verras me
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Briard
Moderator: moderatorteam
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
- scooby1
- Zeer actief
- Contacteer:
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
- Aantal honden: 1
- Eowyn
- Vaste gebruiker
Mijn Briard is nu bijna 2 jaar oud. Zij is mijn eerste Briard.
Ik vind ze prachtig! Wel wat pech gehad met de gezondheid (radius curvus op de voorpoten), maar dat kan de pret niet bederven.
Indra is altijd erg vrolijk en huppelt door het leven. Tegenover vreemden (zowel honden als mensen) is ze nogal terughoudend, maar als ze iemand rustig kan leren kennen, dan loopt het wel los.
Ik volg gehoorzaamheidstraining met haar en dat doet ze erg graag: ze werkt heel enthousiast en het liefst wordt ze beloond met een trekspelletje of een beetje ravotten.
De vachtverzorging vind ik niet echt een probleem (eerder de tonnen zand die ze op die manier mee naar binnen brengt
), maar als ik ooit nog eens een Briard in huis haal, dan zou ik toch proberen om er één te vinden met een stuggere vacht ipv het lange en (te) zachte show-haar. Ze draagt wel meestal speldjes in het haar op haar hoofd, want anders ziet ze niet goed waar ze loopt.
Ik vind ze prachtig! Wel wat pech gehad met de gezondheid (radius curvus op de voorpoten), maar dat kan de pret niet bederven.
Indra is altijd erg vrolijk en huppelt door het leven. Tegenover vreemden (zowel honden als mensen) is ze nogal terughoudend, maar als ze iemand rustig kan leren kennen, dan loopt het wel los.
Ik volg gehoorzaamheidstraining met haar en dat doet ze erg graag: ze werkt heel enthousiast en het liefst wordt ze beloond met een trekspelletje of een beetje ravotten.
De vachtverzorging vind ik niet echt een probleem (eerder de tonnen zand die ze op die manier mee naar binnen brengt