Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dogloversgold
Moderator: moderatorteam
-
Mayonne
- Vaste gebruiker
dogloversgold
Wie is er bekent met het merk hondebrok dogloversgold uit amerika er schijnt ook spul voor de gewrichten in te zitten en moet natuurlijk zijn wie kent dit? groetjes mayonne
-
Mayonne
- Vaste gebruiker
-
Ester&Lara
Jawel ik ken het wel. Ik ben absoluut geen voorstander van brokken, maar het is idd een brok zonder chemische anti-oxydanten (althans dat zeggen ze zelf
) er zit rijst in, geen andere granen en verder geen kleur/geur/smaakstoffen.
Spul voor gewrichten? Bedoel je glucosamine? Dat zit in wel meer brokken hoor
Spul voor gewrichten? Bedoel je glucosamine? Dat zit in wel meer brokken hoor
-
marijke0416
- nieuw lid
Dog lovers gold
Ik heb sinds kort een grote zwitserse sennen.
Op advies van een vriendin (die tevens honden trainster is) geef ik mijn hond doglovers gold.
De reden hiervoor is dat puppy's veel energie nodig hebben. Bij voeders die normaal op de markt zijn worden granen en mais toegevoegd (ook wel vulstoffen genoemd) Deze stoffen zijn helemaal niet goed voor een hond en hebben zo ook helemaal niet nodig.
Onze hond heeft inmiddels een hele mooie glanzende vacht en voelt zich super. Feit is wel dat als je een pup hebt je wel 2 dagen pens moet voeren omdat anders de verhouding calcium/fosfor niet helemaal goed is.
Is je hond al volwassen hoef je dit niet te doen.
Op www.dogloversgold.com kun je nog wat verdere informatie vinden.
Verder is mijn ervaring dat iedereen wel iets te zeggen heeft over een bepaald voer en iedereen andere ervaring heeft.
Ik heb mijn advies van een fokker gekregen die tevens zich heel goed heeft verdiept in voeding.
Onze hond doet het er super goed mee dus doglovers gold is voor mij een super voer.
Gr,
Marijke
Op advies van een vriendin (die tevens honden trainster is) geef ik mijn hond doglovers gold.
De reden hiervoor is dat puppy's veel energie nodig hebben. Bij voeders die normaal op de markt zijn worden granen en mais toegevoegd (ook wel vulstoffen genoemd) Deze stoffen zijn helemaal niet goed voor een hond en hebben zo ook helemaal niet nodig.
Onze hond heeft inmiddels een hele mooie glanzende vacht en voelt zich super. Feit is wel dat als je een pup hebt je wel 2 dagen pens moet voeren omdat anders de verhouding calcium/fosfor niet helemaal goed is.
Is je hond al volwassen hoef je dit niet te doen.
Op www.dogloversgold.com kun je nog wat verdere informatie vinden.
Verder is mijn ervaring dat iedereen wel iets te zeggen heeft over een bepaald voer en iedereen andere ervaring heeft.
Ik heb mijn advies van een fokker gekregen die tevens zich heel goed heeft verdiept in voeding.
Onze hond doet het er super goed mee dus doglovers gold is voor mij een super voer.
Gr,
Marijke