Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
promoten doe k ook niet.geef alleen maar antwoord als ze vragen welk ras het is en dat ze echt niet voor iedereen zijn weggelegd qua karakter.
eigenlijk vind k verschillende rassen heel leuk maar er zijn er natuurlijk ook verschillende die k niet leuk vind.maar afbreken zal k die rassen die k niet leuk vind ook niet doen,passen gewoon niet bij me qua karakter.
Ik kom dat eigenlijk ook niet zo tegen, mensen die hun ras promoten. Wel mensen die gek zijn op het ras dat ze hebben en zelf ook altijd bij dat ras zullen blijven, maar ik hoor eigenlijk nooit dat ze dat anderen dan ook aan willen praten. Zelf doe ik dat ook niet, bovendien vind ik heel veel rassen leuk, hoewel niet allemaal om zelf ook te hebben. Sinds Catootje denk ik wel dat er altijd een dog hier in huis zal zijn, maar waarschijnlijk daarnaast ook een ander ras.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Ik promoot 'mijn' rassen ook niet; zowel de Pyreneese Berghond als de Mastin de los Pirineos vind ik geen rassen voor iedereen.
Veel mensen vallen voor het vriendelijke uiterlijk en dat klopt ook wel maar ze zijn groot, lomp, kunnen behoorlijk kwijlen en verharen altijd. Althans dat idee heb ik
Op die eigenschappen leg ik de nadruk.
Als mensen echt serieus geïntereseerd zijn wil ik ze echter wel op alle mogelijke manieren helpen aan informatie, fokkers etc.
Groetjes van Anja, Appie, Perla en Daisy In liefdevolle herinnering Effendy, Bertus, Pepper, Baïla en Guus