Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Barf meeting laatste en juiste routebeschrijving!!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Marion. schreef:
tineke schreef:Ik ga weer proberen vroeg bij de slager te zijn zodat ik daar weer porties kan maken voor iedereen in aparte zakken.
Vet mag ik gratis meenemen dus doe ik in een grote zak en mogen jullie graaien :mrgreen:
Ik ga ook mijn wekker weer zetten om op tijd bij de poelier te zijn. Ik heb het makkelijk, want ik hoef geen porties te maken. Daarna ga ik rechstreeks door naar Almere.

Als ieder een printje maakt met wat ze zelf hebben besteld, een printje van de bestelling van de mensen waar ze de bestelling van mee zullen nemen....
Zelf komen halen bij de leverancier en gelijk afrekenen.

En, zoals bij Jessica, dingen die afgewogen moeten worden.... Eigen zakken meenemen, eigen weegschaal. Hulp bij het afwegen mag. Gelijk betalen moet.

En de volgende keer is de poll voor de 'wensen' qua lokatie alléén maar voor de leveranciers. De afnemers hebben zich maar te schikken. Ja of nee.
Tjemig, we zijn het een keer eens! :mrgreen:

Ik verheug me er trouwens erg op. Ik heb nog precies 4 zakjes eten in de vriezer en dan is het OP! :cheer: Ik vind het echt weer super zoveel soorten vlees te kunnen krijgen voor een mooie prijs! Ik ben de leveranciers allemaal echt enorm dankbaar! Anders had ik nooit zo mooi kunnen barfen! :ok:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Heeft er nog iemand een route beschrijving naar het Almeerderstrand???
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Marion. schreef:
tineke schreef:Ik ga weer proberen vroeg bij de slager te zijn zodat ik daar weer porties kan maken voor iedereen in aparte zakken.
Vet mag ik gratis meenemen dus doe ik in een grote zak en mogen jullie graaien :mrgreen:
Ik ga ook mijn wekker weer zetten om op tijd bij de poelier te zijn. Ik heb het makkelijk, want ik hoef geen porties te maken. Daarna ga ik rechstreeks door naar Almere.

Als ieder een printje maakt met wat ze zelf hebben besteld, een printje van de bestelling van de mensen waar ze de bestelling van mee zullen nemen....

En, zoals bij Jessica, dingen die afgewogen moeten worden.... Eigen zakken meenemen, eigen weegschaal. Hulp bij het afwegen mag. Gelijk betalen moet.

En de volgende keer is de poll voor de 'wensen' qua lokatie alléén maar voor de leveranciers. De afnemers hebben zich maar te schikken. Ja of nee.
Die je ook nu weer niet hoort hier :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Hutsje schreef:
Marion. schreef:

Die je ook nu weer niet hoort hier :mrgreen:
Wellus! :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:Heeft er nog iemand een route beschrijving naar het Almeerderstrand???
Roelfien?
Aangezien ik er nooit kom weet ik niet waar de beste parkeerplek precies is.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Natas. schreef:
Wellus! :pffff: :mrgreen:
En op welke lokatie heb jij gestemd dan? :mrgreen:
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Vanuit de richting Lelystad snelweg A6 afslag Almeerderstrand (laatste afslag voor de Hollandse brug, dat is dus voorbij Almere richting Amsterdam en voor de brug) Dan bij de stoplichten rechts en meteen de eerste links, borden strand/P volgen. Dan rij je de parkeerplaats links over en dan kan je de dijk oprijden. Op de dijk naar links rijden. Je komt dan meteen aan het einde van de dijk. En daar moet je zijn. :mrgreen:

Vanuit Amsterdam en Hilversum A6, Hollandse brug over en meteen de eerste afslag, Almeerderstrand. Rechtsaf onder de snelweg door rijden (is een bochtig weggetje) en vlak voordat je op de grotere weg komt zie je meteen links de ingang naar de Parkeerplaatsen/ Strand. zie verder beschrijving hierboven.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Hutsje schreef:
Natas. schreef: Wellus! :pffff: :mrgreen:
En op welke lokatie heb jij gestemd dan? :mrgreen:
Natas. schreef:Ik zei al helemaal in het begin dat ik Almere eigenlijk niet logisch vind aangezien dit voornamelijk voor de afnemers de prettigste plek is. Ik had daarom gestemd op Bussloo.
Volgende keer gewoon lekker ergens bij de inkopers! :wink: Een om-en-om systeem misschien, de ene keer bij die in de buurt en de andere keer meer bij die?
:lekkerpuh: :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Aha Roelfien, dáar is het!............... weer wat geleerd :mrgreen:
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Roelfien schreef:Vanuit de richting Lelystad snelweg A6 afslag Almeerderstrand (laatste afslag voor de Hollandse brug, dat is dus voorbij Almere richting Amsterdam en voor de brug) Dan bij de stoplichten rechts en meteen de eerste links, borden strand/P volgen. Dan rij je de parkeerplaats links over en dan kan je de dijk oprijden. Op de dijk naar links rijden. Je komt dan meteen aan het einde van de dijk. En daar moet je zijn. :mrgreen:

Vanuit Amsterdam en Hilversum A6, Hollandse brug over en meteen de eerste afslag, Almeerderstrand. Rechtsaf onder de snelweg door rijden (is een bochtig weggetje) en vlak voordat je op de grotere weg komt zie je meteen links de ingang naar de Parkeerplaatsen/ Strand. zie verder beschrijving hierboven.
De grote parkeerplaats is afgesloten.
Je moet borden Almeerderzand volgen en als je op de muiderzandweg rijdt ga je na ongeveer 20 meter linksaf en gelijk rechtdoor omhoog naar de dijk.
Op de dijk kan je het beste helemaal naar rechts rijden naar het eind van de dijk. daar heb je geen last van andere auto`s.
De honden mogen nu op het hele strand.
ik loop er elke dag en met mij meerdere met honden en er is niemand die zegt dat het niet mag.

Dus vanuit richting Amsterdam afslag Almeerderzand onder het viaduct door bij de stoplichten rechtdoor, drempel over en daarna linksaf de Muiderzandweg in.(verder zie boven)

Vanuit de richting Almere/Lelystad afslag Almeerderzand beneden aan de afslag rechtsaf (stoplichten gelden niet voor jou!) bij de volgende stoplichten rechtdoor, drempel over en daarna linksaf de Muiderzandweg in.(verderzie boven)

Marion vanuit Doetinchem niet de eerste afslag Almere nemen, dan kom je weer verkeerd uit :wink:
Doorrijden totdat je Bussum voorbij bent en dan de afslag Almere :ok:
Laatst gewijzigd door bea leyba op 21 okt 2006 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief

Bedoel je met naar rechts op de dijk rijden: richting de jachthaven?
Want het mooie van vlak bij de snelweg verzamelen is dat Whera daar ook makkelijk mee kan via het fietspad en dat het eerste gedeelte van het strand gras is, dus daar kan zij wellicht ook overheen. Kan dat ook bij de kant van de jachthaven?
bea leyba
Zeer actief

Ja aan de kant van de jachthaven.
Er is daar een stuk betonweg maar dat houdt na 6/7 meter op.
Dus een rolstoel kan daar niet verder.
Ze kan wel via het fietspad naar het restaurant en daar is wel gras. Dat iedereen daar dan langs/heen loopt met de honden.
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Als afnemer zijnde wil ik ook bij dezen de leveranciers heel hartelijk bedanken :ok:
Ik heb trouwens ook voor Busslo gestemd :wink:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Roelfien
Zeer actief

bea leyba schreef:Ja aan de kant van de jachthaven.
Ze kan wel via het fietspad naar het restaurant en daar is wel gras. Dat iedereen daar dan langs/heen loopt met de honden.
Ok :ok:
Want die kant is wel veiliger voor de honden (verder weg van de snelweg en de trein :ok: )
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Ik offer me wel op, ga wel vast met Whera naar het restaurant :mrgreen:

Oké, de route van Bea dus? En voor mij nog even doorrijden, en niet te enthousiast het eerste bordje Almere nemen :smile: :smile: :smile:
Almeerderstrand weet ik wel. Da's bij dat homobosje toch? Saar wil er vast weer doorheen lopen, die is gek op blote mannen die vanachter bomen ineens verschijnen...
Roelfien
Zeer actief

Ik ben zonder hondjes, dus ga ook lekker met jullie mee. :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

Natas. schreef: schreef:
Ik zei al helemaal in het begin dat ik Almere eigenlijk niet logisch vind aangezien dit voornamelijk voor de afnemers de prettigste plek is. Ik had daarom gestemd op Bussloo.
Volgende keer gewoon lekker ergens bij de inkopers! Een om-en-om systeem misschien, de ene keer bij die in de buurt en de andere keer meer bij die?
marian* schreef:Als afnemer zijnde wil ik ook bij dezen de leveranciers heel hartelijk bedanken :ok:
Ik heb trouwens ook voor Busslo gestemd :wink:
Als ik dit zo lees en nog andere reacties van mensen die meedoen heb ik het idee dat de meeste stemmen helemaal niet voor Almere zijn maar voor Bussloo. Het kan natuurlijk ook maar zo zijn dat er ook mensen gestemd hebben die uberhaupt helemaal niet meedoen. Het eerlijkst is dan ook gewoon zeggen wat je wilt en geen poll meer.
Het is nog niet te laat, we kunnen nog steeds naar Bussloo!!!! :cheer:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Hutsje schreef:Het is nog niet te laat, we kunnen nog steeds naar Bussloo!!!! :cheer:
Mijn stem heb je,maar ik haal het ook niet zelf op :wink:
Degene die het voor mij meeneemt zou trouwens ook liever naar Bussloo gaan volgens mij.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Charlotte*
Zeer actief

Is het nog verstandig om het op het laatste moment te veranderen?
Of laten we het bij Almere??
Of moeten de leveranciers het onderling beslissen? (dat lijkt mij persoonlijk de beste optie)

Is het niet te kort dag om nog te swichten van locatie?

Tuurlijk ga ik zelf liever naar bussloo maar zoals hier al is gezegd hebben de leveranciers het meeste werk, dus ik pas me aan hun aan.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Sandro schreef:Is het nog verstandig om het op het laatste moment te veranderen?
Of laten we het bij Almere??
Of moeten de leveranciers het onderling beslissen? (dat lijkt mij persoonlijk de beste optie)

Is het niet te kort dag om nog te swichten van locatie?

Tuurlijk ga ik zelf liever naar bussloo maar zoals hier al is gezegd hebben de leveranciers het meeste werk, dus ik pas me aan hun aan.
Waarom niet? We weten toch wie er komen? We kunnen eventueel een pb sturen :wink: . Ik vertrouw er dus niet op dat alleen deelnemers hebben gestemd vanwege de reacties tot nu toe.
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Sandro schreef:Of moeten de leveranciers het onderling beslissen? (dat lijkt mij persoonlijk de beste optie)
Wat mij betreft prima hoor!
Heb ik wel een routebeschrijving naar Bussloo nodig :mrgreen:
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Ik vind Bussloo ook goed hoor.
het maakt mij niet uit waar ik mijn bestelling haal.
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Marion. schreef:
Ik offer me wel op, ga wel vast met Whera naar het restaurant :mrgreen:

Oké, de route van Bea dus? En voor mij nog even doorrijden, en niet te enthousiast het eerste bordje Almere nemen :smile: :smile: :smile:
Almeerderstrand weet ik wel. Da's bij dat homobosje toch? Saar wil er vast weer doorheen lopen, die is gek op blote mannen die vanachter bomen ineens verschijnen...
Ja idd de homobosjes.
Maar op zaterdag lopen er meestal niet zoveel hoor. Dan moet je een keer op maandagmorgen komen, rond 11.00 uur is het dan spitsuur :wink:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ik vind alles goed! :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Charlotte*
Zeer actief

Zullen we afspreken dat de leveranciers onderling beslissen waar de meeting wordt gehouden?

Tineke kan niet meelezen en het zou niet eerlijk zijn als we zonder met haar te overleggen de meeting ergens anders gaan houden.

Ik hoop dat het nog op tijd rond kan komen en ik help eventueel wel met mensen pb-en.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Misschien kan iemand Tineke bellen of zo? Whera heeft haar nummer toch?
Als het op het laatste moment Bussloo zou worden zou dat voor Jessica ontzettend schelen..(en voor mij dus ook, maar ik hoef niet te rijden :wink: ) doen we de volgende keer weer een stuk richting westen toch?
Charlotte*
Zeer actief

mercedes2803 schreef:Misschien kan iemand Tineke bellen of zo? Whera heeft haar nummer toch?
Als het op het laatste moment Bussloo zou worden zou dat voor Jessica ontzettend schelen..(en voor mij dus ook, maar ik hoef niet te rijden :wink: ) doen we de volgende keer weer een stuk richting westen toch?
Ik hoop dat iemand nog op tijd contact op kan nemen met Tineke.
En trouwens, Bas Rouge komt ook van ver (Rotterdam) Zij zal ook zeker een uur extra moeten rijden. Hopelijk leest ze dit topic nog op tijd zodat zij ook kan mee beslissen.

Morgen avond ben ik niet thuis dus als ik de route beschrijving moet wijzigen zal dat morgen avond laat worden.
Of iemand moet even op het forum zoeken naar een route beschrijving naar Bussloo (staat vast nog wel ergens)
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief

Ik ben hier niet zo blij mee, eerlijk gezegd. Als dit een aantal dagen geleden was afgesproken had het geen probleem geweest. Maar ik heb nu ook mijn afspraken rondom de huidige afstand en tijden gepland en ik heb dus maar tot 13 uur a 13.30 uur de tijd, er vanuit gaand dat ik dus binnen een kwartier thuis ben. Dat zou betekenen dat ik nu al mijn afspraken moet gaan omgooien omdat op het laatste moment de locatie waar al een hele tijd gedoe over is, aangepast wordt.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

ik denk ook dat je het zo moet laten. Voor Tineke is het ook verder weg en aangezien die nog niet helemaal op peil is qua verhuizen denk ik dat de extra reistijd haar in de knoop gaat brengen (weet dit niet zeker natuurlijk).
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Mij zou het juist wel weer goed uitkomen. Ik heb namelijk 's middags een feest en ben ook de zondag weg. Ik had dus met Charlotte afgesproken dat zij mijn spullen meeneemt en het hier in de vriezer gooit. Dat houdt dus in dat ik het extra moet ontdooien om het in porties te maken.
Is het bij Bussloo dan kan ik het zelf ophalen en alvast (een gedeelte) verwerken voor ik wegmoet en dat scheelt voor mij en Charlotte dus een hoop. :wink:

Dit in het achterhoofd hebbende heb ik dus destijds gestemd op Bussloo. :wink:

Bussloo is dus voor mij wel prettiger, maar Almere is ook goed, ben al blij met alle spulletjes :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”