Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pittbull foto's

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Nanna schreef:
Mol schreef:
Nanna schreef:
jaaaaaaaaaa inderdaad alleen zonder oortjes natuurlijk he, zoals deze
Die is weer precies het omgekeerde, wat een zak met botten. Je kunt die ribben tellen.
Zielig, zo'n graatmager beest...
hahahaahaha je weet echt niet waar je over praat he dit is alles behalve een zak met botten, maar mot ook eerlijk zeggen dat ik van jou niet veel meer vewacht dan alleen dit soort niets wetende opmerkingen over een ras waar je hech nog stech van afweet

mol :8):
A. het is geen ras
b. het is ik moet ipv ik mot
c. het is verwacht ipv vewacht
d. het is heg noch steg ipv hech nog stech.... :wink:
Had jij niet beloofd je inhoudelijk met het forum te gaan bemoeien ipv mensen hier te wijzen op hun foutjes in de spelling :denken:

De Pit op de foto tja een echte droge hond, geen zak met botten maar als je idd niet weet wat "droog" is :wink:
Deze hond is in topconditie :ok:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Nanna schreef:
Die is weer precies het omgekeerde, wat een zak met botten. Je kunt die ribben tellen.
Nou ik heb in een asiel gewerkt dus graatmager heb ik helaas wel eens gezien, deze hond valt niet onder die noemer. :wink:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Nanna schreef:
Mol schreef:
Nanna schreef:
hahahaahaha je weet echt niet waar je over praat he dit is alles behalve een zak met botten, maar mot ook eerlijk zeggen dat ik van jou niet veel meer vewacht dan alleen dit soort niets wetende opmerkingen over een ras waar je hech nog stech van afweet

A. het is geen ras
b. het is ik moet ipv ik mot
c. het is verwacht ipv vewacht
d. het is heg noch steg ipv hech nog stech.... :wink:
Het is wel een ras, niet erkend door het FCI maar wel in Amerika door de United Kennelclub...als ik het goed heb tenminste....
Laatst gewijzigd door Carmen op 19 sep 2006 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Nanna schreef:Had jij niet beloofd je inhoudelijk met het forum te gaan bemoeien ipv mensen hier te wijzen op hun foutjes in de spelling :denken:

"maar mot ook eerlijk zeggen dat ik van jou niet veel meer vewacht dan alleen dit soort niets wetende opmerkingen"

Als mensen mij betichten van nietswetenheid, dan lust ik er ook nog wel een paar.. :wink:
Goed, ik ben niet echt op de hoogte van pitbulls (wil dat ook graag zo houden) maar als ik een zak met botten zie dan zie ik een zak met botten.
Een fraaie atletische hond ziet er m.i. héél anders uit. Dit is gewoon een lelijk mormel met afgeknipte oren.
Ah, heb je daar misschien een foto van?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
cloris
Zeer actief

Nanna schreef:Had jij niet beloofd je inhoudelijk met het forum te gaan bemoeien ipv mensen hier te wijzen op hun foutjes in de spelling :denken:

"maar mot ook eerlijk zeggen dat ik van jou niet veel meer vewacht dan alleen dit soort niets wetende opmerkingen"

Als mensen mij betichten van nietswetenheid, dan lust ik er ook nog wel een paar.. :wink:
Goed, ik ben niet echt op de hoogte van pitbulls (wil dat ook graag zo houden) maar als ik een zak met botten zie dan zie ik een zak met botten.
Een fraaie atletische hond ziet er m.i. héél anders uit. Dit is gewoon een lelijk mormel met afgeknipte oren.
Mensen op hun spellingsfouten wijzen is niet netjes en hier not done :neenee: en DAT is wat je deed, niet gelijk met de post van een ander aankomen zovan; jaaa maar hij begonn :jank: :roll:

Deze hond is niet fraai-atletisch, deze hond is in bloedvorm.. :wink:
Afbeelding
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
loony
Zeer actief
Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door loony »

Tj aals je er niks van afweet dan hou je beter je kop. Teckels zijn bij mij ook alleen maar worsten op poten als ik er eentje zie
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

loony schreef:Tj aals je er niks van afweet dan hou je beter je kop. Teckels zijn bij mij ook alleen maar worsten op poten als ik er eentje zie
:smile: :smile: :smile:
AfbeeldingAfbeelding
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

ow god... de 'pitbull-haters' komen weer in opstand... :roll:

jammer dat mensen niet verder kijken dan hun 'teckel-neus' lang is...
jammer dat ze niet inzien dat een staff/pitje een hele lieve GEZINSHOND is!!!
mits goed opgevoed maar dat geld voor ALLE RASSEN!!!
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
loony
Zeer actief
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Contacteer:

pit bulls zijn echte kroelbeesten en niet zon happers als jrs, malthezers, teckels en nog van die rotverwende schoothondjesrassen
Limanade
Zeer actief

Ik zie de Pitbull als een hond waar we makkelijk zonder kunnen. Niemand in onze maatschappij zit te wachten op een hond die verder nergens voor gefokt is als alleen te vechten
ik zie jou als iemand waar we makkelijk zonder kunnen!! wat een domme kortzichtige opmerking zeg!!!
en hoe kom je er bij dat een staff alleen is gefokt om te vechten.. grootste bullshit die er is!!! zie jij de pups al vechtend uit hun mammie komen???

elke hond kan je als vechthond gebruiken!! zelfs de herder is daar erg goed in!!! en teckeltjes ook!! want als die in je achillespezen hangen dan heb je ook een probleem!!!

zoals ik zei.. honden worden niet agressief geboren... die worden agressief gemaakt!!! en dat geld voor ELK RAS!!!
Afbeelding

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Nanna schreef:
loony schreef:pit bulls zijn echte kroelbeesten en niet zon happers als jrs, malthezers, teckels en nog van die rotverwende schoothondjesrassen
Ik zie de Pitbull als een hond waar we makkelijk zonder kunnen. Niemand in onze maatschappij zit te wachten op een hond die verder nergens voor gefokt is als alleen te vechten.
En misschien zouden ze nog te pruimen geweest zijn als ze niet altijd door o.a. bepaalde kringen verafgood zouden worden. En doordat die "bepaalde kringen" (en ja, dan bedoel ik voor de duidelijkheid asocialen, maatschappelijk mislukten en/of al dan niet ex-criminelen) zo'n laag gemiddeld IQ hebben ontstonden al die "ongelukken" met deze dieren. Door onwetendheid, dommigheid en stoerigheid.

Kan je wel gaan gillen over de schoothondjes die óók happen maar dat heeft er verder niets mee te maken, net zo min als mensen die roken of overlijden door verkeersongelukken... :wink:
Het gros van de honden worden nergens voor gebruikt in Nederland en zijn "gewoon" gezinshonden. Waardoor "we"er prima zonder zouden kunnen maar de eigenaar niet.
Ik denk niet dat jou hond een specifieke taak uitoefent waardoor hij onmisbaar is in ons vaderland idem voor de mijne.

Met je stereotype vooroordelen maak je wel dat mensen je minder serieus nemen, hetzelfde wat jij vindt van de gemiddelde "pitbulliefhebbers"
Het is toch jammer dat dit soort topics altijd eindigt in een gebekvecht over elkaar.
andre
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door andre »

goedenmiddag nanna ,

jou taalgebruik en denkwijze doet mij denken aan een soort mens waar deze maatschappij helaas mij is vergeven
een mens wat alles wat niet in zijn of haar straatje past een stempel opdrukt , voor jou als dom persoon wel zo makkelijk natuurlijk , stel je voor dat je even op internet kijkt of een boek lees over dit ras om dan een mening te hebben
ik denk dat als je dat doet je weleens heel raar zal opkijken wat een allround ras dit is , ik wou een lang stuk schrijven over dit mooie ras maar om zoveel moeite voor een dom mens te doen vind ik zonde van me tijd ....

en mol 't klopt , de pitbull kan je in amerika laten registeren bij de ukc , de echte pitbull mensen laten hun honden meestal bij de adba inschrijven
Afbeelding
Limanade
Zeer actief

Wat kan het jou trouwens schelen hoe ik over pitbulls denk, je kènt me niet eens. Het is gewoon een mening, en ik denk een mening die 98% van NL met mij deelt (ook allemaal dom, natuurlijk)
dat is geen mening... maar een vooroordeel.. :roll:
Afbeelding

toran
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toran »

Nanna schreef:ik zie de Pitbull als een hond waar we makkelijk zonder kunnen. Niemand in onze maatschappij zit te wachten op een hond die verder nergens voor gefokt is als alleen te vechten.

maak jij ff uit waar de hele maatschappij op zit te wachten? Jezus wat ben jij een domme trol zeg...
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
little-wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door little-wolf »

Nanna schreef:
andre schreef:goedenmiddag nanna ,

jou taalgebruik en denkwijze doet mij denken aan een soort mens waar deze maatschappij helaas mij is vergeven
een mens wat alles wat niet in zijn of haar straatje past een stempel opdrukt , voor jou als dom persoon wel zo makkelijk natuurlijk , stel je voor dat je even op internet kijkt of een boek lees over dit ras om dan een mening te hebben
ik denk dat als je dat doet je weleens heel raar zal opkijken wat een allround ras dit is , ik wou een lang stuk schrijven over dit mooie ras maar om zoveel moeite voor een dom mens te doen vind ik zonde van me tijd ....

en mol 't klopt , de pitbull kan je in amerika laten registeren bij de ukc , de echte pitbull mensen laten hun honden meestal bij de adba inschrijven
Kijk, daar gaan we weer..
"dom mens"en "dom persoon".
Dus als ik anders denk dan in jouw straatje past ben ik meteen dom?
Zie je mij schelden?

nee nog erger, je zit mensen te vertellen hoe ze iets moeten schrijven.

Wat kan het jou trouwens schelen hoe ik over pitbulls denk, je kènt me niet eens.

denk je dat andré daar rouwig om is datie jou niet kent?
en vertel es nanna, hoeveel mensen ken jij met een echte pit?

Het is gewoon een mening, en ik denk een mening die 98% van NL met mij deelt (ook allemaal dom, natuurlijk)

niet alleen dom maar ook bekrompen. ohjee, nu ga je weer huilen...

En als ik nu klaarblijkelijk tóch voor heel NL aan het spreken ben...het zijn niet eens de honden waar de meeste mensen zich aan ergeren, het is het volk dat erbij hoort....het volk dat anderen meteen bestempelt als dom als je het hondje dat zij adoreren niet ook geweldig vindt....
whahahahaha, het volk dat anderen meteen bestempelt als dom als je het hondje dat zij adoreren niet ook geweldig vindt[.
en hoe worden deze mesnen bestempeld door figuren als jij?
cloris
Zeer actief

Nanna schreef:
Kijk, daar gaan we weer..
"dom mens"en "dom persoon".
Dus als ik anders denk dan in jouw straatje past ben ik meteen dom?
Zie je mij schelden?
Dom mens en dom persoon is schelden in jouw ogen? tja dan zie ik jou idd ook schelden, de manier waarop jij mensen neerzet hier de manier waarop jij je vooroordelen ventileert is echt bar en boos.. dus ja als je de bal kaatst dan kan je hem terug verwachten.
Wat kan het jou trouwens schelen hoe ik over pitbulls denk, je kènt me niet eens. Het is gewoon een mening, en ik denk een mening die 98% van NL met mij deelt (ook allemaal dom, natuurlijk)
Hoe je erover denkt intresseert me idd geen ene moer, alleen het probleem is; je laat het niet bij denken je schrijft je bedenksel op :roll:
En als ik nu klaarblijkelijk tóch voor heel NL aan het spreken ben...het zijn niet eens de honden waar de meeste mensen zich aan ergeren, het is het volk dat erbij hoort....het volk dat anderen meteen bestempelt als dom als je het hondje dat zij adoreren niet ook geweldig vindt....
Aha, nou sorry maar een hondje niet geweldig vinden of ronduit vooroordelen uitspreken en daarbij erg ongenuanceerde uitspraken doen vind ik een ander verhaal.
Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

Nanna schreef:
loony schreef:pit bulls zijn echte kroelbeesten en niet zon happers als jrs, malthezers, teckels en nog van die rotverwende schoothondjesrassen
Ik zie de Pitbull als een hond waar we makkelijk zonder kunnen. Niemand in onze maatschappij zit te wachten op een hond die verder nergens voor gefokt is als alleen te vechten.
En misschien zouden ze nog te pruimen geweest zijn als ze niet altijd door o.a. bepaalde kringen verafgood zouden worden. En doordat die "bepaalde kringen" (en ja, dan bedoel ik voor de duidelijkheid asocialen, maatschappelijk mislukten en/of al dan niet ex-criminelen) zo'n laag gemiddeld IQ hebben ontstonden al die "ongelukken" met deze dieren. Door onwetendheid, dommigheid en stoerigheid.

Kan je wel gaan gillen over de schoothondjes die óók happen maar dat heeft er verder niets mee te maken, net zo min als mensen die roken of overlijden door verkeersongelukken... :wink:
Wat heb jij toch tegen Pitbulls, Staffords en Bullterriers? :roll:
We weten zo onderhand wel dat de Pitbull van oudsher gefokt werd om te vechten. Helaas , heeft het ras een slechte reputatie gekregen dankzij een paar oelewappers , die een stoere hond en die als een verlengstuk beschouwen van hun ego. Erg jammer , maar daar kunnen de honden niks aan doen.
Trouwens , een Pitbull werd gefokt om tegen hun soortgenoten te vechten en ze werden geselecteerd op een sociaal karakter naar mensen toe. Honden die niet aan dat criterium voldeden werden meteen afgemaakt.
Dat is ook wat de meesten aantrekt in een Pitbull of Staff. Ze zijn harstikke sociaal , sportief , volhardend en prachtig om te zien ( als je van het ras houdt tenminste )

Tja , de maatschappij kan ook zonder windhonden , want die hebben ook geen functie meer. De arme beestjes mogen achter een nephaas aanrennen, en als ze niet meer genoeg geld binnenhalen voor de baas worden ze op de meeste gruwelijke wijze afgemaakt. :19:

Of weet je wat : we shaffen alle rassen af, want geen enkele hond wordt nog echt gebruikt voor het doel waar hij oorspronkelijk voor is gefokt. De maatschappij kan zonder al die rassen ( uitzonderingen daargelaten ) :wink: :19:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
loony
Zeer actief
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel
Contacteer:

een pitbull niet meer nuttig in onze maatschappij :denken:
Jou teckel mag dan ook niet meer bestaan want er mogen geen dassen en vossen gejaagd worden in nl.
Een herdershond oook nimeer want niemand is nog schaaphoeder.
Kooiker ook nimeer want eendenkooien bestaan ook nog amper en ga zo maar door.
En een staff of pitbull de stempel van vechthond en dat ze niet mogen bestaan, dan moeten alle sharpeis ook afgemaakt worden en al de bullen en doggen.

En als je een pitbullhater bent, ben je ook een hondenhater. echte hondenliefhebbers zien alle honden graag, ook al hebben we niet met alles evenveel, maar we zullen ze nooit de banning inwensen
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

andre schreef:
dat was ik niet hoor, die dat vroeg, dat hoef je mij niet meer wijs te maken :wink: maar dat terzijde je heb gelijk

*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Nanna schreef:
little-wolf schreef:
Nanna schreef:Drie mensen door pitbulls doodgebeten is drie mensen teveel. Daar hebben sigaretten en auto's niets mee te maken.
Wat een vette beesten trouwens....
jij snapt echt de intentie niet heh.
Nee, die snap ik inderdaad niet, maar dat zal komen omdat ik niet ver genoeg zal kunnen afdalen naar het intelligentieniveau van de gemiddelde pitbullhouder.. Omdat zoveel mensen aan longkanker sterven door het roken kunnen die drie die door pitbulls zijn doodgebeten er ook nog wel bij? Maakt dat het minder erg?Lijkt mij een vorm van bagatelliseren vanuit de pitbullwereld:
"ach, drie mensen doodgebeten door onze schatjes, maar kijk nou eens hoeveel mensen overlijden door verkeersongevallen".
:denken: :denken: :denken: :denken: :denken:
Ik denk dat mijn intelligenitieniveau een stuk hoger is dan dat van jouw. Tsss wat ben jij een rund zeg. Zeldzaam gewoon.
toran
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toran »

Nanna schreef:
Ik denk dat mijn intelligenitieniveau een stuk hoger is dan dat van jouw
dat denk ik niet... :wink:
Ken jij het begrip spelfout? :19:
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
Limanade
Zeer actief

Nanna schreef:
Annie Pannie schreef:
dat is geen mening... maar een vooroordeel.. :roll:
Daar heb je ergens wel gelijk in.
Ik kèn natuurlijk niet alle pitbulls en hun eigenaren. En zoals eerder gezegd, ik neem onmiddelijk aan dat er ook goede zijn.
Maar een heel groot deel van hen heeft het toch zodanig weten te verzieken dat in NL de opinie tov de pitbull ongunstig is.
En nogmaals: dat komt meestal niet door de hond zelf....
het is niet een heel groot deel... het is een kleine kern die het voor de goeden verpesten!!! en helaas doordat de 'pitbull' een nieuws item is komen die verhalen eerder is het nieuws ipv als een herder iets verkeerds doet...
ik ken meer mensen met andere hondenrassen die asosialer zijn dan stafford eigenaren
maar doordat de stafford zo'n karakteristiek uiterlijk heeft word de baas die erbij loopt automatisch tot asosiaal bestempeld..
Afbeelding

Mol
Zeer actief

Nanna schreef:
ik ken meer mensen met andere hondenrassen die asosialer zijn dan stafford eigenaren
maar doordat de stafford zo'n karakteristiek uiterlijk heeft word de baas die erbij loopt automatisch tot asosiaal bestempeld..
Allereerst mijn complimenten voor jou, jij bent één van de weinigen die prima kunnen reageren.
Je moet alleen niet Staffs en Pitbulls door elkaar halen. :wink:
Misschien dat veel mensen idd hun mening al klaar hebben als ze een Staff zien opdoemen. Ik kan niet echt zeggen dat ik dat heb; ken trouwens best aardige Staffie eigenaren met leuke honden. Zal dus geen rondje voor een Staff omlopen.

Denk dat bij mij qua pitbulls de definitieve omslag in negatieve zin is gekomen destijds met dat protesteren op het Malieveld tegen de pitbullwet. Die figuren die daar liepen met hun honden met jodensterren op....ik schaamde me héél diep voor mijn medemens. Ben bang dat het daarna ook nooit meer helemaal goed is gekomen met mijn visie op die eigenaars...
is dat zo dus je weet ook waarom ze die ster om kregen ? je weet ook wat er in de patitie stond die er aan geboden is ?
zo ja dat zou je je eigen niet zo schamen hoor voor je mede mens
want die mede mens hield net zo veel van hun honden als jij doet van je dekzwabber.

en ga jij nu alsjeblieft niet vertellen dat iemand een pitt of een staff door elkaar moet halen, want uit de mond van iemand die het verschil niet eens kan zien, is dat te belagelijk om serieus te nemen

Limanade
Zeer actief

Denk dat bij mij qua pitbulls de definitieve omslag in negatieve zin is gekomen destijds met dat protesteren op het Malieveld tegen de pitbullwet. Die figuren die daar liepen met hun honden met jodensterren op....ik schaamde me héél diep voor mijn medemens. Ben bang dat het daarna ook nooit meer helemaal goed is gekomen met mijn visie op die eigenaars...
kijk... en daarom moet je voor jezelf spreken en niet voor 98% van heel nederland :mrgreen:

ik ken zelf ook mensen die hebben geprotesteerd tegen de pitbullwet en die zijn verre van asosiaal te noemen...
kijk er zitten overal 'rotte appels' tussen... maar ik vind het jammer dat jij ze over 1 kam scheert

ik zeg toch ook niet dat mensen met teckels allemaal kakkers zijn??
Afbeelding

Limanade
Zeer actief

en ga jij nu alsjeblieft niet vertellen dat iemand een pitt of een staff door elkaar moet halen, want uit de mond van iemand die het verschil niet eens kan zien, is dat te belagelijk om serieus te nemen
halleluja :mrgreen:

ik weet heus het verschil tussen staffs en pitbulls.. trouwens een pitbull bestaat helemaal niet in NL alleen pitbullachtige... laat ik het zo zeggen dat het hier geen erkend ras is

vandaar dat het ook tussen haakjes stond :mrgreen:
Afbeelding

Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Gelukkig heb jij geen vooroordelen tegen rassen! :ok:

Maar over het filmpje. De honden doen mij erg denken aan mannen op anabole steroiden. Zo extreem is toch niet de bedoeling?
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Mol
Zeer actief

Annie Pannie schreef:

ik weet heus het verschil tussen staffs en pitbulls.. trouwens een pitbull bestaat helemaal niet in NL alleen pitbullachtige... laat ik het zo zeggen dat het hier geen erkend ras is

uhhm voor de duidelijkheid Wie qoute ik toen ik dat zij? dus tegen wie had ik dat nou

Limanade
Zeer actief

Mol schreef:
Annie Pannie schreef:

uhhm voor de duidelijkheid Wie qoute ik toen ik dat zij? dus tegen wie had ik dat nou

uhmm ik denk dat jij het verkeerd snapt haha
ik zei halleluja tegen jou en dat andere stukje was voor Nanna bedoeld :mrgreen:
Afbeelding

Mol
Zeer actief

Annie Pannie schreef:
Mol schreef:
Annie Pannie schreef:

uhmm ik denk dat jij het verkeerd snapt haha
ik zei halleluja tegen jou en dat andere stukje was voor Nanna bedoeld :mrgreen:
oke dan snap ik het nu wel weer :ok:

little-wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door little-wolf »

Nanna schreef:
Allereerst mijn complimenten voor jou, jij bent één van de weinigen die prima kunnen reageren.
ken je een voorbeeld aan nemen en niet zo bevooroordeeld zijn en niet zo zaniken over schrijffouten.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”