Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oortjes rood-geel-groene-witte poep...
Moderator: moderatorteam
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Oortjes rood-geel-groene-witte poep...
Tijdens het uitlaten gisteravond kwamen we erachter dat Oortjes niet alle resten flostouw uitspuugt...
Het bleef maar komen, en ze kon het er zelf niet goed uitkrijgen omdat de draden te lang waren... :N:
Flostouwen zijn uit haar bereik maar ik denk dat er nog meer zal komen. Gister had ik haar wat meegeholpen, omdat ze zo met 10 cm poep met draden naar huis wilde lopen.
Maar goed, voor hoeverre mag je het eruittrekken? Ze is verder niet verstopt dus gewoon wachten tot ze weer moet poepen zodat het laatste meekomt?
Er steken nu dus nog wat kleine draadjes uit...
Ik weet niet of je misschien wat beschadigt als je gaat staan trekken...
Het bleef maar komen, en ze kon het er zelf niet goed uitkrijgen omdat de draden te lang waren... :N:
Flostouwen zijn uit haar bereik maar ik denk dat er nog meer zal komen. Gister had ik haar wat meegeholpen, omdat ze zo met 10 cm poep met draden naar huis wilde lopen.
Maar goed, voor hoeverre mag je het eruittrekken? Ze is verder niet verstopt dus gewoon wachten tot ze weer moet poepen zodat het laatste meekomt?
Er steken nu dus nog wat kleine draadjes uit...
Ik weet niet of je misschien wat beschadigt als je gaat staan trekken...
-
chrico
- Zeer actief
-
Jay1978
- Zeer actief
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik zou ze er zeker niet uittrekken. De structuur van een draadje van een flostouw is toch een stuk ruwer dan dat van een grasspriet, en voor je het weet, beschadig je iets.
Ik zou Oortjes ook geen flostouwen meer geven, want ik ken verhalen van honden waarbij die draden van een flostouw echt helemaal in de darmen verstrikt waren geraakt.
Ik zou Oortjes ook geen flostouwen meer geven, want ik ken verhalen van honden waarbij die draden van een flostouw echt helemaal in de darmen verstrikt waren geraakt.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Jay1978
- Zeer actief
- Contacteer:
We hebben ze idd gelijk weggehaald, dan maar alleen onder toezicht trekken enzo.Scooby schreef:Ik zou ze er zeker niet uittrekken. De structuur van een draadje van een flostouw is toch een stuk ruwer dan dat van een grasspriet, en voor je het weet, beschadig je iets.
De volgende poepbeurt was er al gelukkig geen draadje meer te zien.
Thx allemaal!