn allergisch voor brokken ( *schaam-schaam*...dat leugentje kwam er heel opeens uit bij me :smile: )en daarom ben ik op zoek naar alternatieven maar het is zó moeilijk adresjes te vinden .Ik wil best wat meer voor betalen voor het extra werk hoor :mann: !"
Zegt meneer de poelier :"ik krijg vanmiddag binnen en ik ga wel even voor je aan het werk en gooi de nekken voor je in de vriezer. Kom morgen maar halen."

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Ik heb iig 4 kilo van dat gehakt meegenomen en morgen heb ik toch mijn nekken ! :smile:
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door *Anita* »

leugentje mag soms :mrgreen:
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

En nu maar hopen dat die meneer niet op het hondenforum leest. :mrgreen:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Nina schreef:En nu maar hopen dat die meneer niet op het hondenforum leest. :mrgreen:
:H: nèh.....vast niet. :N: :mrgreen:
------------------------------------------------
Het was een ruime 4 kilo gehakt iig.
Net in porties van 400 gram gedaan en ik kom aan 12 maaltijden voor 3 honden (nou ja...2 honden + die muis)....
Ben benieuwd naar de nekken morgen. :cheer:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Marie-José schreef:Ik heb iig 4 kilo van dat gehakt meegenomen en morgen heb ik toch mijn nekken ! :smile:
Die poelier en zijn vrouw liggen nu al uren in een deuk over dat rare hondenvrouwtje dat hij gelukkig gaat maken met een handvol kippestrotjes voor veel te veel geld :smile: :smile: :smile: :wink:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
MJ
Zeer actief

tekkel schreef:
Marie-José schreef:Ik heb iig 4 kilo van dat gehakt meegenomen en morgen heb ik toch mijn nekken ! :smile:
Die poelier en zijn vrouw liggen nu al uren in een deuk over dat rare hondenvrouwtje dat hij gelukkig gaat maken met een handvol kippestrotjes voor veel te veel geld :smile: :smile: :smile: :wink:
Hahaha..die kans zit er dik in....maar dat maakt mij mooi niet uit. :wink:
Ik vind hier zo moeilijk adresjes..en ik kan misschien straks wel mee naar de dooie-dieren-dag maar ik heb nog geen flauw benul van de volumes aan kilo's en of dat allemaal in mijn vriezer past...en een adresje in de buurt is toch wel handig.
Ik ben gewoon helemaal blij!
Poelier krijgt er morgen ook nog een stuk chocola bij...kan hij en zijn vrouw van genieten tijdens de thee. :mrgreen:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Marie-José schreef:Hahaha..die kans zit er dik in....maar dat maakt mij mooi niet uit. :wink:
Ik vind hier zo moeilijk adresjes..en ik kan misschien straks wel mee naar de dooie-dieren-dag maar ik heb nog geen flauw benul van de volumes aan kilo's en of dat allemaal in mijn vriezer past...en een adresje in de buurt is toch wel handig.
Ik ben gewoon helemaal blij!
Poelier krijgt er morgen ook nog een stuk chocola bij...kan hij en zijn vrouw van genieten tijdens de thee. :mrgreen:
Ik zat je maar te plagen hoor: je hebt helemaal gelijk met je kleine hoeveelheden. Als ik lees over de hoeveelheden die op de DDD van kofferbak ruilen..... :N:
Ik haal voor mijn tekkeltje ook alleen maar af en toe iets bij de poelier. Of vleugeltjes bij AH :wink:

Aardig, een kadootje voor de poeljee :ok:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”