Fardau schreef:
Ik zie helaas ook nog geen vooruitgang,ze ligt veel te slapen en lijkt een beedje depresief (er zit niet veel leven in in ieder geval)
Ze is inmiddels wel wat vlugger op drie poten en kan al wat sneller lopen.
Maar het is erg oppassen met de verlamde poot die laat ze overal tegen aan beuken.
Ik heb de poot helemaal ingepakt in een sok als ze buiten is, anders haalt ze hem helemaal open.
Dat middel Arnica D6 wat is dat ? is dat homeopatisch ? (heb er nog nooit van gehoort)en waar kun je dit verkrijgen ?
hey
ryza sliep na haar ongeluk ook heel veel
is natuurlijk ook wel erg goed slaap geneest he
maar asl ze ook echt depressief oogt......
ik zou morgen echt een homeopaat bellen en dan vragen om een bach remedie en wat verdere info
bach remedie is een combinatie van plantendingen die invloed hebben op de gemoeds toestant
ik geloofde hier zelf niet in, maar ik heb het nu ervaren en heb sterk het idee dat het bij ons wel heeft geholpen
(baat het niet dan schaad het niet he)
kan je de slechte poot niet op de een of andere manier spalken oid het lijkt mij voor de zenuw niet erg goed dat hij heen en weer kan zwiepen,
ivm ongecontroleerde inpulsen aan de zenuw
maargoed mischien moet je dta even met je DA bespreken
ik ben ook geen exper het is puur wat ik weet van onze situatie
arnica montana D6 is idd verkrijgbaar via de betere drogisterij, maar het is soms wle even zoeken
via
www.paardendrogist.nl kan je ook veel homeopatische middelen vinden zoals de arnica en de traumeel
ik bestel hier zelf ook vaak dingen voor mn pony en het is een zeer goede service die je daar krijgt
sterkte