Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Barf meeting laatste en juiste routebeschrijving!!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

tineke schreef:I
Misscien wil iemand de moeite nemen om alle bestellingen in een apart topic te zetten zodat ik weinig tijd kwijt ben aan het doorlezen van de rest
Ga ik vanavond doen!!!
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

:jank: :jank: :jank: :jank: :jank:

Ik heb vorige week mijn grote vriezer bij mijn zus opgehaald en vandaag besloot ik om hem aan te zetten.
Nou, ik kwam terug van het honden uitlaten en de hele garage stonk naar brand. Ik schrok me dood want mijn huisje grenst aan de garage en ik slaap zowat recht boven de vriezer.
Godzijdank was er geen brand uitgebroken en is helaas de vriezer kapot.
De stoppen lagen eruit en na enig speurwerk had ik weer elektriciteit.

Ik heb nog een vriezer bij mijn zus staan alleen is die een heel stuk kleiner. Ik had mijn bestelling al doorgegeven maar ga hem zo even aanpassen.
Als ik het niet meer kan veranderen dan heb ik gewoon pech en probeer ik het wel te verpatsen op de meeting :mrgreen:
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

bea leyba schreef:Heeft er ook iemand eendenekken in de aanbieding???
Weet niet meer waar ik die vorige keer gehaaldcqbesteld had. :roll:
De volgende meeting kan ik wel eendennekken meenemen.
Het kan zijn dat je de vorige keer de nekken bij Sonja hebt besteld, zij gaat volgens mij naar het Islam Centre in Rotterdam. Alleen komt Sonja deze meeting niet.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Sandro schreef::jank: :jank: :jank: :jank: :jank:

Ik heb vorige week mijn grote vriezer bij mijn zus opgehaald en vandaag besloot ik om hem aan te zetten.
Nou, ik kwam terug van het honden uitlaten en de hele garage stonk naar brand. Ik schrok me dood want mijn huisje grenst aan de garage en ik slaap zowat recht boven de vriezer.
Godzijdank was er geen brand uitgebroken en is helaas de vriezer kapot.
De stoppen lagen eruit en na enig speurwerk had ik weer elektriciteit.

Ik heb nog een vriezer bij mijn zus staan alleen is die een heel stuk kleiner. Ik had mijn bestelling al doorgegeven maar ga hem zo even aanpassen.
Als ik het niet meer kan veranderen dan heb ik gewoon pech en probeer ik het wel te verpatsen op de meeting :mrgreen:
Lees eerst even je pb voor je je bestelling aanpast. :wink:

Charlotte neemt trouwens mijn bestelling voor me mee zaterdag. :ok:
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Sandro schreef:
bea leyba schreef:Heeft er ook iemand eendenekken in de aanbieding???
Weet niet meer waar ik die vorige keer gehaaldcqbesteld had. :roll:
De volgende meeting kan ik wel eendennekken meenemen.
Het kan zijn dat je de vorige keer de nekken bij Sonja hebt besteld, zij gaat volgens mij naar het Islam Centre in Rotterdam. Alleen komt Sonja deze meeting niet.
Ja graag :wink:
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ah, het is weer in Almere.
Ja, volgende keer moeten we er gewoon voor zorgen dat zowel Tineke als Jessica geen giga uren in de auto hoeven te zitten om heel middennederland van vlees te voorzien.
Ik ben helemaal voor meeste stemmen gelden, maar in dit geval zijn de meeste stemmen afnemers en geen leveranciers, dus hop volgende keer naar Busloo of Duitsland en daarna naar Tineke. :mrgreen:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Roelfien schreef:Ah, het is weer in Almere.
Ja, volgende keer moeten we er gewoon voor zorgen dat zowel Tineke als Jessica geen giga uren in de auto hoeven te zitten om heel middennederland van vlees te voorzien.
Ik ben helemaal voor meeste stemmen gelden, maar in dit geval zijn de meeste stemmen afnemers en geen leveranciers, dus hop volgende keer naar Busloo of Duitsland en daarna naar Tineke. :mrgreen:
Ik ben het helemaal met je eens :wink: . Maar gewoon wat centraler is voor mij ook goed.
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Zal ik een pot koffie meenemen??
En een pot thee voor de liefhebbers. :wink:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Roelfien schreef:Ik ben helemaal voor meeste stemmen gelden, maar in dit geval zijn de meeste stemmen afnemers en geen leveranciers, dus hop volgende keer naar Busloo of Duitsland en daarna naar Tineke. :mrgreen:
Zoiets had ik ook al gezegd. Vind dat de afnemers een iets mindere stem in het geheel hebben, om maar niet te zeggen géén stem :mrgreen:

Optie van Tineke is misschien een goede. Op die dag een paar afspreekpunten. Jessica levert een lading af op hooguit 1 uur afstand van haar huis, iemand anders neemt de lading over... ook weer naar een punt op hooguit 1 uur afstand. En uiteindelijk krijgt iedereen in heel het land wat ze graag willen, en hoeft niemand langer dan een uur in de auto te zitten...
Oh. En hoe krijgt Jessica haar bestelling nu binnen :denken:

Nope, ook geen optie dus. Volgende keer moet het gewoon oostelijker, richting Jessica. De keer daarop mag het dan weer westelijker richting Tineke.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

chrico schreef:Moet ik de weegschaal nog meenemen of zijn er al genoeg?
Tuuuurlijk moet jij die prachtige mooie weegschaal van je meenemen :smile: geven we hem nu aan iemand anders die blond is en het verhaal van de vorige keer niet kent :smile:
mercedes2803
Zeer actief

Hutsje schreef:
Ik ben het helemaal met je eens :wink: . Maar gewoon wat centraler is voor mij ook goed.
We KUNNEN natuurlijk ook gewoon met zijn allen op visite gaan bij Jessica de volgende keer :mrgreen: Ruimte zat, hartstikke mooie plek, NIET centraal, maar wel lekker dichtbij voor Jessica....
Ruimte zat voor de honden ook :ok:
Nee, geintje hoor :wink:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Marion. schreef:
Optie van Tineke is misschien een goede. Op die dag een paar afspreekpunten. Jessica levert een lading af op hooguit 1 uur afstand van haar huis, iemand anders neemt de lading over... ook weer naar een punt op hooguit 1 uur afstand. En uiteindelijk krijgt iedereen in heel het land wat ze graag willen, en hoeft niemand langer dan een uur in de auto te zitten...
Die gaat gewoon op afspreekpunt 1 wandelen met de honden en wacht braaf tot de persoon terug komt van afspreekpunt 2 :smile: :smile:
Kind kan de was doen :pffff: :pffff:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

mercedes2803 schreef:
Tuuuurlijk moet jij die prachtige mooie weegschaal van je meenemen :smile: geven we hem nu aan iemand anders die blond is en het verhaal van de vorige keer niet kent :smile:
We kunnen het altijd nog een keer aan Eline overlaten en kijken hoe blonT zij is :smile: :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef: Oh. En hoe krijgt Jessica haar bestelling nu binnen :denken:
:smile:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
:smile: :smile: :smile:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Hutsje schreef:
We KUNNEN natuurlijk ook gewoon met zijn allen op visite gaan bij Jessica de volgende keer :mrgreen: Ruimte zat, hartstikke mooie plek, NIET centraal, maar wel lekker dichtbij voor Jessica....
Haha, dat vind ik prima hoor, gezellig :mrgreen: . Alle honden mogen mee en we kunnen hier ook wandelen. Maar het is wel erg uit de buurt voor de meesten :wink:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

chrico schreef:
Marion. schreef:
Die gaat gewoon op afspreekpunt 1 wandelen met de honden en wacht braaf tot de persoon terug komt van afspreekpunt 2 :smile: :smile:
Kind kan de was doen :pffff: :pffff:
:N: :neenee:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

chrico schreef:
mercedes2803 schreef:
We kunnen het altijd nog een keer aan Eline overlaten en kijken hoe blonT zij is :smile: :smile:
Ik denk niet dat zij er nog een keer intrapt :mrgreen:
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

mercedes2803 schreef:[
niet in de winter, hebben wij allemaal winterbanden nodig :N: :mrgreen:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

chrico schreef:
mercedes2803 schreef:
:pffff: SUperblonT! :mrgreen: Welk bakje moest ook alweer waar? :denken:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
mercedes2803
Zeer actief

we geven hem aan Eline :ok: :mrgreen:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Ik zei al helemaal in het begin dat ik Almere eigenlijk niet logisch vind aangezien dit voornamelijk voor de afnemers de prettigste plek is. Ik had daarom gestemd op Bussloo.
Volgende keer gewoon lekker ergens bij de inkopers! :wink: Een om-en-om systeem misschien, de ene keer bij die in de buurt en de andere keer meer bij die?

Vraagje : komen er zaterdag hondjes mee en gaan we nog even lopen?
Ik zal wat koekies meenemen en een sapje (een lekkere dit keer :wink:, wat was het ook alweer wat jij lekker vind Marion?).
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Ik neem iig FritZ mee en ben in de veronderstelling dat we wel gaan lopen daarna, vandaar dat ik ook Bussloo/Soestduine/Roggenbot voorgesteld had. :wink:
Afbeelding
Marion.

Natas. schreef:Vraagje : komen er zaterdag hondjes mee en gaan we nog even lopen?
Ik zal wat koekies meenemen en een sapje (een lekkere dit keer :wink:, wat was het ook alweer wat jij lekker vind Marion?).
Ik neem beide honden mee, en ik ga ervan uit dat we nog wat gaan lopen. Qua sapje ben ik niet zo moeilijk hoor, maar liever niet zoiets mierzoets als Multivitaminen-nog-wat :mrgreen:
Citroen-icetea ofzo is altijd goed.
mercedes2803
Zeer actief

wat is nou verstandig om mee te nemen jongens?
De vorige keer had Tineke het schapenvet bijvoorbeeld in een grote zak en zo zag ik wel meer in grote zakken.

Neemt iedereen gewoon zelf vuilniszakken of boodschappen tassen mee ook voor zichzelf?! Wel zo handig lijkt me.
Ik weet hoe het de vorige keer ging, maar er zijn nu ook mensen die dat niet weten en een beetje lullig als die denken dat ze het zo in een zakje aangeleverd krijgen he?! :mrgreen:

Ik neem mijn digi weegschaal mee en een set huishoudhandschoenen (geeltjes , de roze zijn op ) plus natuurlijk zakken voor mijn eigen prutje..
Fototoestel gaat mee en ik zal wel even weer een paar flessen water meezeulen voor de honden :wink:
Charlotte*
Zeer actief

mercedes2803 schreef:wat is nou verstandig om mee te nemen jongens?
De vorige keer had Tineke het schapenvet bijvoorbeeld in een grote zak en zo zag ik wel meer in grote zakken.

Neemt iedereen gewoon zelf vuilniszakken of boodschappen tassen mee ook voor zichzelf?! Wel zo handig lijkt me.
Ik weet hoe het de vorige keer ging, maar er zijn nu ook mensen die dat niet weten en een beetje lullig als die denken dat ze het zo in een zakje aangeleverd krijgen he?! :mrgreen:
Goed dat je dat aangeeft! Ik dacht namelijk ook dat alles al in grote zakken zat.

Ik zal dus van de week wat plastic zakken (of vuilnis zakken) bij elkaar zoeken zodat ik genoeg heb om het vlees in te doen.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Heeft er iemand de routebeschrijving naar het Almeerderstrand??

Dan verander ik dat even zodat iedereen weet waar ze moeten zijn.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ik ga weer proberen vroeg bij de slager te zijn zodat ik daar weer porties kan maken voor iedereen in aparte zakken.
Vet mag ik gratis meenemen dus doe ik in een grote zak en mogen jullie graaien :mrgreen:
Marion.

tineke schreef:Ik ga weer proberen vroeg bij de slager te zijn zodat ik daar weer porties kan maken voor iedereen in aparte zakken.
Vet mag ik gratis meenemen dus doe ik in een grote zak en mogen jullie graaien :mrgreen:
Ik ga ook mijn wekker weer zetten om op tijd bij de poelier te zijn. Ik heb het makkelijk, want ik hoef geen porties te maken. Daarna ga ik rechstreeks door naar Almere.

Als ieder een printje maakt met wat ze zelf hebben besteld, een printje van de bestelling van de mensen waar ze de bestelling van mee zullen nemen....
Zelf komen halen bij de leverancier en gelijk afrekenen.

En, zoals bij Jessica, dingen die afgewogen moeten worden.... Eigen zakken meenemen, eigen weegschaal. Hulp bij het afwegen mag. Gelijk betalen moet.

En de volgende keer is de poll voor de 'wensen' qua lokatie alléén maar voor de leveranciers. De afnemers hebben zich maar te schikken. Ja of nee.
Charlotte*
Zeer actief

Marion. schreef:
tineke schreef:Ik ga weer proberen vroeg bij de slager te zijn zodat ik daar weer porties kan maken voor iedereen in aparte zakken.
Ik ga ook mijn wekker weer zetten om op tijd bij de poelier te zijn. Ik heb het makkelijk, want ik hoef geen porties te maken. Daarna ga ik rechstreeks door naar Almere.

Als ieder een printje maakt met wat ze zelf hebben besteld, een printje van de bestelling van de mensen waar ze de bestelling van mee zullen nemen....
Zelf komen halen bij de leverancier en gelijk afrekenen.

En, zoals bij Jessica, dingen die afgewogen moeten worden.... Eigen zakken meenemen, eigen weegschaal. Hulp bij het afwegen mag. Gelijk betalen moet.

En de volgende keer is de poll voor de 'wensen' qua lokatie alléén maar voor de leveranciers. De afnemers hebben zich maar te schikken. Ja of nee.
:ok:
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”