Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pittbull foto's

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Nanna schreef:
Mol schreef:
Nanna schreef:
jaaaaaaaaaa inderdaad alleen zonder oortjes natuurlijk he, zoals deze
Die is weer precies het omgekeerde, wat een zak met botten. Je kunt die ribben tellen.
Zielig, zo'n graatmager beest...
hahahaahaha je weet echt niet waar je over praat he dit is alles behalve een zak met botten, maar mot ook eerlijk zeggen dat ik van jou niet veel meer vewacht dan alleen dit soort niets wetende opmerkingen over een ras waar je hech nog stech van afweet

mol :8):
A. het is geen ras
b. het is ik moet ipv ik mot
c. het is verwacht ipv vewacht
d. het is heg noch steg ipv hech nog stech.... :wink:

Van dit soort reacties word ik - eerlijk gezegd - altijd een beetje moe...
Dat je de discussie qua inhoud aangaat: prima! Maar pak iemand niet op grammatica en spelling.
Dat jij, Nanna, welbespraakt en grammaticaal onderlegd bent, is onderhand wel duidelijk. Jouw snerende opmerkingen aan het adres van mensen die zich qua schrift misschien wat minder zorgvuldig uiten, vind ik nogal flauw en vooral erg betuttelend.

Ja, off-topic, ik weet. Maar soms wil je als forummer wel eens wat kwijt... :wink:
Afbeelding
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Mol schreef:
andre schreef:
en mol 't klopt , de pitbull kan je in amerika laten registeren bij de ukc , de echte pitbull mensen laten hun honden meestal bij de adba inschrijven
dat was ik niet hoor, die dat vroeg, dat hoef je mij niet meer wijs te maken :wink: maar dat terzijde je heb gelijk

dat was ik die dat zei :pffff:
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

Nanna schreef:
is dat zo dus je weet ook waarom ze die ster om kregen

Om honden die onder een bepaalde wet vallen gelijk te stellen met mensen die in de tweede wereldoorlog vergast zijn vind ik te laag en te min voor woorden.
Misschien vonden de eigenaars op dat moment dat ze heel tof bezig waren, maar ze hebben er zichzelf en hun honden een ontzaglijk slechte dienst mee bewezen...
wat is t verschil volgens jou dan met de vergaste mensen?
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Zeg Nanna, ik heb effe een vraagje...ik zit hier in een discussie over goed nederlands taalgebruik, maar is het nou:

A- ''Lik mijn reet"!

of

B- "Lik me reet"!

:19:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Rob* schreef:Zeg Nanna, ik heb effe een vraagje...ik zit hier in een discussie over goed nederlands taalgebruik, maar is het nou:

A- ''Lik mijn reet"!

of

B- "Lik me reet"!

't Is 'lik mijn bips'! :pffff:

:wink:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Rami schreef:
Rob* schreef:Zeg Nanna, ik heb effe een vraagje...ik zit hier in een discussie over goed nederlands taalgebruik, maar is het nou:

A- ''Lik mijn reet"!

of

B- "Lik me reet"!

't Is 'lik mijn bips'! :pffff:

:wink:
:N:

viespeuk :mrgreen:
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Nanna schreef:

Om honden die onder een bepaalde wet vallen gelijk te stellen met mensen die in de tweede wereldoorlog vergast zijn vind ik te laag en te min voor woorden.
Misschien vonden de eigenaars op dat moment dat ze heel tof bezig waren, maar ze hebben er zichzelf en hun honden een ontzaglijk slechte dienst mee bewezen...
nou die wet was er toen nog niet want daarom stonden we daar immers
en het is toch ook zo dat er bepaalde over eenkomsten zijn tussen die 2 is het niet? immers worden er tot de dag van vandaag toch nog steeds hondjes met een bepaald uiterlijk veroordeel en krijgen deze daarop alleen de doodstraf, is dit eerlijk dan tenopzichte van wat voor levend wezen dan ook om op hun uiterlijk veroordeeld te worden en daarom maar dood moet?
of we de honden een onzaglijk slechte dienst hebben bewezen, dat denk ik niet, het besluit stond immer allang vast voor dat er uberhaubt opelijk gesproken was, was het lot van de pitt allang bezegelt.
e dit door een bepaalde denkwijze die jij er nu op dit moment ook op na houd, en door onwetenheid van het gros, want een pittbull is namelijk 1 van de rassen die bewust gefokt is op mensvriendelijheid, dat er rotte appels tussen zaten ja helemaal echter zitter er in andere rassen meer rotten appels verhoudings gewijs gezien dan dat er ooit bij de pitt in NL ooit gezeten heeft. echter was er een zonde bok nodig die publiekelijk aan de schandpaal genageld moest worden, en wat was er nou nog mooier dan een ras wat niet oficeel was, en met een roemruchtig verleden die zonde bok te laten dragen.

Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

A- ''Lik mijn reet"!

of

B- "Lik me reet"!

Hier is het: kus mijn kont :pffff:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Rob*
Zeer actief

Rataplan schreef:

A- ''Lik mijn reet"!

of

B- "Lik me reet"!

kiss my butt kan ook nog he? :mrgreen:
Rob*
Zeer actief

Rataplan schreef:

A- ''Lik mijn reet"!

of

B- "Lik me reet"!

Rataplan
Zeer actief

Rob* schreef:
Rataplan schreef:

A- ''Lik mijn reet"!

of

B- "Lik me reet"!

Tuurlijk :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Rob*
Zeer actief

Rataplan schreef:
Rob* schreef:
Rataplan schreef:

A- ''Lik mijn reet"!

of

B- "Lik me reet"!

Tuurlijk :mrgreen:

viespeuk :mrgreen:
little-wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door little-wolf »

Nanna schreef:
little-wolf schreef:
Nanna schreef:

Ga ik niet eens uitleggen..
Als je niet begrijpt dat je zo'n vergelijking niet kunt maken (letterlijk en figuurlijk) is er iets behoorlijk foutgegaan in je opvoeding.
:smile:

zo zie maar weer hoe triest je bent. :ok:
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

Ben ook een liefhebber van pitjes, vind ze geweldig, alleen die van dat filmje zijn echt.. :N:
heb er2 kunnen uithalen die er een beetje normaal uitzagen
en nanna ik respecteer je mening hoor, jij denkt zoals de meesten.. niet dus:mrgreen:
je probeert zo je best te doen, terwijl het enige wat je van pitjes weet is wat je leest, en verdorie laat dit nu net vaak negatief zijn, wie is hier dan nu bekrompen, als je dan echt zon hoog IQ hebt laat die dan ook werken, en verdiep je er meer in :ok:
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Nanna schreef:
Die is weer precies het omgekeerde, wat een zak met botten. Je kunt die ribben tellen.
Zou je dat ook over Tico zeggen? :denken:
Of van hem?
Afbeelding
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

M@ri@nne schreef:
Nanna schreef:
Zou je dat ook over Tico zeggen? :denken:
Of van hem?
Afbeelding
Marianne Tico is ook graatmager natuurlijk en deze sportman ook :pffff:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Nanna schreef:
little-wolf schreef:
Nanna schreef:

Als je niet begrijpt dat je zo'n vergelijking niet kunt maken (letterlijk en figuurlijk) is er iets behoorlijk foutgegaan in je opvoeding.
Vrees dat er dan in dat geval bij heel wat mensen iets fout is gegaan in de opvoeding. Want ik denk dat veel mensen de vergelijking wel degelijk kunnen begrijpen.
En persoonlijk vind ik het nogal triest dat je je niet kan inleven in het feit dat mensen opkwamen voor hun favoriete ras.
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief

Branka schreef:
Nanna schreef:
little-wolf schreef:
Nanna schreef:
Vrees dat er dan in dat geval bij heel wat mensen iets fout is gegaan in de opvoeding. Want ik denk dat veel mensen de vergelijking wel degelijk kunnen begrijpen.
En persoonlijk vind ik het nogal triest dat je je niet kan inleven in het feit dat mensen opkwamen voor hun favoriete ras.
Ja dat bedoel ik nou ook, dat filmpje ik zou er een hoop niet als Pitt aanmerken :denken: en ik zou er niet 1, 2, 3 een in huis halen. Ik val er niet als een blok voor maar ik snap dat mensen er lyrisch over kunnen worden.
Naast IQ (die van Nanna toch in haar beleving torenhoog is, zit je bij Mensa trouwens?) heb je ook nog zoiets als EQ :mrgreen:
En daarnaast let ik bij elke hond op zijn bouw, zijn voorkomen en (geestelijke) gesteldheid.
Ik vind trouwens wel dat je het onderscheid moet kunnen zien tussen een hond die goed bespierd is en een "gratenpakhuis" zeker als je op een professionele manier met honden in aanraking komt.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

De foto's zijn deels ook verbreed. Er zit een hond tussen waaraan je duidelijk kan zien dat door de dikte van zijn hak achter de foto verbreed is. :wink:

Wat ik persoonlijk van pitbulls vind is dubbel. Ik vind het machtig mooie honden maar tegelijk ook doodzielige honden.
Het ras trekt mensen aan die helemaal nooit een hond zouden hebben gehad maar wel een pitbull nemen. Als ik naar animal cops kijk op animal planet kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat de pitbull in de VS nu toch wel hoort tot een van de sneuste rassen wat betreft de manier waarop er met die honden wordt omgegaan en de manier waarop ze gehouden worden. Kettingen om de nek aan een boom waar ze domweg nooit afkomen. Hooguit op de tredmil of in de loopmolen en weer aan die ketting. Puur status of afschrikmiddel. :19:

Dat van die lijsten met bijtincidenten zegt me niks. Dat vind ik persoonlijk een argument van lik mijn vestje want als je lijsten gaat maken met ernstige bijtwonden in combinatie met het relatieve aantal van een ras krijg je toch echt wel een ander beeld. Geeft niet, maar het is dus zeker niet zo dat bv goldens gevaarlijkere honden zouden zijn omdat door hun enorme aantal er meer bijtincidenten mee zijn :neenee:
Als je dat soort zaken erbij haalt moet je wel met goede info komen natuurlijk.

Vroeger toen er nog pitbulls waren heb ik persoonlijk nooit gehoord van een incident naar mensen toe in mijn omgeving, naar mensen waren deze honden stuk voor stuk 100% betrouwbaar en vaak liever dan de gemiddelde hond. :wink: Dieren zijn een ander verhaal.
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Pffff gaan we weer :roll:

Maar deze
Afbeelding

Helemaal geweldig. Wat een beest. Prachtig :ok:
Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

A- ''Lik mijn reet"!

of

B- "Lik me reet"!

:smile:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Nanna schreef:

En deden alle eigenaren daaraan mee? Nee, dat waren maar een handvol oproerkraaiers en helaas zette te Telegraaf alleen weer zo'n eigenaar op de voorpagina. Wij stonden namelijk ook met ons hondje daar en zijn al snel weg gegaan met de mededeling dat wij best mee willen strijden voor het behoud van onze geliefde rassen maar niet op zo'n manier en vele met ons gingen weg.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

bianca83 schreef:Pffff gaan we weer :roll:

Maar deze
Afbeelding

Naar mijn smaak vind ik deze hond dus te droog. Mager is ie niet want ik zie nergens een heupbeen of wervel uitsteken en bij een magere hond zie je dat echt wel. Maar nogmaals, naar mijn persoonlijke smaak net even te droog :wink:
Afbeelding
loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

Hey nana jij leidt echt aan een kookervisie. Alles wat jij vind moet zo zijn en niet anders.
Jou hond verdient ook eigenlijk een jodenster, omdat die niet aan de oorspronkelijke rasstandaart voldoet, maar gefokt is om wat specialer te zijn en beter te verkopen. Joden werden vergast omdat hitler joden niet het perfecte ras vond, en die pits worden nu ook vergast omdat ze niet aan de eissen van mensen doen zoals jij.

en nu heb je effe de bezigheid om de fouten eruit te halen.
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Branka schreef:

Maar deze
Afbeelding

Naar mijn smaak vind ik deze hond dus te droog. Mager is ie niet want ik zie nergens een heupbeen of wervel uitsteken en bij een magere hond zie je dat echt wel. Maar nogmaals, naar mijn persoonlijke smaak net even te droog :wink:
Van mij mag het ook wel iets minder droog hoor maar toch hij is mooi vind ik :wink:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Maar deze
Afbeelding

volgens mijn houd ie van springen met die dikke dijtjes :mrgreen:

echt een heel mooi beestje hoor :ok:
en ja oke, hij is wat droog ja, maar hij staat ook flink aangespannen dus foto vertekend gewoon.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

wil er niet eens aan denken wat je de hond allemaal moet laten doen om hem zo te krijgen_ik ben nu al moe :mrgreen: -maar TOPsport is niet gezond voor mensen, dus waarschijnlijk ook niet voor honden :19: :denken: Vind hem ook niet echt leuk op de foto staan hij lijkt wel heeeeeeel gretig :denken: [en ik vind het ras op zich wel prachtig]
Mol
Zeer actief

Nanna schreef:
Opkomen voor je favoriete ras mag van mij natuurlijk.
Maar als je de vergelijking gaat maken van een pitbull met joodse mensen die de oorlog niet overleefd hebben, dan ga je gewoon een brug te ver. In je eigen ogen kan dat dan best een prima vergelijking zijn, maar voor de meeste mensen is het walgelijk.
En ik ga er van uit dat die opkomst op het Malieveld mede bedoeld was om Jan met de Pet te overtuigen van de leuke aard van de honden en de goede bedoelingen van de bazen. Maar met die jodensterren sloegen ze nou net die plank volkómen mis en bevestigden weer ruimschoots alle vooroordelen over zichzelf. Gemiste kans, zo bewijs je je ras geen dienst.
je valt inherhaling, jammer dat je alleen op die mensen reageerd waar je deze mening nogmaals kan profileren, maar mensen die je daar een weder andwoord op geeft lees je listig over heen

Mol
Zeer actief

loving bulls schreef:wil er niet eens aan denken wat je de hond allemaal moet laten doen om hem zo te krijgen_ik ben nu al moe :mrgreen: -maar TOPsport is niet gezond voor mensen, dus waarschijnlijk ook niet voor honden :19: :denken: Vind hem ook niet echt leuk op de foto staan hij lijkt wel heeeeeeel gretig :denken: [en ik vind het ras op zich wel prachtig]
nou daar zit heel veel werk en training in en niet alleen naast de fiets maar ook aangepaste voeding enz enz, deze gradatie van droog zijn kunnen ze ook maar een x aantal weken doen omdat er ander gewoonweg vet tekort in het lichaam is.

tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Contacteer:

Ongelezen bericht door tura »

Mol schreef:
loving bulls schreef:wil er niet eens aan denken wat je de hond allemaal moet laten doen om hem zo te krijgen_ik ben nu al moe :mrgreen: -maar TOPsport is niet gezond voor mensen, dus waarschijnlijk ook niet voor honden :19: :denken: Vind hem ook niet echt leuk op de foto staan hij lijkt wel heeeeeeel gretig :denken: [en ik vind het ras op zich wel prachtig]
nou daar zit heel veel werk en training in en niet alleen naast de fiets maar ook aangepaste voeding enz enz, deze gradatie van droog zijn kunnen ze ook maar een x aantal weken doen omdat er ander gewoonweg vet tekort in het lichaam is.

Dus conclusie, :blah: :blah: is niet echt gezond dan zo droog.......
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”