Dan heb ik voor jou nog wel een aantal stukken borstbeen. Dat kauwen ze zo weg.Marieke* schreef:Kijk maar even hoe of wat.![]()
Alleen liever geen harde botten, maar wat zachter "kraakbeen"achtig spul. Dit omdat mijn honden pas beginnen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bestelling runderbotten/luchtpijpen
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
Nou, als je ook wat anders wilt is er zatien schreef:ik denk gewoon iedereen max 2?Hutsje schreef:Dat moet toch kunnen dan? Ik bedoel, Danielle heeft er wel 10 besteld, maar er is niet genoeg dus lijkt het mij het eerlijkst als we het naar rato verdelen? Voor jou dan iig 2 dus, en dan nog die andere dingen, dat is in feite hetzelfde maar ziet er goorder uit
ik had ze nml ook gevraagd, maar is geen noodzaak..![]()
vind het echt al prachtig dat jullie spul meenemen.

- Hutsje
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
Een bijl is misschien wat overdreven maar als het nog tegenelkaar aan gevroren zit is bepaald gereedschap denk ik niet overbodigien schreef:ik welEline* schreef:Hutsje schreef:Goe plan, hebbie ook een hamer en een beitel?Eline* schreef:We nemen onze bijlen mee!:N:
De bijl was ook maar een grapje hoor. Ik heb geen bijl.

-
Marieke*
- Zeer actief
Graag dan. Ik merk wel wat ik in mijn vriezer vindt zondagavondHutsje schreef:Dan heb ik voor jou nog wel een aantal stukken borstbeen. Dat kauwen ze zo weg.Marieke* schreef:Kijk maar even hoe of wat.![]()
Alleen liever geen harde botten, maar wat zachter "kraakbeen"achtig spul. Dit omdat mijn honden pas beginnen.
Dat wordt nog wat..... :N:
- Hutsje
- Zeer actief
-
Marieke*
- Zeer actief
Nee Charlotte neemt het voor me mee en gooit ook hier in de vriezer. Mijn ouders vieren hun 30 jarig huwelijksfeest. En dan zondag hebben we een behendigheidswedstrijd. Dus vandaar uit gaan we gelijk door naar de wedstrijd....Hutsje schreef:Kom je zelf niet?
En Charlotte vond het geen probleem om mijn spullen mee te nemen en hier in de vriezer te doen.
Maar de volgende keer wil ik er zeker bij zijn
- Hutsje
- Zeer actief
Als Charlotte ruimte in de koeling heeft is hoeft het niet in de vriezer, want mijn kip is vers. De botten en luchtpijp is wel gevroren, ik denk dat ik die vanavond eruit haal anders is het morgen niet ontdooid. Daarvoor is het wel beter die in de koeling te leggen want anders vries je dat 3 keer in.Marieke* schreef:Nee Charlotte neemt het voor me mee en gooit ook hier in de vriezer. Mijn ouders vieren hun 30 jarig huwelijksfeest. En dan zondag hebben we een behendigheidswedstrijd. Dus vandaar uit gaan we gelijk door naar de wedstrijd....Hutsje schreef:Kom je zelf niet?
En Charlotte vond het geen probleem om mijn spullen mee te nemen en hier in de vriezer te doen.Het is alleen even extra onhandig omdat de boel moet ontdooien voor het in porties verdelen. Maar goed, dat is dan maar zo
Maar de volgende keer wil ik er zeker bij zijn

-
Charlotte*
- Zeer actief
Ik had twee nekkenHutsje schreef:Je had 4 pijpen en 2 strotten. Zal je zien dat ik nu weer veel te veel hebSandro schreef:Ik had 8 luchtpijpen besteld en twee nekken geloof ik.
Maar dat mag komen te vervallen. Ik heb een kleineren vriezer en inmiddels heb ik 8 runderstrotten kunnen scoren.![]()
. Nou ja, het kan mee terug.
Maakt verder niet uit hoor, ik neem die strotten gewoon mee. Marieke heeft waarschijnlijk nog ruimte over in de vriezer dus dan kan ik het daar ingooien.
- Hutsje
- Zeer actief
Hutsje schreef: Je had 4 pijpen en 2 strotten. Zal je zien dat ik nu weer veel te veel heb![]()
. Nou ja, het kan mee terug.
Dat zeg ikSandro schreef:Ik had twee nekken![]()
Maakt verder niet uit hoor, ik neem die strotten gewoon mee. Marieke heeft waarschijnlijk nog ruimte over in de vriezer dus dan kan ik het daar ingooien.