Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb bang...
Moderator: moderatorteam
-
heavenlysaints
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): St-Bernards en Engelse Bull-terrier
- Contacteer:
Ik heb bang...
Angel is deze zomer 3 geworden.
De eerste 3 jaren was Angel geobsedeerd door mij. Hij volgde me overal, naar de wc, naar de keuken, hij moest me altijd kunnen zien.
Ook al sliep hij vast, als ik durfde opstaan, dan had hij het gehoord en stond hij ook op om mee te gaan.
Nu, sinds Ira gestorven is en hij de enigste reu in huis is, doet hij dit niet meer. Hij is minder nerveus, eet veel beter, is dikker geworden, slaapt veel vaster en volgt me niet meer in huis.
Hij blijft rustig liggen en slaapt gewoon verder.
Ook als we gaan wandelen, dan is hij vlugger moe en als we onze ronde wandelen, dan moet ik hem bijna vooruitslepen als we huiswaarts wandelen.
Angel heeft ook al 3 jaar een bal obsessie, hij draagt altijd met zijn bal rond en brengt die bal 100x naar mij.
Als ik thuiskom, dan zoekt hij eerst die bal om naar mij te brengen, ivp mij eerst te begroeten.
Is dit een will to please?
Dit ritueel begint nu ook te minderen.
Nu is mijn grote angst...
Mijn da heeft ooit gezegd dat kanker aansluimerd bij honden, ze kunnen het maanden en maanden op voorhand hebben en de honden worden op een bepaald moment rustiger omdat dan die kanker begint te werken.
Xplendid had lymfklierkanker en ja, een half jaar voordien, is ze veel rustiger geworden en minder vrolijk.
Nu heb ik zo'n grote schrik dat Angel ook ziek aan het worden is.
Worden reuen zoveel rustiger na 3 jaar?
Of is het omdat Ira overleden is en er geen concurentie in huis is?
Of zou ik hem eens laten onderzoeken bij de da?
Nu, sinds Ira gestorven is en hij de enigste reu in huis is, doet hij dit niet meer. Hij is minder nerveus, eet veel beter, is dikker geworden, slaapt veel vaster en volgt me niet meer in huis.
Hij blijft rustig liggen en slaapt gewoon verder.
Ook als we gaan wandelen, dan is hij vlugger moe en als we onze ronde wandelen, dan moet ik hem bijna vooruitslepen als we huiswaarts wandelen.
Angel heeft ook al 3 jaar een bal obsessie, hij draagt altijd met zijn bal rond en brengt die bal 100x naar mij.
Als ik thuiskom, dan zoekt hij eerst die bal om naar mij te brengen, ivp mij eerst te begroeten.
Is dit een will to please?
Dit ritueel begint nu ook te minderen.
Nu is mijn grote angst...
Mijn da heeft ooit gezegd dat kanker aansluimerd bij honden, ze kunnen het maanden en maanden op voorhand hebben en de honden worden op een bepaald moment rustiger omdat dan die kanker begint te werken.
Xplendid had lymfklierkanker en ja, een half jaar voordien, is ze veel rustiger geworden en minder vrolijk.
Nu heb ik zo'n grote schrik dat Angel ook ziek aan het worden is.
Worden reuen zoveel rustiger na 3 jaar?
Of is het omdat Ira overleden is en er geen concurentie in huis is?
Of zou ik hem eens laten onderzoeken bij de da?

http://s93.photobucket.com/albums/l42/H ... ?start=all

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
- Aantal honden: 1
-
heavenlysaints
- Zeer actief
- Contacteer:
Vandaag:
We zijn vandaag naar de dierenarts geweest en ja, Angel heeft botkanker, ik ben er kapot van.
Het kan nog 3 maanden goed gaan of het kan nog een jaar goed gaan, dat is afwachten.
Het komt niet van voeding of iets anders, er is maar 1 oorzaak en dat is dat het erfelijk is.
Ik ben al aan het huilen van 17h30 en dat zal zo nog wel even blijven duren.
Sommige honden zitten 12 jaar in een kot en die worden niet ziek en onze Angel krijgt zoveel liefde en hij mag geen 4 jaar worden. Hij is net pas 3 geworden, dat kan toch niet !
Eerst Moontje,Slash, toen Molly, toen Falco, toen Luna, toen Xplendid, toen Ira, en nu weer Angel, en dit op nog geen 3 jaar tijd, het is me echt teveel aant worden hoor.
Ik vind het zo erg voor Angel, hij gaat nog zoveel pijn tegemoet...de dag dat de pijn te erg word, dan zal het weeral zo ver zijn....inslapen, God wat haat ik dat woord.
We zijn vandaag naar de dierenarts geweest en ja, Angel heeft botkanker, ik ben er kapot van.
Het kan nog 3 maanden goed gaan of het kan nog een jaar goed gaan, dat is afwachten.
Het komt niet van voeding of iets anders, er is maar 1 oorzaak en dat is dat het erfelijk is.
Ik ben al aan het huilen van 17h30 en dat zal zo nog wel even blijven duren.
Sommige honden zitten 12 jaar in een kot en die worden niet ziek en onze Angel krijgt zoveel liefde en hij mag geen 4 jaar worden. Hij is net pas 3 geworden, dat kan toch niet !
Eerst Moontje,Slash, toen Molly, toen Falco, toen Luna, toen Xplendid, toen Ira, en nu weer Angel, en dit op nog geen 3 jaar tijd, het is me echt teveel aant worden hoor.
Ik vind het zo erg voor Angel, hij gaat nog zoveel pijn tegemoet...de dag dat de pijn te erg word, dan zal het weeral zo ver zijn....inslapen, God wat haat ik dat woord.
We got rid of the kids, the dogs were allergic.

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
-
Baïla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin de los Pirineos
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jeetje meid...ik krijg er kippenvel van. Jullie hebben je portie verdriet dan ook al wel gehad zeg!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en probeer inderdaad nog zoveel mogelijk van Angel te genieten.
Heel veel sterkte gewenst voor jullie.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik met je meeleef en probeer inderdaad nog zoveel mogelijk van Angel te genieten.
Heel veel sterkte gewenst voor jullie.

Groetjes van Anja, Appie, Perla en Daisy
In liefdevolle herinnering Effendy, Bertus, Pepper, Baïla en Guus
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Luïsa
- Vaste gebruiker
- Mama Sanneke
- Zeer actief
-
Bullenmama
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
vreselijk, heel veel sterkte de komende tijd
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
chrico
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
-
boxersien
Wat ontzettend vreselijk!!!!
Bij het lezen van het bericht dacht ik: idd omdat de concurrentie er niet meer is (was hier ook zo met boris en vorige boxer). Blijkt het nu dus botkanker te zijn
Heel veel sterkte de komende tijd!! Geef die lobbus maar een hele grote knuf van mij
Ook hier wordt er altijd zo gedacht van: mensen die niet naar hun honden omkijken krijgen altijd de gezonde honden die heel lang leven (of het een gelukkig leven is??). En geef je veel om je honden dan krijg je allemaal van die rot problemen zoals HD, ED, kanker en al dat soort dingen!!!!
Heel veel sterkte de komende tijd!! Geef die lobbus maar een hele grote knuf van mij
Ook hier wordt er altijd zo gedacht van: mensen die niet naar hun honden omkijken krijgen altijd de gezonde honden die heel lang leven (of het een gelukkig leven is??). En geef je veel om je honden dan krijg je allemaal van die rot problemen zoals HD, ED, kanker en al dat soort dingen!!!!
- linda
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
-
Gos
- Zeer actief
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
Ilma
- Vaste gebruiker
- markdh
- Zeer actief
-
binno
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador
maltezer - Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
heavenlysaints
- Zeer actief
- Contacteer:
Dank je wel iedereen, het doet me echt goed dat hier zoveel steun te vinden is.
Hij heeft de hele nacht tussen ons in geslapen en Summer aan de voetjes, allemaal samen op bed, en te denken dat er een 2-persoonsmatras bijstaat voor hun op te liggen, maar bij ons op het bedje zal het warmer zijn.
We gaan zien wat de tijd brengt en als het niet meer gaat....dan wordt onze grote kerel ingeslapen.
Hopelijk kan hij nog een tijdje mee en kunnen we nog fijn spelen en naar Nieuwenhoven gaan met zijn allen.
19 november komen de 2 puppers erbij en hopelijk kan hij daar nog fijn van genieten, we hebben dinsdag een afspraak om te rontgenen om te zien welke kanker het zou zijn, de agressieve of de meer langzame...maar zou ik dat wel doen, hem plagen met die kalmering en de foto's, want die zijn ook nog eens kankerverwekkend.
We weten toch wat hij heeft en we zien wel wat komt en hoe we er dan mee omgaan, zouden jullie nog laten rontgenen, ik wil het eigenlijk niet....
Hij heeft de hele nacht tussen ons in geslapen en Summer aan de voetjes, allemaal samen op bed, en te denken dat er een 2-persoonsmatras bijstaat voor hun op te liggen, maar bij ons op het bedje zal het warmer zijn.
We gaan zien wat de tijd brengt en als het niet meer gaat....dan wordt onze grote kerel ingeslapen.
Hopelijk kan hij nog een tijdje mee en kunnen we nog fijn spelen en naar Nieuwenhoven gaan met zijn allen.
19 november komen de 2 puppers erbij en hopelijk kan hij daar nog fijn van genieten, we hebben dinsdag een afspraak om te rontgenen om te zien welke kanker het zou zijn, de agressieve of de meer langzame...maar zou ik dat wel doen, hem plagen met die kalmering en de foto's, want die zijn ook nog eens kankerverwekkend.
We weten toch wat hij heeft en we zien wel wat komt en hoe we er dan mee omgaan, zouden jullie nog laten rontgenen, ik wil het eigenlijk niet....
We got rid of the kids, the dogs were allergic.