Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Met toestemming van de eigenaars van deze pup, waarvan ik zeker weet dat het geen zuivere am.bull is, en hun denken ook van niet, zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden.
In het nest was ook een pup aanwezig met langhaar..
Hier de foto's:
Ik word op een der van een manier erg triest van de foto's, het hondje kijkt er niet blij op. maar goed.
ik vind de pup wel erg dunnetjes voor een ambull....
zou bijna zeggen dat er nog wat van boxer ofzo in zit....vooral door de wat bollere ogen.... maar ik ben geen ambull kenner. met een pup is het natuurlijk altijd erg moeilijk om te zien.
De stand van de ogen doet mij denken aan een x Border Terriër.
Of misschien zelfs wel x chi, maar dat zal wel niet want hoogst waarschijnlijk zou hij dan wat kleiner zijn.
Het is als je het mij vraagt idd zeker geen raszuivere Ambull.
(al heb ik daar natuurlijk ook de ballen geen verstand van)
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Voor een Ambull heeft hij wel een heel smal nekje en borstje. Ik weet niet wat er verder inzit, ik dacht ook bokser, maar ik weet niet zo veel van deze rasgroep.
De pup is 11 weken oud..
Is van mensen waarmee ik via MP contact heb gehad van mijn anti broodfok advertenties.
Pup is inderdaad niet gezond, en waarschijnlijk van een broodfokker.
Hij is uitvoerig onderzocht door de dierenarts vanwege waterige ontlasting, heeft nu speciaal voer maar nog steeds diarree.
Maar een zuivere kan 't nooit zijn, aangezien er ook een nestgenootje was met langhaar..
Sabinekuh schreef:De pup is 11 weken oud..
Is van mensen waarmee ik via MP contact heb gehad van mijn anti broodfok advertenties.
Pup is inderdaad niet gezond, en waarschijnlijk van een broodfokker.
Hij is uitvoerig onderzocht door de dierenarts vanwege waterige ontlasting, heeft nu speciaal voer maar nog steeds diarree.
Maar een zuivere kan 't nooit zijn, aangezien er ook een nestgenootje was met langhaar..
Ik weet niet hoe het bij de Am.Bullen zit maar als er ooit een hond gebruikt is (in het ontstaan van) met langhaar kan dit een terugslag geven, het gebeurd bij de Dogo Argentino ook wel eens een enkele keer dat er een langharige tussen zit in het nest
Verder kan ik over de pup weinig zeggen behalve dat wat hierboven ook al aangegeven is
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Kan prima een ambull zijn, ze zijn niet constant van uiterlijk. Mijn eerste hond een standaard ambull leek veel op dat pupje. Ze zijn tegenwoordig veel meer bully over het algemeen
Droopy uiterlijk zegt niks hoor, dat doen ze ook als ze volwassen zijn...
Maar dat bolle buikje...wormenspuitje...?
ziet er inder daad sneu uit maar dat deden die van mij ook toen ze kleiner waren
en lang harige kan voor komen maar hij ziet er wel een beetje wormig uit
ligt er aan hoe hij op groeit kan een am bulldog zijn ze zijn niet heel constant van uiterlijk
Als ik het koppie zie moet ik aan een Franse bull denken, maar ik heb geen flauw idee van de huidige hoogte van de pup.
Ook ik vind het pupje er triest en niet echt gezond uitzien, wormenbuik, trieste bollige oogjes, holle blik...
Maar gezien de herkomst van dit pupje kan ik me dat wel voorstellen.
De pup heeft een aangeboren ziekte hoorde ik, het speciale voer wil ook maar niet helpen tegen de diarree.
De diarree heeft waarschijnlijk te maken met die ziekte.
Sabinekuh schreef:De pup heeft een aangeboren ziekte hoorde ik, het speciale voer wil ook maar niet helpen tegen de diarree.
och arme pup.
ik heb er verder geen kaas van gegeten, maar zou vers vlees wat kunnen helpen?
Sabinekuh schreef:De pup heeft een aangeboren ziekte hoorde ik, het speciale voer wil ook maar niet helpen tegen de diarree.
Zielig zeg Maar krijgt dat pupje dan geen medicijnen tegen de diarree? Ik neem aan dat de pup voldoende ontwormd is want daar zal de dierenarts wel als eerste aan denken
Sabinekuh schreef:Jawel, heeft ze gehad, maar hielp niet dus daarom overgezet op speciaal voer wat ook niet hielp.. Bleek dus achteraf dat 't iets is wat aangeboren is
Sneu zeg Ik ben dan wel heel benieuwd welke aangeboren ziekte...
wat sneu voor dat pupje zeg
dat pupje zit er ook wel een beetje zielig bij
ik hoop maar dat ie wat opknapt
en dat er iets te doen tegen de aangeboren ziekte
Reflecterende hesjes voor de hond! Het kan gevaarlijk zijn om je hond in het donker uit te laten. Jaarlijks gebeuren er aanrijdingen waarbij honden en auto's betrokken zijn. Met de reflecterende hesjes of ben je er zeker van dat jij en je hond sneller gezien worden in het donker.https://hondenhesjes.jimdo.com/