Het valt me de laatste tijd op, Robbie stinkt uit zijn mond.
Volgens mij komt het omdat hij aan het wisselen is? Kan dat en wat kan ik hem geven dat ie wat lekkerder ruikt...
(Kan wel scheutje listerine door zijn water doen,

Moderator: moderatorteam
het is wel handig, als je af en toe in zijn mond kijkt, kun je ook zien hoe het met het wisselen gaat en of er geen problemen zijnMarloes schreef:Volgens mij is het van het wisselen. En ik geen idee hoeveel er nog gewisseld moet worden. Ik had wel van die Fresh Breath dingen met munt en peterselie. Dan moet ie die maar regelmatig hebben...
ons maya stinkt ook heel hard uit haar mond en wij weten ook niet wat dat is en de dierenarts ook niet maar het kan niet van het wisselen zijn want daar is ze te oud voor !yamie schreef:ja dat kan komen door het wisselen, daar komt ook wat bloed bij vrij en dat kan gaan stinken![]()
kun je verder weinig aan doen, er zijn wel koekjes met bv mint smaak, die kan je best geven, helpt ff, verder gewoon uitzitten![]()
is de stank echt heel erg, dan kan er ook wat anders aan de hand zijn, kan ook aan voer liggen, maagzuur enz
tijdens het wisselen ,zo hebben ze mij dat altijd gezegd niet te wild met toutrekken doenMarloes schreef:Wobbie is dus naar de DA geweest en we zijn gestart met tandenpoetsen!!!
Met van die speciale tandpasta van Beaphar.
Die speciale tandenborstel is dus te groot dus we poetsen met een peuterborsteltje en dat gaat best wel goed!![]()
(Elke dag oefenen he)
Gisteren waren we druk aan het spelen met een slingertouw en daarna stond Robbie opeens te smakken en te doen. Viel een stukje tand uit zijn mond.
Ik even gekeken, zie je een halve tand en allemaal bloed... :N:
Gatver, ik kan me toch niet voorstellen dat je je losse tand er gewoon uit kauwt en dan opeet...
Dat moet toch zeer doen...Iehw... :N:
Gelukkig stinkt hij al een stuk minder...
aika schreef:ons maya stinkt ook heel hard uit haar mond en wij weten ook niet wat dat is en de dierenarts ook niet maar het kan niet van het wisselen zijn want daar is ze te oud voor !yamie schreef:ja dat kan komen door het wisselen, daar komt ook wat bloed bij vrij en dat kan gaan stinken![]()
kun je verder weinig aan doen, er zijn wel koekjes met bv mint smaak, die kan je best geven, helpt ff, verder gewoon uitzitten![]()
is de stank echt heel erg, dan kan er ook wat anders aan de hand zijn, kan ook aan voer liggen, maagzuur enz
Wij hebben de tanden ook al eens helemaal proper gemaakt en hebben al de tandsteen en de rest er al eens afgehaald!
maar niets helpt
dat is bij ons maya precies of zo rot is !
echt wel erg