Weer even een up-datetje:
Gisteravond is het echt héél slecht met Lana gegaan. We hadden echt voor ons zelf besloten dat we dit zo niet meer wilden. Tot ik om half tien Levi en Bono wilde voeren en mevrouw ook ineens op stond van haar plek?! Ik heb haar toen die kipfilet gegeven en dat ging er in als koek! Daarna heb ik nog maar een halve gegeven en die wilde ze ook! Ze had nog wel meer gewild, maar ik durfde niet meer te geven, omdat ze de hele dag verder niets gegeven had.
Vanochtend tijdens het uitlaten, haalde ik dus een oude Frolic uit mijn jaszak en die wilde ze ook! Helaas wilde ze verder niet meer eten vandaag. We zijn haar nu, op advies van de dierenarts, weer aan het dwangvoeren omdat ze de zin in eten weer terug moet zien te krijgen. Vanochtend heb ik haar pens gevoerd, tussen de middag heeft Rens haar 300 gram rundergehakt gegeven en vanmiddag en vanavond heeft ze weer pens gehad. Vanmiddag heeft ze ook een paar stukjes zelf willen eten! Daarna wilde ik toch weer een snee wit brood proberen (dat wilde ze de hele dag al niet) en dat ging er na even twijfelen toch wel in.
En de Frolics... Daar is ze helemaal hylarisch van ineens?! Ik heb net, wederom in overleg met de dierenarts, toch maar een grote zak Frolics gehaald om haar daar een paar keer per dag een handje van te geven. Het is belangrijker dat ze zelf wel de zin in eten houdt en dat ze wat binnenkrijgt. Verder 'prop' in de rest er wel 'gewoon' in.
De lichtjes zijn in elk geval weer terug in haar ogen, gelukkig! Nu de kilo's nog, want oh, wat is ze mager...
Ik ben benieuwd wat de dag van morgen brengt. Zolang ze nog 'lichtjes' heeft, zetten wij door!
Ik heb vanmiddag pancreaspoeder gehaald bij de dierenarts. Dat zijn de verteringsenzymen die mee moeten gaan helpen bij de vertering. Laten we hopen dat dat helpt.