En sterkte met het rustig houden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
verlamming in rechter achterpoot
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
-
laforrest
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
was even nieuwsgierig naar hoe het nu gaat?Fardau schreef:Bedankt allemaal voor jullie reactie's![]()
bedankt dat jullie mee leven met mijn koppijn probleem
![]()
Ik zie helaas ook nog geen vooruitgang,ze ligt veel te slapen en lijkt een beedje depresief (er zit niet veel leven in in ieder geval)
Ze is inmiddels wel wat vlugger op drie poten en kan al wat sneller lopen.
Maar het is erg oppassen met de verlamde poot die laat ze overal tegen aan beuken.
Ik heb de poot helemaal ingepakt in een sok als ze buiten is, anders haalt ze hem helemaal open.
Dat middel Arnica D6 wat is dat ? is dat homeopatisch ? (heb er nog nooit van gehoort)en waar kun je dit verkrijgen ?
- Moon
- Zeer actief
- Fardau
- Vaste gebruiker
het gaat gelukkig echt stukken beter nu !
Ze huppeld vrolijk mee op drie poten en vaak gebruikt ze haar vierde poot er ook bij !
Als ze rustig loopt gebruikt ze alle vier,maar het is nog wel zwak en zwabbert.
Maar het is erg moeilijk om haar rustig te houden en als ze dan zo snel wil/gaat loopt ze op drie poten maar dan trekt ze de poot wel omhoog.
Ze laat de poot niet meer zo vaak hangen zodat ze hem sleept.
Ze gaat zo nu en dan ook weer mee het bos in(vlak achter ons huis) dan heb ik haar het stuk over de weg in de fietskar, en een heel klein stukje in het bos laat ik haar lopen,dan weer snel in de kar.
Ik heb nu wel weer de hoop dat het een heel stuk gaat genezen,het zal wel even duren maar we hebben alle geduld.
Ze huppeld vrolijk mee op drie poten en vaak gebruikt ze haar vierde poot er ook bij !
Als ze rustig loopt gebruikt ze alle vier,maar het is nog wel zwak en zwabbert.
Maar het is erg moeilijk om haar rustig te houden en als ze dan zo snel wil/gaat loopt ze op drie poten maar dan trekt ze de poot wel omhoog.
Ze laat de poot niet meer zo vaak hangen zodat ze hem sleept.
Ze gaat zo nu en dan ook weer mee het bos in(vlak achter ons huis) dan heb ik haar het stuk over de weg in de fietskar, en een heel klein stukje in het bos laat ik haar lopen,dan weer snel in de kar.
Ik heb nu wel weer de hoop dat het een heel stuk gaat genezen,het zal wel even duren maar we hebben alle geduld.
- ranetje
- Zeer actief
- Moon
- Zeer actief
Dat klinkt heel goed zeg
Heb je wel eens gedacht aan het consulteren van een dierfysiotherapeut? Ik denk dat je hond daar veel aan zou kunnen hebben! Wel in overleg met je dierenarts natuurlijk. De FT die bij mijn hond komt (ze komt thuis bij ons) heeft allerlei trucjes om het bewegen van de poot van mijn hond te stimuleren. Ook heeft ze me massage geleerd. Ze begeleidt het hele revalidatieproces
(en spreekt me moed in als ik het niet meer zie zitten
, ook een belangrijke taak
)
Heb je wel eens gedacht aan het consulteren van een dierfysiotherapeut? Ik denk dat je hond daar veel aan zou kunnen hebben! Wel in overleg met je dierenarts natuurlijk. De FT die bij mijn hond komt (ze komt thuis bij ons) heeft allerlei trucjes om het bewegen van de poot van mijn hond te stimuleren. Ook heeft ze me massage geleerd. Ze begeleidt het hele revalidatieproces
Gr. Marijke

- Fardau
- Vaste gebruiker
- ranetje
- Zeer actief