Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Oortjes loops en Dazzle's reactie...

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Jay1978
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 3
Contacteer:

Oortjes loops en Dazzle's reactie...

Ongelezen bericht door Jay1978 »

Onze nieuwe teef is loops bij ons gekomen, op de 9de dag. Dazzle is gecastreerd maar is in zijn kop nog een volle reu. Hij zal haar zeker dekken als hij de kans krijgt.
Nu hebben we ze wel iedere dag laten spelen (binnen want ze kan nog niet los buiten, veldjes springt ze met gemak over het hek) omdat we ze toch aan elkaar moeten laten wennen.
Voor de rest houden we ze apart zolang de loopsheid nog duurt. En dit gaat opzich goed, niet veel gejank en met ferm DAZZLE worden dek pogingen gestopt.
Ze ging vandaag echt voor em staan. Hoelang zal de loopsheid (het aanbieden) dan nog duren?
Wanneer kan ik ze gewoon bij elkaar laten, dat Oortjes hem wel op zijn donder geeft als het genoeg is?
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Als je merkt dat Oortjes van zich af bijt is de vruchtbare periode waarschijnlijk voorbij.
Als je ongeveer 3 weken aanhoudt vanaf de eerste dag van de loopsheid zou je in princiepe goed moeten zitten.
Let ook op de reacties van andere honden buiten en de reactie van Oortjes op hen :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Fietje
Actief

Ongelezen bericht door Fietje »

Ligt aan de teef maar die van mij "staat "meestal vanaf de tiende dag tot zowat het eind 18 of 19 de dag , ik ken een herder teef die maar 2 dagen
'staat", ligt er ook aan of ze de reu leuk vinden
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Bij Buffy duurde dat hooguit drie dagen (rond de 11e dag), maar we hebben toch de volle tijd van drie weken aangehouden tot we haar weer los lieten lopen.

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”