Omdat we er vanaf willen zijn we een week of 4 geleden weer geweest en is er onder narcose zelfs in de neus gekeken naast foto's van het hoofd om te zien of er iets of een proces in de neus plaatsvond. Weer niets
Nu zit ze al meer dan 3 weken aan de AB die zelfs toegespitst zijn op deze bacterie (onderzocht en opgestuurd) maar het wordt alleen maar erger
De DA wil de kuur verlengen als het nu niet over gaat maar je moet je hond toch niet 2 maanden op AB zetten als je geen verbetering ziet? Verder druppelen we ook nog 4 keer per dag haar neus met een druppel tegen bacterien. Sindsdien is het echt alleen maar erger geworden.
Soms worden we er best wel radeloos van. Wat heeft die arme hond nou? Iets vaags uit Spanje, iets chronisch door wat vroeger gebeurd is of gewoon een ontsteking die niet weg wil gaan?
Bestaan er DA speciaal gericht op luchtwegen? Er moet nu toch echt eens wat gedaan worden vind ik want ik zie nu dat er echt problemen komen als dit erger en erger wordt. Straks is ze helemaal ziek en uitgeput
Sinds we alleen maar vers voeren is het pas echt erg geworden. Nu kan ik me niet voorstellen dat het daar wat mee te maken heeft aangezien ze het daar verder goed op doet en al last had. Allergie voor de ratten of de vogels zal het ook niet zijn aangezien ze het bij de ouders van Martijn ook krijgt als ze daar logeert.
Zo maar weer even de DA bellen en overleggen wat de volgende stap wordt.