Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Barf meeting laatste en juiste routebeschrijving!!
Moderator: moderatorteam
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Lijkt me duidelijk dan. Almere dus!Bas Rouge schreef:Ik heb mijn zaterdag gepland rondom het rijden naar Almere en het lukt me niet meer om dat te wijzigen in naar Busslo rijden.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Hutsje
- Zeer actief
Je loopt dus niet mee met de wandeling Roelfien?Roelfien schreef:Ik ben hier niet zo blij mee, eerlijk gezegd. Als dit een aantal dagen geleden was afgesproken had het geen probleem geweest. Maar ik heb nu ook mijn afspraken rondom de huidige afstand en tijden gepland en ik heb dus maar tot 13 uur a 13.30 uur de tijd, er vanuit gaand dat ik dus binnen een kwartier thuis ben. Dat zou betekenen dat ik nu al mijn afspraken moet gaan omgooien omdat op het laatste moment de locatie waar al een hele tijd gedoe over is, aangepast wordt.

- Roelfien
- Zeer actief
Tot een uur of 13.30 uur.Hutsje schreef:Je loopt dus niet mee met de wandeling Roelfien?Roelfien schreef:Ik ben hier niet zo blij mee, eerlijk gezegd. Als dit een aantal dagen geleden was afgesproken had het geen probleem geweest. Maar ik heb nu ook mijn afspraken rondom de huidige afstand en tijden gepland en ik heb dus maar tot 13 uur a 13.30 uur de tijd, er vanuit gaand dat ik dus binnen een kwartier thuis ben. Dat zou betekenen dat ik nu al mijn afspraken moet gaan omgooien omdat op het laatste moment de locatie waar al een hele tijd gedoe over is, aangepast wordt.
Dus afhankelijk hoe snel we klaar zijn met " de vleesverwerking" loop ik nog mee. Of eigenlijk, loop ik met Whera en Marion mee, dus sowieso niet de strandwandeling.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
Marion.
- Roelfien
- Zeer actief
Okido en ik heb van Daphne begrepen dat zij wellicht ook gezellig langskomt voor het wandelen op het strand.Marion. schreef:Nouuuu, dan mag jij met Whera meeRoelfien schreef:Tot een uur of 13.30 uur.
Dus afhankelijk hoe snel we klaar zijn met " de vleesverwerking" loop ik nog mee. Of eigenlijk, loop ik met Whera en Marion mee, dus sowieso niet de strandwandeling.![]()
Stukje strand wil ik wel graag doen met de meiden
- Hutsje
- Zeer actief
OK, ik heb eigenljk geen idee hoe lang we bezig zijn? We waren de vorige keer niet heel snel geloof ikRoelfien schreef:Tot een uur of 13.30 uur.Hutsje schreef:Je loopt dus niet mee met de wandeling Roelfien?Roelfien schreef:Ik ben hier niet zo blij mee, eerlijk gezegd. Als dit een aantal dagen geleden was afgesproken had het geen probleem geweest. Maar ik heb nu ook mijn afspraken rondom de huidige afstand en tijden gepland en ik heb dus maar tot 13 uur a 13.30 uur de tijd, er vanuit gaand dat ik dus binnen een kwartier thuis ben. Dat zou betekenen dat ik nu al mijn afspraken moet gaan omgooien omdat op het laatste moment de locatie waar al een hele tijd gedoe over is, aangepast wordt.
Dus afhankelijk hoe snel we klaar zijn met " de vleesverwerking" loop ik nog mee. Of eigenlijk, loop ik met Whera en Marion mee, dus sowieso niet de strandwandeling.

- Roelfien
- Zeer actief
Nee, dat zat ik me ook al te bedenken. Ik denk dat ik wellicht mijn afspraak erna nog wel een half uurtje op kan schuiven, dus dat het tot 14.00 uur ook nog wel gaat lukken, maar dan ben ik echt weg.Hutsje schreef:OK, ik heb eigenljk geen idee hoe lang we bezig zijn? We waren de vorige keer niet heel snel geloof ikRoelfien schreef:Tot een uur of 13.30 uur.Hutsje schreef:Je loopt dus niet mee met de wandeling Roelfien?Roelfien schreef:Ik ben hier niet zo blij mee, eerlijk gezegd. Als dit een aantal dagen geleden was afgesproken had het geen probleem geweest. Maar ik heb nu ook mijn afspraken rondom de huidige afstand en tijden gepland en ik heb dus maar tot 13 uur a 13.30 uur de tijd, er vanuit gaand dat ik dus binnen een kwartier thuis ben. Dat zou betekenen dat ik nu al mijn afspraken moet gaan omgooien omdat op het laatste moment de locatie waar al een hele tijd gedoe over is, aangepast wordt.
Maar dat strand is ook niet groot hoor, half uurtje ben je heen en weer, maar het is er wel lekker zwemmen en scharrelen voor de honden.
- Hutsje
- Zeer actief
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik herhaal deze even want er is me iets niet duidelijk : moeten we op de dijk nu naar links rijden of naar rechts?bea leyba schreef:De grote parkeerplaats is afgesloten.Roelfien schreef:Vanuit de richting Lelystad snelweg A6 afslag Almeerderstrand (laatste afslag voor de Hollandse brug, dat is dus voorbij Almere richting Amsterdam en voor de brug) Dan bij de stoplichten rechts en meteen de eerste links, borden strand/P volgen. Dan rij je de parkeerplaats links over en dan kan je de dijk oprijden. Op de dijk naar links rijden. Je komt dan meteen aan het einde van de dijk. En daar moet je zijn.![]()
Vanuit Amsterdam en Hilversum A6, Hollandse brug over en meteen de eerste afslag, Almeerderstrand. Rechtsaf onder de snelweg door rijden (is een bochtig weggetje) en vlak voordat je op de grotere weg komt zie je meteen links de ingang naar de Parkeerplaatsen/ Strand. zie verder beschrijving hierboven.
Je moet borden Almeerderzand volgen en als je op de muiderzandweg rijdt ga je na ongeveer 20 meter linksaf en gelijk rechtdoor omhoog naar de dijk.
Op de dijk kan je het beste helemaal naar rechts rijden naar het eind van de dijk. daar heb je geen last van andere auto`s.
De honden mogen nu op het hele strand.
ik loop er elke dag en met mij meerdere met honden en er is niemand die zegt dat het niet mag.
Dus vanuit richting Amsterdam afslag Almeerderzand onder het viaduct door bij de stoplichten rechtdoor, drempel over en daarna linksaf de Muiderzandweg in.(verder zie boven)
Vanuit de richting Almere/Lelystad afslag Almeerderzand beneden aan de afslag linksaf (stoplichten gelden niet voor jou!) bij de volgende stoplichten rechtdoor, drempel over en daarna linksaf de Muiderzandweg in.(verderzie boven)
Marion vanuit Doetinchem niet de eerste afslag Almere nemen, dan kom je weer verkeerd uit![]()
Doorrijden totdat je Bussum voorbij bent en dan de afslag Almere
In Roelfien haar beschrijving staat links (richting snelweg/trein), Bea zegt eerst rechts (richting jachthaven) maar later vanaf de Muiderzandweg verwijst ze weer naar de beschrijving van Roelfien.
Wattissutnou?

- Roelfien
- Zeer actief
Volgens mij verwijst ze niet naar mijn tekst maar naar het eerste stukje tekst van haar antwoord. Hiernaar denk ik:
Je moet borden Almeerderzand volgen en als je op de muiderzandweg rijdt ga je na ongeveer 20 meter linksaf en gelijk rechtdoor omhoog naar de dijk.
Op de dijk kan je het beste helemaal naar rechts rijden naar het eind van de dijk. daar heb je geen last van andere auto`s.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Aha!!Roelfien schreef:Volgens mij verwijst ze niet naar mijn tekst maar naar het eerste stukje tekst van haar antwoord. Hiernaar denk ik:Je moet borden Almeerderzand volgen en als je op de muiderzandweg rijdt ga je na ongeveer 20 meter linksaf en gelijk rechtdoor omhoog naar de dijk.
Naar rechts dus
Dan wel nog even voor diegenen die de routebeschrijving nemen die in Charlotte's 1ste bericht staat : daar staat nog naar links

-
Marion.
Jaaaaa, lekker ding! En jij woont er nog welNatas. schreef:Ik herhaal deze even want er is me iets niet duidelijk : moeten we op de dijk nu naar links rijden of naar rechts?
In Roelfien haar beschrijving staat links (richting snelweg/trein), Bea zegt eerst rechts (richting jachthaven) maar later vanaf de Muiderzandweg verwijst ze weer naar de beschrijving van Roelfien.
Wattissutnou?![]()
Ik ga uit van de beschrijving van Bea hoor. Vanaf de Muiderzandweg en dan dezelfde weg als in haar eerste alinea...
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hihihihi, maar ik kom daar nooitMarion. schreef:Jaaaaa, lekker ding! En jij woont er nog welNatas. schreef:Ik herhaal deze even want er is me iets niet duidelijk : moeten we op de dijk nu naar links rijden of naar rechts?
Wattissutnou?![]()
![]()
Ik ga uit van de beschrijving van Bea hoor. Vanaf de Muiderzandweg en dan dezelfde weg als in haar eerste alinea...
Rais is geen zwemster (zoals je hebt mogen aanschouwen
Maar ik blijk idd niet zo slim te zijn

-
Marion.
Zou ik er vaker zijn geweest dan jij dan :N:Natas. schreef:Hihihihi, maar ik kom daar nooit![]()
Rais is geen zwemster (zoals je hebt mogen aanschouwen) en dat stuk bij de snelweg/trein vind ik persoonlijk nix om met de hond te lopen.
Dat homobosjes stuk ken ik, de konijnen van Roelfien ken ik ook. Dat daar een snelweg/trein langsraasde wist ik niet. Is dat niet op die viaduct dan?
- Roelfien
- Zeer actief
Ja, en dat ligt dus direct boven/naast het strandgedeelte waar je officieel met honden mag komen.Marion. schreef:Zou ik er vaker zijn geweest dan jij dan :N:Natas. schreef:Hihihihi, maar ik kom daar nooit![]()
Rais is geen zwemster (zoals je hebt mogen aanschouwen) en dat stuk bij de snelweg/trein vind ik persoonlijk nix om met de hond te lopen.
Dat homobosjes stuk ken ik, de konijnen van Roelfien ken ik ook. Dat daar een snelweg/trein langsraasde wist ik niet. Is dat niet op die viaduct dan?
Er zitten wel gazen hekken tussen, maar de konijnen hebben daar al hele gaten onderdoor gegraven.
-
Marion.
Oké, dan weet ik dus welk gedeelte het is. De dames blijven wel bij me in een grote groep honden.Roelfien schreef:Ja, en dat ligt dus direct boven/naast het strandgedeelte waar je officieel met honden mag komen.![]()
Er zitten wel gazen hekken tussen, maar de konijnen hebben daar al hele gaten onderdoor gegraven.
Maar ik heb Saar daar ook een keer aangelijnd toen ik alleen met Annemieke liep, volgens mij. Liepen we via dat strand naar een héél vreemd park (Kromhoutpark ofzo
- Roelfien
- Zeer actief
Nee, je moet dus niet naar het strand aan de kant van het Kromslootpark.Marion. schreef:Oké, dan weet ik dus welk gedeelte het is. De dames blijven wel bij me in een grote groep honden.Roelfien schreef:Ja, en dat ligt dus direct boven/naast het strandgedeelte waar je officieel met honden mag komen.![]()
Maar ik heb Saar daar ook een keer aangelijnd toen ik alleen met Annemieke liep, volgens mij. Liepen we via dat strand naar een héél vreemd park (Kromhoutpark ofzo)
Je moet naar het strand aan de andere kant. En we gaan ook niet richting het spoor, we rijden rechts de dijk op richting het strandpaviljoen met op de achtergrond de Marina/ jachthaven.
Anders ga je echt verkeerd hoor,.
En de centjes die ik aan jullie moet betalen zijn uitgerekend per persoon, dus dat gaat goed komen.
-
Marion.
Ehhhh Roelfien..... mag ik je mobiele nummerRoelfien schreef:Nee, je moet dus niet naar het strand aan de kant van het Kromslootpark.
Je moet naar het strand aan de andere kant. En we gaan ook niet richting het spoor, we rijden rechts de dijk op richting het strandpaviljoen met op de achtergrond de Marina/ jachthaven.
Anders ga je echt verkeerd hoor,.
Ik heb de beschrijving van Bea. Een normaal mens moet dat gewoon kunnen volgen toch? Zonder dat ik weet van konijnenholen en afsluitingen? Hoor ik de rest gewoon allemaal niet meer, volg ik gewoon de routebeschrijving
- Roelfien
- Zeer actief
Gewoon beschrijving Bea volgen, dan moet het goed komen.Marion. schreef:Ehhhh Roelfien..... mag ik je mobiele nummerRoelfien schreef:Nee, je moet dus niet naar het strand aan de kant van het Kromslootpark.
Anders ga je echt verkeerd hoor,.![]()
Ik heb de beschrijving van Bea. Een normaal mens moet dat gewoon kunnen volgen toch? Zonder dat ik weet van konijnenholen en afsluitingen? Hoor ik de rest gewoon allemaal niet meer, volg ik gewoon de routebeschrijving
En het strand staat gewoon aangegeven met bordjes: gewoon Almeerderstrand aanhouden, de andere kant heet volgens mij Zilverstrand. Maar ik pb je mijn mobiele nummer door, dan vis ik je wel ergens uit de polder vandaan als het fout gaat.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahahha, ja ik weet wel zeker dat jij daar vaker bent geweest dan ik.Marion. schreef:Zou ik er vaker zijn geweest dan jij dan :N:Natas. schreef:Hihihihi, maar ik kom daar nooit![]()
Geef volgende keer maar een seintje als je er heen gaat
Marion. schreef: Maar ik heb Saar daar ook een keer aangelijnd toen ik alleen met Annemieke liep, volgens mij. Liepen we via dat strand naar een héél vreemd park (Kromhoutpark ofzo)
Kromslootpark is hartstikke mooi! Er mogen alleen geen hondjes in
Ik woon naast het bos wat verderop overgaat in Kromslootpark.

-
Marion.
Kijk even op mijn site, en klik op de wandeling Almere. Het staat er woordelijkNatas. schreef:Kromslootpark is hartstikke mooi! Er mogen alleen geen hondjes in![]()
Ik woon naast het bos wat verderop overgaat in Kromslootpark.
Ik kan het ook niet uitleggen, ik vond het raar. Het was aangelegd, er waren stukjes met oudere bossages.... het was gewoon raar. En mijn honden mochten er wel los, dat stond op het bordje
-
chrico
- Zeer actief
-
Marion.
Hoeveel zakgeld krijg jij mee?chrico schreef:Dus het blijft almere strand en ik zit in een restaurant uiteindelijk samen met Roelfien en Marion![]()
Is het een beetje te eten daar
Oooo, ik moet trouwens aan het eind van de rit zo'n 100 euro overhouden dus dat komt wel goed. Wil wel minstens even lekker op het strand zitten hoor