ik hoop dus dat jij net als ik het verschil ziet! Ik gun het iedereen het plezier van een hond zelfs als je krap zit maaaaaar zorg dan op zijn minst dat je een opvang systeem hebt zoals je buurvrouw heeft. Dat is met zon diertje meedenken en hem het beste gunnen.Een buurvrouwtje bij mij is een alleenstaande moeder met 1 kind doordat ze gescheiden is en haar vent haar heeft laten zitten met de schulden zit zij nu in de shit.heeft nu ook schuldsanering en mag haar hondje bij haar houden en wordt gezorgt dat als de hond naar de DA moet er geld is voor haar om met de hond naar de DA te gaan.
_beertje_ schreef:Sorry hoor. maar iemand dwingen zijn hondje af te staan vind ik te ver gaan. Dat mag niemand doen. Ook niet een dierenarts. Behalve bij echte verwaarlozing. Maar deze eigenaar wil wel doen wat nodig is maar als de omgeving niet meewerkt. Sta je met je rug tegen de muur. Maar zeggen dat ze dan maar moet herplaatsen en dan wel hulp krijgt? Sorry hoor. dat is belachelijkBaily schreef:Kijk, dat zijn goeie ideeen............M@ri@nne schreef:Ik zou als DA zijnde de operatie alleen gratis doen op voorwaarde dat de hond herplaats werd.![]()
Ik ben ook maar een arme student hoor ben ook niet rijk zou ook geen dure operatie kunnen betalen. Maar heb me wel ingedekt ik hou iedere maand geld opzei speciaal voor die hond die ik hier heb zetten ik heb afspraken met familie voor als er ooit eens wat gebeuren zou. En als ik dan ook nog eens een bepaald risico vol ras of een risico volle hond zou hebben had ikmeteen een verzekering afgesloten wat niet zo duur is!
Als je dit niet kan voor een dier moet je niet eens een goudvis nemen! Daar ben ik zo klaar mee.
En als je echt van een dier houdt dan zie je m liever gezond bij iemand anders dan vol met pijn in je eigen kamer. Hem zolang daar houden is puur egoistish!![/quote]