Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wel eens besteld bij www.versvoeding.nl?
Moderator: moderatorteam
-
Eva
- Actief
wel eens besteld bij www.versvoeding.nl?
Ik kwam deze site tegen op het internet en ben benieuwd of iemand ervaring heeft met dit bedrijf en wat jullie van de prijzen vinden. Je kunt er ook Barf producten bestellen.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Ik heb ook even gekeken maar vind de Carnibest wel aan de prijs.
Ik betaal 2.95 per kilo bij een afname vanaf 30 kilo.
Ik zie hier niets staan over afname vanaf zoveel kilo.
Voor de rest weet ik eigenlijk niet of het duur is qua barfmateriaal, ik heb daar maar weinig zicht op omdat ik Rimpel parttime wat vlees en dergelijke geef...
Op zich wel een leuke site als je moeilik aan spulletjes kunt komen, maar ik kan overal eigenlijk wel aankomen als ik wil.
Ik betaal 2.95 per kilo bij een afname vanaf 30 kilo.
Ik zie hier niets staan over afname vanaf zoveel kilo.
Voor de rest weet ik eigenlijk niet of het duur is qua barfmateriaal, ik heb daar maar weinig zicht op omdat ik Rimpel parttime wat vlees en dergelijke geef...
Op zich wel een leuke site als je moeilik aan spulletjes kunt komen, maar ik kan overal eigenlijk wel aankomen als ik wil.
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: wel eens besteld bij www.versvoeding.nl?
De ervaringen die ik lees op barfplaats zijn over het algemeen zeer positief te noemen. De kvv is wat duurder dan "elders" maarja, daar wordt het ook voor thuisgebracht. De barfproducten zijn redelijk van prijs.Eva schreef:Ik kwam deze site tegen op het internet en ben benieuwd of iemand ervaring heeft met dit bedrijf en wat jullie van de prijzen vinden. Je kunt er ook Barf producten bestellen.
-
Sita
- Zeer actief
Ik betaalde bij mijn vorige adres hetzelfde voor de carnibest. Maar ik kan niet zo veel kwijt, misschien dat het daar aan ligt.
Ik heb vorige week voor het eerst besteld en het werd keurig op de doorgegeven tijd thuisbezorgd. Ik vind het vooral handig dat je meerdere merken tegelijk kan bestellen. Heb nu Bibi en Carnibest. Dus mij hebben ze als klant
Ik heb vorige week voor het eerst besteld en het werd keurig op de doorgegeven tijd thuisbezorgd. Ik vind het vooral handig dat je meerdere merken tegelijk kan bestellen. Heb nu Bibi en Carnibest. Dus mij hebben ze als klant
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Handig dat er ook barf-onderdelen worden voorkocht, vooral voor diegene die niet in de buurt van goeie 'barf-slagers' als bijv. het Islam Centrum wonen.
Er is er trouwens nog één actief, zag ik: www.versvleesvoeding.nl
Verkoopt vooral kvv, maar wel veel verschilende merken.
Er is er trouwens nog één actief, zag ik: www.versvleesvoeding.nl
Verkoopt vooral kvv, maar wel veel verschilende merken.
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
www.versvleesvoeding.nl ken ik niet. Ik laat wel regelmatig dingen thuisbezorgen door www.canisnaturalis.nl. Ik vind het zelf erg prettig, ruim assortiment en - vind ik- niet te duur...
-
Sita
- Zeer actief
canis naturalis is dezelfde als www.versvoeding.nlGeer schreef:www.versvleesvoeding.nl ken ik niet. Ik laat wel regelmatig dingen thuisbezorgen door www.canisnaturalis.nl. Ik vind het zelf erg prettig, ruim assortiment en - vind ik- niet te duur...
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Sita
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- MJ
- Zeer actief
-
jidde
3.30 voor carnibest?? ik betaal 2.60 op zijn goedkoopstGeer schreef:www.versvleesvoeding.nl ken ik niet. Ik laat wel regelmatig dingen thuisbezorgen door www.canisnaturalis.nl. Ik vind het zelf erg prettig, ruim assortiment en - vind ik- niet te duur...
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
-
Eva
- Actief
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Krijg nou wat!Sita schreef:canis naturalis is dezelfde als www.versvoeding.nlGeer schreef:www.versvleesvoeding.nl ken ik niet. Ik laat wel regelmatig dingen thuisbezorgen door www.canisnaturalis.nl. Ik vind het zelf erg prettig, ruim assortiment en - vind ik- niet te duur...
Nou, mijn ervaring is dus positief!
- Denise
- geregistreerd lid
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, echt waar??.............. joepie!Denise schreef:Ik heb gemaild naar ze en in hun reactie stond dat ze gewoon in flevoland bezorgen!Roelfien schreef:Shit, ik zie het. Bij de postcode ranges horen we er wel bij, maar we staan inderdaad niet in de lijst.
Roelfien en ik gaan er denk ik allebei morgen es goed voor zitten

- Roelfien
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Eva
- Actief
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Enige 'nadeel' vind ik dat je voor minimaal 20 euro moet bestellen... En ik heb een heeeeeeel klein vriezertje. En dus moest ik gisteravond met allemaal tasjes penslap, kopvlees en weet-ik-wat meer langs alle buren met de vraag of ik wat macabere spullen in hun vriezer mocht leggen
Maar verder vind ik het i-de-aal, ze laten precies weten hoelaat ze er zijn, alles ziet er goed uit en, niet onbelangrijk, de bezorger is ook nog eens aardig 
-
Eva
- Actief
- Roelfien
- Zeer actief
Oh jee, wat heb jij lieve buren dan, als je daar je pens kwijt mag.Geer schreef:Enige 'nadeel' vind ik dat je voor minimaal 20 euro moet bestellen... En ik heb een heeeeeeel klein vriezertje. En dus moest ik gisteravond met allemaal tasjes penslap, kopvlees en weet-ik-wat meer langs alle buren met de vraag of ik wat macabere spullen in hun vriezer mocht leggenMaar verder vind ik het i-de-aal, ze laten precies weten hoelaat ze er zijn, alles ziet er goed uit en, niet onbelangrijk, de bezorger is ook nog eens aardig
Maar ik ben heel benieuwd, ik heb voor ongeveer 50 euro besteld, dus hopelijk komen ze.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Rovanna
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Dag mensen, hier Canis Naturalis in hoogsteigen persoon
Wij bezorgen in postcodegebieden 1000 tot en met 3999. Postcodes lopen niet gelijk aan provinciegrenzen maar wij vonden postcodes makkelijker dus vandaar.... mensen in Flevoland met postcode 13 kunnen gewoon bij ons bestellen en krijgen het gratis thuisbezorgd op woensdagavond.
Met kvv zijn wij inderdaad hoger in prijs dan de verkoopadviesprijzen maar dat komt omdat wij gratis thuisbezorgen.
www.canisnaturalis.nl
www.versvoeding.nl
Wij bezorgen in postcodegebieden 1000 tot en met 3999. Postcodes lopen niet gelijk aan provinciegrenzen maar wij vonden postcodes makkelijker dus vandaar.... mensen in Flevoland met postcode 13 kunnen gewoon bij ons bestellen en krijgen het gratis thuisbezorgd op woensdagavond.
Met kvv zijn wij inderdaad hoger in prijs dan de verkoopadviesprijzen maar dat komt omdat wij gratis thuisbezorgen.
www.canisnaturalis.nl
www.versvoeding.nl
Laatst gewijzigd door Rovanna op 30 sep 2006 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Eva
- Actief
-
Sita
- Zeer actief