We overleggen bijna continu met de dierenarts. Hij adviseert dus juist ieder uur wat eten toe te dienen in hele kleine porties. Dat doen we nu en dat lijkt, tot nu toe, goed te gaan.assiejaja schreef:Scooby schreef:Ik heb op dit moment het idee dat, hoe sterker iets ruikt, hoe minder ze het wil...assiejaja schreef:Tip van de da toen: sterk ruikende dingen, zoals dus kattenvoer, dat stinkt nog meer dan hondenvoer uit blik.
Heel veel sterkte voor jullie!misschien nog even overleggen met de da..
hartverscheurend dit hoor, ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen.
En misschien helemaal overbodig: geef haar ook flinke pauzes tussen het aanbieden van eten door. Het kan zijn dat ze na even slapen er anders over denkt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het gaat niet meer met Lana... Up-date pagina 52
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, onze dierenarts heeft 24-uurs dienst. Morgen moet ik er zowiezo weer heen om de drains te laten verwijderen.Femia schreef:Kan je in het weekend de DA bereiken? Ik hoop zo dat ze nu toch eens wat binnen houdt.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan hoeft ze het water dus niet meer...*tweety* schreef:
Ze wil wel veel drinken he, misschien iets door het water doen wat een beetje voeding bevat? een heel klein beetje gemalen vlees of rijst.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat heb ik al in huis, maar we gaan eerst proberen of Lana die A/D blikjes van Hill's binnenhoudt. Daar zit iets meer voeding in. Tot nu toe gaat het goed....donna schreef:Ik heb een aantal katten die kantje boord lagen gedwangvoed met Nutrigel.Dit is een pasta wat je in de bek kan spuiten en is te koop bij je dierenarts.Vroeger werd het alleen gebruikt bij varkens maar nu ook voor honden en katten.
Het wekt het hongergevoel op en het is enorm voedzaam.Een van mijn katten heeft hier zijn leven aan te danken en ik heb er meer van op zien knappen.Misschien de moeite waard om aan je dierenarts te vragen of Lana dit mag ?
Sterkte!
Groetjes, Karen
-
Benji&Brenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Contacteer:
Ow dat is wel mooi dan. Als ze niks meer at is het voor de maag ook weer op gang komen dus laten we hopen dat het blijft werken zo en dat het er ook niet uit blijft spuiten...Scooby schreef:Ja, het eerste voer wat we haar hebben gegeven, heeft ze weer uitgekotst. Nu geven we haar ieder uur een hap en dat is tot nu toe (drie uur, dus drie happen) wel binnen gebleven!Benji&Brenda schreef:Maar ze heeft dus het voer wat jullie naar binnen hebben gespoten weer uitgekotst? Dan is de verklaring van het niet willen eten waarschijnlijk toch die misselijkheid.
Het niet eten is natuurlijk ook niet bevordelijk voor de darmen, want zo krijgen de darmen ook geen voeding of werkt dat niet zo bij honden? (denk aan speendiarree bij biggen).
Als ze wel wil drinken zou je eventueel nog dingen door het water kunnen mengen, kip ofzo eerst door de blender en dan dus dat als ze drinkt dat ze ook energie binnenrkrijgt, al is het maar wat. Maarja ik weet niet of ze het dan nog wil drinken, als het dus een smaakje heeft gekregen en niet meer geheel vloeibaar is![]()
Ze drinkt wel gelukkig.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat 'er uit spuiten' gebeurt dus nog wel. Ze heeft nog steeds waterdunne diarree...Benji&Brenda schreef:Ow dat is wel mooi dan. Als ze niks meer at is het voor de maag ook weer op gang komen dus laten we hopen dat het blijft werken zo en dat het er ook niet uit blijft spuiten...
Groetjes, Karen
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Karen, Fangio kreeg ook waterdunne diaree van die A/D van Hills.... zou het kunnen dat het daardoor ook niet echt verbeterd?

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Lana heeft al vijf dagen waterdunne diarree en krijgt pas sinds vanmiddag die A/D. Die diarree ligt echt aan de operatie.cloris schreef:Karen, Fangio kreeg ook waterdunne diaree van die A/D van Hills.... zou het kunnen dat het daardoor ook niet echt verbeterd?
Groetjes, Karen
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ja dat begrijp ik maar ik bedoelde te zeggen dat het misschien mede door die A/D komt dat het niet echt zichtbaar verbeterd? ja ik zeg ook maar wat hoor maar omdat het bij Fangio er ook als water uit liep na dat spulScooby schreef:Lana heeft al vijf dagen waterdunne diarree en krijgt pas sinds vanmiddag die A/D. Die diarree ligt echt aan de operatie.cloris schreef:Karen, Fangio kreeg ook waterdunne diaree van die A/D van Hills.... zou het kunnen dat het daardoor ook niet echt verbeterd?
*cloor duimt stevig verder voor Lana*

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, het zou zo maar kunnen. Maar dit blijft er nu in en dit krijgen we er tenminste in (want zelf eten weigert ze nog steeds), dus ik ga hier maar even mee door...cloris schreef:Ja dat begrijp ik maar ik bedoelde te zeggen dat het misschien mede door die A/D komt dat het niet echt zichtbaar verbeterd? ja ik zeg ook maar wat hoor maar omdat het bij Fangio er ook als water uit liep na dat spulScooby schreef:Lana heeft al vijf dagen waterdunne diarree en krijgt pas sinds vanmiddag die A/D. Die diarree ligt echt aan de operatie.cloris schreef:Karen, Fangio kreeg ook waterdunne diaree van die A/D van Hills.... zou het kunnen dat het daardoor ook niet echt verbeterd?![]()
*cloor duimt stevig verder voor Lana*
Groetjes, Karen
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Nou ja... het zijn toch 3 hapjes.....Scooby schreef:Ja, het eerste voer wat we haar hebben gegeven, heeft ze weer uitgekotst. Nu geven we haar ieder uur een hap en dat is tot nu toe (drie uur, dus drie happen) wel binnen gebleven!Benji&Brenda schreef:Maar ze heeft dus het voer wat jullie naar binnen hebben gespoten weer uitgekotst? Dan is de verklaring van het niet willen eten waarschijnlijk toch die misselijkheid.
Het niet eten is natuurlijk ook niet bevordelijk voor de darmen, want zo krijgen de darmen ook geen voeding of werkt dat niet zo bij honden? (denk aan speendiarree bij biggen).
Als ze wel wil drinken zou je eventueel nog dingen door het water kunnen mengen, kip ofzo eerst door de blender en dan dus dat als ze drinkt dat ze ook energie binnenrkrijgt, al is het maar wat. Maarja ik weet niet of ze het dan nog wil drinken, als het dus een smaakje heeft gekregen en niet meer geheel vloeibaar is![]()
Ze drinkt wel gelukkig.
Hopelijk is het nu echt het begin van verbetering!
Ik duim keihard door!!
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Inmiddels zitten we aan 5 happen!Stang schreef:Nou ja... het zijn toch 3 hapjes.....
Hopelijk is het nu echt het begin van verbetering!
Ik duim keihard door!!
Groetjes, Karen
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- *tweety*
- Zeer actief
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Contacteer:
- Gonny
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Fahrah
- Actief
Hoi Karen,
Ik lees dus nu weer pas het hele verhaal. Dan zien de foto's er ineens toch wel wat anders uit........ Ik zou denk ik niet teveel op de waterige diarree focussen. Zoals je wel weet hebben we met Kaya daar ook nogal wat problemen mee gehad. (weliswaar door hele andere oorzaken) Het kost zelfs voor een "gezonde hond" soms al vrij veel moeite om dat onder controle te krijgen. Het drinken en (ook al is het maar zeer weinig) eten is natuurlijk op dit moment het belangrijkste!

Ik lees dus nu weer pas het hele verhaal. Dan zien de foto's er ineens toch wel wat anders uit........ Ik zou denk ik niet teveel op de waterige diarree focussen. Zoals je wel weet hebben we met Kaya daar ook nogal wat problemen mee gehad. (weliswaar door hele andere oorzaken) Het kost zelfs voor een "gezonde hond" soms al vrij veel moeite om dat onder controle te krijgen. Het drinken en (ook al is het maar zeer weinig) eten is natuurlijk op dit moment het belangrijkste!
groetjes,
Carolina

Carolina

-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua