een franse bull verliest gewoon haar, net zoals een gladhaar jack dat doet, met juiste voeding en vis olie/schapenvet, kun je het wat verbeteren mischien, maar verharen doen ze gewoon hoorLeanne schreef:Ik krap even meeMama Sanneke schreef:Geen haarverlies een Franse BulldogDebby Speerstra schreef:Een Franse Bulldog is dan ideaal voor jullie. Deze verliest (mist de goede voeding) bijna geen haar en heeft niet veel beweging nodig. Maar ze kunnen niet goed tegen alleen zijn, het zijn echte gezinshondjes en niet te ver gaan wandelen met warm weer want dan kunnen ze overhit raken.
Verder kunnen ze heel goed met kinderen en ander huisdieren overweg.![]()
Punky verhaard verschrikkelijk veel...en werkelijk continu
Je zou denken dat ze haast kaal moet zijn met datgene wat ze verhaard
Heb al vanalles geprobeerd...
Dus vertel mij het geheim maar (graag zelfs)
Wat voeren jullie dat jullie Franse Bull nauwelijks verhaard....
Dan zal ik dit zeker gaan proberen!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hallo
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- CKS
- Zeer actief
Kom het is ook nooit goed he.. Niet iedereen wil een showhond. Als je gewoon een leuk huishondje wil is een pup van een particulier nestje natuurlijk helemaal prima. Ze heeft hier een paar weken over nagedacht, heeft voor de pup te kopen hier even geinformeerd, op aanraden van de forummers géén broodfok pup gekocht maar een pupje gehaald bij een hobbyist- alles OK toch? Ze heeft in ieder geval een stuk meer nagedacht dan ik met mijn eerste hond (ter info: ik zag en pup, vroeg van wie die was (NIEMAND), ik heb 15 seconden nagedacht, gevraagd of ze 1 nachtje op het beestje wilden passen, was OK, dus volgend ochtend weer langsgegaan en het mormel meegenomen).yamie schreef:ik vind het leuk voor je dat jullie een pup hebben hoor, maar toch begrijp ik het niet helemaal... je vraagt om info, op 28 sept, en nu hebben jullie al een pup, dat is erg vlot zowiezo, en je weet dus in feite niks of erg weinig over hoe en wat van deze fokker, je verstaat hem niet, hebt geen idee wat voor papier je hebt gezien of gelezen.. iemand die fokt en verteld dat hij er later wel profesioneel(?) mee omgaat? dat betekend bij mij een rode vlag, je fokt nl serieus of je fokt niet, en niet eerst ff een tijd gewoon maar en later eens "serieus"( wat dat dan ook mag inhouden)
heeft de pup een stamboom?
hoe zijn jullie bij deze fokker gekomen?
KIM: succes met je hondje, leuk dat je geen broodfoksel gekocht hebt!!!
C.
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Niemand heeft het hier over showhonden.Casey schreef:Kom het is ook nooit goed he.. Niet iedereen wil een showhond. Als je gewoon een leuk huishondje wil is een pup van een particulier nestje natuurlijk helemaal prima. Ze heeft hier een paar weken over nagedacht, heeft voor de pup te kopen hier even geinformeerd, op aanraden van de forummers géén broodfok pup gekocht maar een pupje gehaald bij een hobbyist- alles OK toch? Ze heeft in ieder geval een stuk meer nagedacht dan ik met mijn eerste hond (ter info: ik zag en pup, vroeg van wie die was (NIEMAND), ik heb 15 seconden nagedacht, gevraagd of ze 1 nachtje op het beestje wilden passen, was OK, dus volgend ochtend weer langsgegaan en het mormel meegenomen).yamie schreef:ik vind het leuk voor je dat jullie een pup hebben hoor, maar toch begrijp ik het niet helemaal... je vraagt om info, op 28 sept, en nu hebben jullie al een pup, dat is erg vlot zowiezo, en je weet dus in feite niks of erg weinig over hoe en wat van deze fokker, je verstaat hem niet, hebt geen idee wat voor papier je hebt gezien of gelezen.. iemand die fokt en verteld dat hij er later wel profesioneel(?) mee omgaat? dat betekend bij mij een rode vlag, je fokt nl serieus of je fokt niet, en niet eerst ff een tijd gewoon maar en later eens "serieus"( wat dat dan ook mag inhouden)
C.
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
-
kimBE
- Vaste gebruiker
hoe ik bij die mens terrecht gekomen ben?
via de dierenarts hier in de straat,ik had getelefoneerd of hij het een goed idee vond om een broodfokpup te kopen,en die gaf me het adres van die man.
al een geluk voor ons dat hij nog 2 pups over had.
Of de honden een stamboom hebben interesseert me eigelijk ook niet,het beestje dient puur voor gezelschap dus voor mij is een hond met stamboom heus nie beter dan ééntje zonder
Het is niet dat ik geen frans spreek é
Maar sommige dinge op die papieren waren wat onduidelijk,maar in grote lijnen snapte ik het wel
We zijn al een hele tijd bezig met de aanschap van een franse bull pup dus zomaar is het niet gekomen,toevallig en gelukkig dat er juist nog pups over waren bij een goede fokker.
Of dat nu een fokker is met een BTW nummer of niet,da maakt hem heus nie beter hoor
Ik denk dat gedrevenheid en zorg de voornaamste eigenschappen zijn van een fokker,niet?
die registratienummer maakt een fokker niet ineens beter hoor
via de dierenarts hier in de straat,ik had getelefoneerd of hij het een goed idee vond om een broodfokpup te kopen,en die gaf me het adres van die man.
Of de honden een stamboom hebben interesseert me eigelijk ook niet,het beestje dient puur voor gezelschap dus voor mij is een hond met stamboom heus nie beter dan ééntje zonder
Het is niet dat ik geen frans spreek é
We zijn al een hele tijd bezig met de aanschap van een franse bull pup dus zomaar is het niet gekomen,toevallig en gelukkig dat er juist nog pups over waren bij een goede fokker.
Of dat nu een fokker is met een BTW nummer of niet,da maakt hem heus nie beter hoor
Ik denk dat gedrevenheid en zorg de voornaamste eigenschappen zijn van een fokker,niet?
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Ik neem aan dat de fokker van jouw hondje zijn ouderdieren heeft laten testen op gebreken die veel in het ras voorkomen? En ik bedoel niet zo`n standaardonderzoek bij de dierenarts.kimBE schreef:hoe ik bij die mens terrecht gekomen ben?
Of de honden een stamboom hebben interesseert me eigelijk ook niet,het beestje dient puur voor gezelschap dus voor mij is een hond met stamboom heus nie beter dan ééntje zonder![]()
Het is niet dat ik geen frans spreek éMaar sommige dinge op die papieren waren wat onduidelijk,maar in grote lijnen snapte ik het wel
![]()
Of dat nu een fokker is met een BTW nummer of niet,da maakt hem heus nie beter hoor![]()
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
-
jessicavanden
- geregistreerd lid
-
Neeltje
Voor zover ik weet zijn er voor de Franse Bulldog geen verplichte testen. Zo te horen heeft ze 'n hondje bij een particulier gekocht. Altijd beter dan bij de broodfok.MonaToetje schreef:Ik neem aan dat de fokker van jouw hondje zijn ouderdieren heeft laten testen op gebreken die veel in het ras voorkomen? En ik bedoel niet zo`n standaardonderzoek bij de dierenarts.kimBE schreef:hoe ik bij die mens terrecht gekomen ben?
Of de honden een stamboom hebben interesseert me eigelijk ook niet,het beestje dient puur voor gezelschap dus voor mij is een hond met stamboom heus nie beter dan ééntje zonder![]()
Het is niet dat ik geen frans spreek éMaar sommige dinge op die papieren waren wat onduidelijk,maar in grote lijnen snapte ik het wel
![]()
Of dat nu een fokker is met een BTW nummer of niet,da maakt hem heus nie beter hoor![]()
Ben blij dat we dit hebben bereikt.
Kim, heel veel plezier met je bullepupje!
-
bianca83
- Zeer actief
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik ben blij dat je je pup niet uit een winkel hebt, maar lekker bij iemand thuis vandaan. Heel veel plezier ermee!kimBE schreef:hoe ik bij die mens terrecht gekomen ben?
![]()
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Hanneke2
- Zeer actief
Helemaal mee eens.Casey schreef:Kom het is ook nooit goed he.. Niet iedereen wil een showhond. Als je gewoon een leuk huishondje wil is een pup van een particulier nestje natuurlijk helemaal prima. Ze heeft hier een paar weken over nagedacht, heeft voor de pup te kopen hier even geinformeerd, op aanraden van de forummers géén broodfok pup gekocht maar een pupje gehaald bij een hobbyist- alles OK toch? Ze heeft in ieder geval een stuk meer nagedacht dan ik met mijn eerste hond (ter info: ik zag en pup, vroeg van wie die was (NIEMAND), ik heb 15 seconden nagedacht, gevraagd of ze 1 nachtje op het beestje wilden passen, was OK, dus volgend ochtend weer langsgegaan en het mormel meegenomen).yamie schreef:ik vind het leuk voor je dat jullie een pup hebben hoor, maar toch begrijp ik het niet helemaal... je vraagt om info, op 28 sept, en nu hebben jullie al een pup, dat is erg vlot zowiezo, en je weet dus in feite niks of erg weinig over hoe en wat van deze fokker, je verstaat hem niet, hebt geen idee wat voor papier je hebt gezien of gelezen.. iemand die fokt en verteld dat hij er later wel profesioneel(?) mee omgaat? dat betekend bij mij een rode vlag, je fokt nl serieus of je fokt niet, en niet eerst ff een tijd gewoon maar en later eens "serieus"( wat dat dan ook mag inhouden)
C.
Mensen die gewoon een leuke pup willen zonder toeters en bellen, die overtuig je echt niet in een paar dagen dat ze voor een stamboomhond moeten gaan. En een particulier nestje, dat gezellig in de huiskamer is opgegroeid zij het zonder papieren, is niet het slechtste alternatief.
Waar het *mis* gaat, en voorlopig mis zal blijven gaan, is een gevolg van de kloof tussen een broodfokpup van 200 euro en een stamboompup van 1500 euro. En fokkers en hun vrienden kunnen hier en overal blijven roepen dat die 1500 euro nodig zijn om de kosten te dekken, maar zolang 'echte' fokkers enorme bedragen vragen voor pups, blijf je broodfok houden.
Op het moment dat je voor 50 euri meer een stamboompup kan krijgen, op het moment dat verantwoordelijke goeie fokkers de concurrentie met de broodfok aan durven gaan, op *dat* moment gaat er iets veranderen.
En tot die tijd mogen we blij zijn dat mensen af en toe nestjes fokken met hun stamboomloze teef, want die paar centen gaan niet naar de Oostblokhonden-industrie.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ten eerste, weet jij of het hier gaat om een 1 malig leuk huishonden nest? ik niet iig, men. wil iig wel prof worden ( en wat is prof?)Hanneke2 schreef:Helemaal mee eens.Casey schreef:Kom het is ook nooit goed he.. Niet iedereen wil een showhond. Als je gewoon een leuk huishondje wil is een pup van een particulier nestje natuurlijk helemaal prima. Ze heeft hier een paar weken over nagedacht, heeft voor de pup te kopen hier even geinformeerd, op aanraden van de forummers géén broodfok pup gekocht maar een pupje gehaald bij een hobbyist- alles OK toch? Ze heeft in ieder geval een stuk meer nagedacht dan ik met mijn eerste hond (ter info: ik zag en pup, vroeg van wie die was (NIEMAND), ik heb 15 seconden nagedacht, gevraagd of ze 1 nachtje op het beestje wilden passen, was OK, dus volgend ochtend weer langsgegaan en het mormel meegenomen).yamie schreef:ik vind het leuk voor je dat jullie een pup hebben hoor, maar toch begrijp ik het niet helemaal... je vraagt om info, op 28 sept, en nu hebben jullie al een pup, dat is erg vlot zowiezo, en je weet dus in feite niks of erg weinig over hoe en wat van deze fokker, je verstaat hem niet, hebt geen idee wat voor papier je hebt gezien of gelezen.. iemand die fokt en verteld dat hij er later wel profesioneel(?) mee omgaat? dat betekend bij mij een rode vlag, je fokt nl serieus of je fokt niet, en niet eerst ff een tijd gewoon maar en later eens "serieus"( wat dat dan ook mag inhouden)
C.
Mensen die gewoon een leuke pup willen zonder toeters en bellen, die overtuig je echt niet in een paar dagen dat ze voor een stamboomhond moeten gaan. En een particulier nestje, dat gezellig in de huiskamer is opgegroeid zij het zonder papieren, is niet het slechtste alternatief.
Waar het *mis* gaat, en voorlopig mis zal blijven gaan, is een gevolg van de kloof tussen een broodfokpup van 200 euro en een stamboompup van 1500 euro. En fokkers en hun vrienden kunnen hier en overal blijven roepen dat die 1500 euro nodig zijn om de kosten te dekken, maar zolang 'echte' fokkers enorme bedragen vragen voor pups, blijf je broodfok houden.
Op het moment dat je voor 50 euri meer een stamboompup kan krijgen, op het moment dat verantwoordelijke goeie fokkers de concurrentie met de broodfok aan durven gaan, op *dat* moment gaat er iets veranderen.
En tot die tijd mogen we blij zijn dat mensen af en toe nestjes fokken met hun stamboomloze teef, want die paar centen gaan niet naar de Oostblokhonden-industrie.
ten 2e 1500 euro is echt een max bedrag in honden wereld. mijn ras bv, 500 a 600 euro, broodfok varierend van 50 tot 500 euro, tja het zal wel.. als je eens goed leest, zijn er ook genoeg mensen , fokkers, die 1500 euro een belachelijk bedrag voor een hond vinden... zeker voor bepaalde rassen.
fokkers moeten het zelf weten hoor, maar ja, ook ik vind boven de 1000 euro waanzin, heeft iig niks te maken met de kosten van de fokker zelf
maar hanneke, het gaat hier niet alleen om de prijs, het gaat hier om iemand die in 3 dagen besluit een pup te halen, eerst zelfs nog bij een puppywinkel, en dan nu bij een particulier, geen papier, geen idee van wat ze heeft gezien of gelezen... is dat dan veel beter? weet jij veel..... ik ken ook de huiskamer fokkers ( met 20 honden uit zitten of in de schuur) pups en ma die voor het bezoeken even inde huiskamer worden gezet.
je moet gewoon tegenwoordig een dier kopen, met veel meer info, met meer vooronderzoek. en zeker als het om een rashond gaat, en om een rashond die erg popu is
-
Debby Speerstra
- Zeer actief
- Contacteer:
Een Franse bull heeft de vachtsoort korthaar/gladhaar en verliest heel weinig haar en verhaard het hele jaar door. Kelby verhaard bijna niets meer en glimt als een spiegel ze ziet er perfect uitLeanne schreef:Ik krap even meeMama Sanneke schreef:Geen haarverlies een Franse BulldogDebby Speerstra schreef:Een Franse Bulldog is dan ideaal voor jullie. Deze verliest (mist de goede voeding) bijna geen haar en heeft niet veel beweging nodig. Maar ze kunnen niet goed tegen alleen zijn, het zijn echte gezinshondjes en niet te ver gaan wandelen met warm weer want dan kunnen ze overhit raken.
Verder kunnen ze heel goed met kinderen en ander huisdieren overweg.![]()
Punky verhaard verschrikkelijk veel...en werkelijk continu
Je zou denken dat ze haast kaal moet zijn met datgene wat ze verhaard
Heb al vanalles geprobeerd...
Dus vertel mij het geheim maar (graag zelfs)
Wat voeren jullie dat jullie Franse Bull nauwelijks verhaard....
Dan zal ik dit zeker gaan proberen!
Laatst gewijzigd door Debby Speerstra op 03 okt 2006 14:36, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Debby Speerstra
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar goed dat jij doorvroeg HannekeHanneke2 schreef:Misschien heb ik het helemaal mis hoor, maar dit klinkt alsof die fokker meerdere rassen heeft? Ik zou daar dan zeker geen pup kopen, maar op zoek gaan naar een *goeie* fokker, die gezonde honden met stamboom verkoopt. Een broodfokhondje kopen is altijd fout, maar bij een Franse bul weet je dan bijna zeker dat je een zieke hond krijgt.kimBE schreef: Ik denk dat we zaterdag eens gaan kijken hier in de buurt bij een hondenfokker.
edit: En meer specifiek, hier moet je dus absoluut geen hond halen:
http://www.rashonden-meerlenhof.be/aanb ... d=4&pid=54
- Hanneke2
- Zeer actief
Oh, ik heb ook heel weinig vertrouwen in die 'fokker', maar ik ben gewoon allang blij dat het geen dierenwinkel-hondje geworden is.yamie schreef:ten eerste, weet jij of het hier gaat om een 1 malig leuk huishonden nest? ik niet iig, men. wil iig wel prof worden ( en wat is prof?)Hanneke2 schreef:Helemaal mee eens.Casey schreef:Kom het is ook nooit goed he.. Niet iedereen wil een showhond. Als je gewoon een leuk huishondje wil is een pup van een particulier nestje natuurlijk helemaal prima. Ze heeft hier een paar weken over nagedacht, heeft voor de pup te kopen hier even geinformeerd, op aanraden van de forummers géén broodfok pup gekocht maar een pupje gehaald bij een hobbyist- alles OK toch? Ze heeft in ieder geval een stuk meer nagedacht dan ik met mijn eerste hond (ter info: ik zag en pup, vroeg van wie die was (NIEMAND), ik heb 15 seconden nagedacht, gevraagd of ze 1 nachtje op het beestje wilden passen, was OK, dus volgend ochtend weer langsgegaan en het mormel meegenomen).yamie schreef:ik vind het leuk voor je dat jullie een pup hebben hoor, maar toch begrijp ik het niet helemaal... je vraagt om info, op 28 sept, en nu hebben jullie al een pup, dat is erg vlot zowiezo, en je weet dus in feite niks of erg weinig over hoe en wat van deze fokker, je verstaat hem niet, hebt geen idee wat voor papier je hebt gezien of gelezen.. iemand die fokt en verteld dat hij er later wel profesioneel(?) mee omgaat? dat betekend bij mij een rode vlag, je fokt nl serieus of je fokt niet, en niet eerst ff een tijd gewoon maar en later eens "serieus"( wat dat dan ook mag inhouden)
C.
Toch hoor ik dat soort prijzen gaan. En dan voor de popi-rassen, zoals momenteel (hier in de buurt) de chihuahua en de bull mastiff.ten 2e 1500 euro is echt een max bedrag in honden wereld. mijn ras bv, 500 a 600 euro, broodfok varierend van 50 tot 500 euro, tja het zal wel.. als je eens goed leest, zijn er ook genoeg mensen , fokkers, die 1500 euro een belachelijk bedrag voor een hond vinden... zeker voor bepaalde rassen.
fokkers moeten het zelf weten hoor, maar ja, ook ik vind boven de 1000 euro waanzin, heeft iig niks te maken met de kosten van de fokker zelf
Mijn punt is gewoon dat fokkers, hoe goed ook, een imago hebben bij het grote publiek van overdreven en duur, van tweed jasjes en honden'tentoonstellingen'. Kijk, als mensen eenmaal bij een goeie fokker geweest zijn, als ze gezien en gehoord hebben hoe het er echt aan toe gaat, dan halen ze de volgende keer echt geen hond uit een pretnest of dierenwinkel. Maar bij beginners als TS gaat het vaak al meteen fout omdat ze het nut van dat 'papiertje' niet zien, en daar zeker geen 1000 euri voor uit willen geven.
Ja, maar TS had hoe dan ook ergens een hond gehaald. Daar konden wij met z'n allen al niks meer aan veranderen. En voorlopig is ze wel uit die dierenwinkel weggebleven. Er is nog van alles aan te merken op hoe en waar ze die pup heeft gehaald, maar het had erger gekund.maar hanneke, het gaat hier niet alleen om de prijs, het gaat hier om iemand die in 3 dagen besluit een pup te halen, eerst zelfs nog bij een puppywinkel, en dan nu bij een particulier, geen papier, geen idee van wat ze heeft gezien of gelezen... is dat dan veel beter? weet jij veel..... ik ken ook de huiskamer fokkers ( met 20 honden uit zitten of in de schuur) pups en ma die voor het bezoeken even inde huiskamer worden gezet.
je moet gewoon tegenwoordig een dier kopen, met veel meer info, met meer vooronderzoek. en zeker als het om een rashond gaat, en om een rashond die erg popu is
- CKS
- Zeer actief
Anders vinden we het gewoon leuk dat ze haar puppie heeft? Ik vind het echt kolder hoe hier gereageerd wordt. Iemand wil een hondje, denkt daar een tijd over na (maanden, volgens TS) dan komt de beslissing een hondje te nemen, vraagt voor de zekerheid nog even raad, VOLGT DE RAAD OP! en koopt een hondje bij een partikulier ipv bij een broodfokker, en NOG moet er negatief commentaar gegeven worden? Echt onzin hoor. 't Zal vast geen top-showhondje worden maar daar was ze toch al niet naar op zoek, ze geeft wel het dubbele uit om de broodfok niet te steunen... IK zie echt niet wat hier nou nog mis aan is.Hanneke2 schreef: Ja, maar TS had hoe dan ook ergens een hond gehaald. Daar konden wij met z'n allen al niks meer aan veranderen. En voorlopig is ze wel uit die dierenwinkel weggebleven. Er is nog van alles aan te merken op hoe en waar ze die pup heeft gehaald, maar het had erger gekund.
C.
- samantha1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Contacteer:
heel veel plezier met je pupje
liefs samantha
liefs samantha
Senna 11.12.04 - 12.11.12 (Am.Staff), Diesel 10.01.08 - 09.05.14 (Boxer) herplaatser, Harrie 15.08.06 - 09.05.16 (Franse Bulldog) herplaatser

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/

Bob 27.08.11 (X Fr.Bulldog) herplaatser
Kaya 12.09.16 (X Bullterrier)
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn.
Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker. https://hondenhesjes.jimdo.com/