Hoe is het ondertussen met Meeko zijn "zwemlessen" en met het afvallen? Is hij nog uitzichzelf het water in gegaan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heup Meeko... Update juni 2009
Moderator: moderatorteam
- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
- Angeniet
- Erelid
- Aantal honden: 1
- Annelies
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Meeko
- Zeer actief
Het zwemmen gaat helemaal goed, hij vind het zelf ook leuk en springt er eigenlijk ook wel zelf in als we bij het water komen.Kika schreef:Hoe is het ondertussen met Meeko zijn "zwemlessen" en met het afvallen? Is hij nog uitzichzelf het water in gegaan?
Hij weet alleen totaal niet waar hij naartoe moet zwemmen en van apporteren heeft hij nog nooit gehoord
Dus hij zwemt steeds als een gek achter Kida aan, over Kida heen en voor Kida door, we vermaken ons dus kostelijk als we ze laten zwemmen
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=97851
Zondag ging hij alleen achter een eend aan en was hij direct doof
Hij was snelgenoeg uitgeput en toen hoorde hij toch wel wat stemmetjes die zijn naam riepen en kwam weer naar de kant
Hij is nu ongeveer 1 - 1,5 kg kwijt. We zouden vorige week voor een enting gaan en hem wegen, maar mijn vriend zat met het werk

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Meeko schreef:De informatie is overlegd. Ze zijn ook positief over de operatie en zouden de 350 euro willen betalen.
We hebben hier echter van afgezien. We kunnen het gewoon zelf betalen, dus wil ik dat ook. Dan hebben we in ieder geval ten alle tijde de zorg van Meeko op ons genomen, voordat er gewoon weer vreemde dingen voorvallen.
Morgen bellen we voor een afspraak![]()
Inderdaad valt er nu een hele last van mijn schouders af nu er wat knopen zijn doorgehakt.
Ik was er helemaal doorheen en zodoende heb ik op een gegeven moment teveel met emotie gehandeld en naar mijn emotie geleefd. Het spijt me (voornamelijk naar Meeko toe) dat ik me een paar dagen zo heb laten meeslepen door mijn emoties/gevoel. Ik ben blij dat ik wakker geschud ben en de touwtjes zelf weer in handen heb genomen, dat voelt een stuk prettiger.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor hun inzet, informatie, medeleven en noem maar op!![]()
Ik houd jullie op de hoogte!
sterkte en ik hoop dat hij snel geholpen kan worden
-
Ari@ne
Owww, ik was te laat met mijn pb vanochtend
.
Maar goed, je hebt het me al verteld en ik ben zo ontzettend blij voor jullie
.
Heel goed dat jullie het helemaal zelf gaan doen, dan kun je ook nooit meer problemen krijgen met de stichting.
En let op: het zonnetje gaat langzaam maar zeker weer schijnen voor jullie en Meeko
.
Maar goed, je hebt het me al verteld en ik ben zo ontzettend blij voor jullie
Heel goed dat jullie het helemaal zelf gaan doen, dan kun je ook nooit meer problemen krijgen met de stichting.
En let op: het zonnetje gaat langzaam maar zeker weer schijnen voor jullie en Meeko
-
Meeko
- Zeer actief
De afspraak voor een operatie is gemaakt!
Volgende week dinsdag, 26 September om 13:30 mogen we hem brengen.
Meeko overnacht in de kliniek, omdat het de DA en ons niet verstandig lijkt om direct na de operatie weer 200 km met hem terug te rijden.
Het ligt er een beetje aan hoe het met hem gaat of hij woensdag of donderdag weer mee naar ons huisje mag. Zodat hij in ieder geval wat van de operatie is opgeknapt en er direct zorg geboden kan worden als dat nodig is. Mocht er anders iets zijn als we thuis zitten, dan zouden we 400 km op en neer met hem moeten rijden en dat lijkt me niet zo'n goed idee voor Meeko.
Nu maar afwachten, ik ben benieuwd!
Meeko overnacht in de kliniek, omdat het de DA en ons niet verstandig lijkt om direct na de operatie weer 200 km met hem terug te rijden.
Het ligt er een beetje aan hoe het met hem gaat of hij woensdag of donderdag weer mee naar ons huisje mag. Zodat hij in ieder geval wat van de operatie is opgeknapt en er direct zorg geboden kan worden als dat nodig is. Mocht er anders iets zijn als we thuis zitten, dan zouden we 400 km op en neer met hem moeten rijden en dat lijkt me niet zo'n goed idee voor Meeko.

-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
Dat is goed nieuwsMeeko schreef:De afspraak voor een operatie is gemaakt!
Spannend zeg, geef Meeko alvast een dikke knuffel
- *tweety*
- Zeer actief
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
fijn dat het al zo snel kan 
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Hartstikke goedMeeko schreef:De informatie is overlegd. Ze zijn ook positief over de operatie en zouden de 350 euro willen betalen.
We hebben hier echter van afgezien. We kunnen het gewoon zelf betalen, dus wil ik dat ook. Dan hebben we in ieder geval ten alle tijde de zorg van Meeko op ons genomen, voordat er gewoon weer vreemde dingen voorvallen.
Morgen bellen we voor een afspraak![]()
Inderdaad valt er nu een hele last van mijn schouders af nu er wat knopen zijn doorgehakt.
Ik was er helemaal doorheen en zodoende heb ik op een gegeven moment teveel met emotie gehandeld en naar mijn emotie geleefd. Het spijt me (voornamelijk naar Meeko toe) dat ik me een paar dagen zo heb laten meeslepen door mijn emoties/gevoel. Ik ben blij dat ik wakker geschud ben en de touwtjes zelf weer in handen heb genomen, dat voelt een stuk prettiger.
Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor hun inzet, informatie, medeleven en noem maar op!![]()
Ik houd jullie op de hoogte!
Als je het zelf kan betalen, dan is weigeren van bijdrage zeer verstandig gezien alle toestanden. Zo heb je toch zelf alles in handen.
Wel netjes overigens dat de stichting het wilde betalen, maar zo lijkt het me voor je eigen gevoel gewoon beter allemaal.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
C@rmen
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Spannend, we gaan duimen voor Meeko dinsdag!Meeko schreef:De afspraak voor een operatie is gemaakt!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Airedale
- Actief
-
carolien
- Actief
- Mijn ras(sen): kr chihuahua, kr jack russ, mix van....??
- markdh
- Zeer actief
-
Meeko
- Zeer actief
Nou Meeko is vandaag nog even naar de DA geweest voor een herhalingsenting. We hebben hem gewogen en hij weegt nu precies 25,52 kg.
Hij is dus in korte tijd toch heel wat gewicht kwijtgeraakt, dit komt waarschijnlijk door de grote verandering die hij heeft doorgemaakt (meer beweging, ander eten, veel meer indrukken etc.).
Nu zou hij wat rustiger moeten afvallen (maar volgens mij is hij de afgelopen week al wat minder afgevallen).
We hebben ook geïnformeerd naar een dierenfysiotherapeut hier in de buurt voor na de operatie, zodat hij zo goed mogelijk kan herstellen
Ik hoop dat daar plaats voor hem is.
Nou nog een paar daagjes wachten en dan is het zover, ik ben zooooo benieuwd!
Allemaal alvast bedankt voor het duimen en het denken aan ons
Hij is dus in korte tijd toch heel wat gewicht kwijtgeraakt, dit komt waarschijnlijk door de grote verandering die hij heeft doorgemaakt (meer beweging, ander eten, veel meer indrukken etc.).
Nu zou hij wat rustiger moeten afvallen (maar volgens mij is hij de afgelopen week al wat minder afgevallen).
We hebben ook geïnformeerd naar een dierenfysiotherapeut hier in de buurt voor na de operatie, zodat hij zo goed mogelijk kan herstellen

- Annelies
- Zeer actief
Spannend, Joyce...Meeko schreef:Nou Meeko is vandaag nog even naar de DA geweest voor een herhalingsenting. We hebben hem gewogen en hij weegt nu precies 25,52 kg.
We hebben ook geïnformeerd naar een dierenfysiotherapeut hier in de buurt voor na de operatie, zodat hij zo goed mogelijk kan herstellen![]()
Hier wordt voor Meeko geduimd, hoor...

Overgave kan de grootste overwinning zijn...
-
Ari@ne
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer: