Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraag voor de 'verse' versvoeders

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

fluptje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door fluptje »

Eva schreef:kvv kompleet vers vlees (zoals Carnibest, Rodi, Duck, Energique enz)

Bedankt
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Rossi schreef:
Brigitte schreef:Alano is rustiger geworden sinds hij op de CB staat maar ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat hij zich continu helemaal de kl*re krabte en beet. Dat had hij trouwens met de Duck ook nog. Nu hij niet meer zo krabt is hij veel rustiger.
Rossi krabt en bijt ook vaak. Hij heeft geen plekken op zijn lichaam verder. In eerste instantie werd gedacht aan stress (vanwege de training alleen zijn :wink: ). Ik ben wel benieuwd als ik de kvv uitbreid of er verbetering inzit.
Alano had wel plekken, de laatste op zijn dijbeen was wederom een hotspot geworden maar die is nu gelukkig al weer weg. Hij kan ook erg snel iets dwangmatig doen en heeft dat dus een hele tijd gehad tussen zijn tenen, dan zat hij echt te knauwen erop en zijn voeten zijn dus ook helemaal verkleurd door het likken.

Nu is dat allemaal een stuk verminderd al.

Stress kan bij Alano ook wel mee spelen, hij is erg jaloers en bezitterig en ik merk dat hij het sneller doet als Tank in de buurt is.
Hij krijgt nu ook speciaal voor hem gemaakte Bach Bloesem sinds 4 dagen.
Marianna
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Marianna »

Ik ben nu dus begonnen met energique..ik denk dat dat wel een goed merk is..even 5 dagen kompleet KVV en dan Farmfood erbij. Ik hoop ook op vachtverbetering. Voerde eerst eukanuba puppy large breed, maar de drollen bleven te zacht naar mijn zin en mijn hond had veel jeuk( weet dus niet of dit door het voer kwam) misschien door de vele toevoegingen in die brokjes..afwachten dus maar!
Grote Zwitserse Sennenhond
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Nog een verandering die ik gemerkt heb, maar vergeten ben om erbij te zetten: ze hebben erg witte tanden, toen ze nog op brokken zaten, hadden ze last van tandplak.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”