Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Inge O schreef:ken je zelf de ouderrassen? anders ga ik mijn hersencellen niet pijnigen hoor .
Welnee joh.
Dit is wat de baasjes zeggen.
ja, maar dat bedoel ik dus : de baasjes kennen dan wel de ouders ?
de eerste tervuren x chow?
Nou, laat ik het zo zeggen, van de eerste hond heb ik geen idee of zij de ouders gezien hebben.
Van de 2 puppen hebben de baasjes beiden de moeder gezien.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
De laatste een spaniel x een York? Ik kan niet goed zien of het echt een klein hondje is of een wat grotere pup. In mijn ogen zit er in ieder geval jachthond in en een langharig ras.
Wauw, wat lijkt de bovenste hond veel op Silka.
Alleen heeft zij duidelijke een masker. Er zijn mensen die husky x schotse herder in Silka zien. Dus misschien is bovenste hond dat ook wel?
MARC_S schreef:De laatste een spaniel x een York? Ik kan niet goed zien of het echt een klein hondje is of een wat grotere pup. In mijn ogen zit er in ieder geval jachthond in en een langharig ras.
Inderdaad een spanieltje (maar welk? ) en gekruist met een ras wat ik er vooralsnog niet in terug zie.
Maar goed, ik ben geen kenner
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
LongFields schreef:De eerste een Duitse Herder x Husky?
Nee, maar je bent wel heel warm
maar als ik het goed heb is onze gok zoveel (of zoweinig) waard als die van de baasjes ?
Nee zo bedoel ik het niet,
ik heb nog nooit met het baasje gesproken.
Alleen horen zeggen van iemand dat het deze kruising betrof.
En ik moet zeggen, ik denk dat het idd zo'n kruising is
De laatste American Cocker met Kooiker?
Ik zeg maar wat, maar daar moest ik even aan denken
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
MARC_S schreef:De laatste een spaniel x een York? Ik kan niet goed zien of het echt een klein hondje is of een wat grotere pup. In mijn ogen zit er in ieder geval jachthond in en een langharig ras.
Inderdaad een spanieltje (maar welk? ) en gekruist met een ras wat ik er vooralsnog niet in terug zie.
Cavelier of cocker en ik denk meest aan cocker door de langere neusbrug.
Cavelier of cocker en ik denk meest aan cocker door de langere neusbrug.
Cavaliertje inderdaad .... maar gekruist met wat?
Het ras waarmee het gekruist is heeft een langharige en een kortharige variant. De papa van dit hondje was een langharige variant