Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Men zegt dat het een mix fox is. Moet zeggen dat ik het er niet mee eens ben! Ik ken foxen en vind de kop, de bouw en het karakter
niet lijken. Maar goed, ik ben geen expert! Zijn schofthoogte is 48 cm en weegt 14 kg. Hij komt uit een asiel midden Frankrijk.
Leuk hondje zeg! Vaak heeft ieder land zijn eigen "boerenfoxjes". Als dit hondje uit Frankrijk komt kan het prima zo'n soort type hondje zijn. Veel plezier ervan!
Hier is hij al een oud hondje, het bruin op zijn kop is grijs geworden en zijn houding is ook niet echt fier meer te noemen. Maar dit is dus een boerenfox.
Laatst gewijzigd door Roelfien op 26 sep 2006 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Ik was vandaag bij de dierenarts (check up). En daar waren een hoop baasjes met honden in de wachtkamer. Ze vonden hem lijken op een pincher, vooral die kop! En de rest (kleuren en voeten bijvoorbeeld) op een terier. Ik vind zijn kop ook wel op een pincher lijken, pinchers zijn in ieder geval even groot als hij is. Maar volgens mij kan zijn lichaamsbouw en oren ook brakkenbloed zijn. Hij is ontzettend geintereseerd in eenden en vogels. Ik zal het nooit weten. Ik vind trouwens alle honden op elkaar lijken! De verschillen per ras zijn vaak zo klein ......
jessicavanden schreef:Ik was vandaag bij de dierenarts (check up). En daar waren een hoop baasjes met honden in de wachtkamer. Ze vonden hem lijken op een pincher, vooral die kop! En de rest (kleuren en voeten bijvoorbeeld) op een terier. Ik vind zijn kop ook wel op een pincher lijken, pinchers zijn in ieder geval even groot als hij is. Maar volgens mij kan zijn lichaamsbouw en oren ook brakkenbloed zijn. Hij is ontzettend geintereseerd in eenden en vogels. Ik zal het nooit weten. Ik vind trouwens alle honden op elkaar lijken! De verschillen per ras zijn vaak zo klein ......
Ach, het is gewoon een leuke hond ......
nou daar ben ik het toch niet mee eens.
maar idd, belangrijk voor jou, gewoon een leuke hond