Verwen d'r maar lekker met veel knuffels en lekkere happies(als ze die wil en mag).
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het gaat niet meer met Lana... Up-date pagina 52
Moderator: moderatorteam
- donna
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Charlotte*
- Zeer actief
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Vanavond heb ik Lana opgehaald bij de dierenarts. De dierenartsassistente was net even met haar naar het veldje gelopen, toen ik aan kwam rijden. Toen Lana mij hoorde, wist ze niet hoe snel ze naar me toe moest komen en wilde al direct de bus in springen als het aan haar lag. Helaas voor haar, moest ze toch nog even mee naar binnen.
De assistente heeft nog even haar billen gewassen en de dierenarts heeft de wond nog een keer gecontroleerd. Helaas is ze toch weer wondvocht gaan lekken, dus de drains zitten er nog wel in. Ik heb nog even met de dierenarts gesproken over hoe nu verder.
Ik heb wat blikken dieetvoer meegekregen (I/D van Hill's, dat is vlees), twee soorten breed spectrum antibiotica (twee énorme kuren!) en Finidair (tegen de diarree).
De hoop is nu gevestigd op het thuis gaan eten, want wat is ze mager...
Hoopvol reed ik met haar naar huis. Thuisgekomen heb ik eerst oude doeken over alle kussens heen gelegd, tegen het wondvocht en Lana uit de bus gehaald. Ze liep in één streep naar de drinkbak om te drinken. Ik dacht gelijk van de gelegenheid gebruik te maken en heb een half blikje vlees in haar andere bak gedaan, maar helaas... Ze weigert echt te eten.
Wat viel dat tegen, zeg...
Daarna is Lana op haar kussen gaan liggen. Ik vind haar erg suf. Ze reageert matigjes als ik haar roep. Ze heeft wel weer geplast en had ook waterdunne diarree.
Aan de ene kant vind ik het heerlijk dat ik mijn meisje weer thuis heb, aan de andere kant is het zo confronterend om te zien hoe slecht ze er eigenlijk aan toe is...
Hopelijk wil ze morgen wel wat eten...
Morgenmiddag moet ik weer naar de kliniek bellen hoe het met Lana gaat. Zaterdagmiddag willen ze haar weer zien.
Vanavond heb ik Lana opgehaald bij de dierenarts. De dierenartsassistente was net even met haar naar het veldje gelopen, toen ik aan kwam rijden. Toen Lana mij hoorde, wist ze niet hoe snel ze naar me toe moest komen en wilde al direct de bus in springen als het aan haar lag. Helaas voor haar, moest ze toch nog even mee naar binnen.
Ik heb wat blikken dieetvoer meegekregen (I/D van Hill's, dat is vlees), twee soorten breed spectrum antibiotica (twee énorme kuren!) en Finidair (tegen de diarree).
De hoop is nu gevestigd op het thuis gaan eten, want wat is ze mager...
Hoopvol reed ik met haar naar huis. Thuisgekomen heb ik eerst oude doeken over alle kussens heen gelegd, tegen het wondvocht en Lana uit de bus gehaald. Ze liep in één streep naar de drinkbak om te drinken. Ik dacht gelijk van de gelegenheid gebruik te maken en heb een half blikje vlees in haar andere bak gedaan, maar helaas... Ze weigert echt te eten.
Daarna is Lana op haar kussen gaan liggen. Ik vind haar erg suf. Ze reageert matigjes als ik haar roep. Ze heeft wel weer geplast en had ook waterdunne diarree.
Aan de ene kant vind ik het heerlijk dat ik mijn meisje weer thuis heb, aan de andere kant is het zo confronterend om te zien hoe slecht ze er eigenlijk aan toe is...
Hopelijk wil ze morgen wel wat eten...
Morgenmiddag moet ik weer naar de kliniek bellen hoe het met Lana gaat. Zaterdagmiddag willen ze haar weer zien.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
- Sandracula
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Uiteraard!MoniqueDM schreef: Je gaat zeker vannacht bij haar slapen?
Groetjes, Karen
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik moest eerst twee dagen dit blikvoer geven. Lana heeft het wel vaker gehad (na haar maagtorsies) en toen deed ze er een moord voor. Maar we hebben net ook wat kip geprobeerd, maar dat wil ze ook niet hebben. Ze draait echt haar hoofd af als we wat eetbaars voor haar neus houden.jip007 schreef:wat moet het moeilijk zijn om haar zo te zien, mag ze niets anders eten , want sommige honden vinden die blikjes echt smerig. Ik hoop op een wonder , want dat heeft ze zo te horen echt nodig, sterkte
Een wonder heeft ze inderdaad nodig, anders ben ik zo bang dat ze het niet gaat redden...
Groetjes, Karen
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Femmel
- Zeer actief
- Contacteer:
Fijn dat ze weer thuis is Karen, maar wat een ellende dat het eigenlijk nog niet zo goed gaat als zou moeten...
Waar ik aan zat te denken is of ze wellicht een flinke klap op de nieren heeft gehad door de narcose? Het vele drinken, het slechte eten en de verminderde allertheid zouden daar op kunnen wijzen. Zijn haar nieren nog gecontroleerd na de operatie?
Ik blijf voor jullie duimen en hoop echt van harte dat Lana er weer helemaal bovenop gaat komen!
Waar ik aan zat te denken is of ze wellicht een flinke klap op de nieren heeft gehad door de narcose? Het vele drinken, het slechte eten en de verminderde allertheid zouden daar op kunnen wijzen. Zijn haar nieren nog gecontroleerd na de operatie?
Ik blijf voor jullie duimen en hoop echt van harte dat Lana er weer helemaal bovenop gaat komen!
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Hoe dubbel.. de blijdschap dat ze thuis is maar zien dat het helemaal nog niet zo gaat als je zou hopen
Ben benieuwd hoe de nacht gegaan is en ik hoop dat ze gaat eten, ik heb Fangio met de spuit eten gegeven want die wilde ook niet meer eten maar uiteindelijk kreeg hij daar toch trek van, ik blijf duimen voor haar!!!
Ben benieuwd hoe de nacht gegaan is en ik hoop dat ze gaat eten, ik heb Fangio met de spuit eten gegeven want die wilde ook niet meer eten maar uiteindelijk kreeg hij daar toch trek van, ik blijf duimen voor haar!!!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Het gaat helemaal niet goed met Lana. Ze is erg suffig en wil absoluut niets eten. Ze drinkt wel goed, gelukkig.
Ze heeft nog steeds waterdunne diarree (dat loopt er af en toe echt uit) en de wond lekt ook nog behoorlijk. Daarnaast is ze zo vreselijk verzwakt... Ik vind het zo erg om mijn meisje zo te zien...
Vanochtend heb ik met de dierenarts gebeld, omdat ik me echt grote zorgen maak om haar. Daarnaast wil ik ook weten wat nog reeel is om te verwachten. Als de situatie echt uitzichtloos wordt, willen we haar dat absoluut besparen.
De dierenarts stelde voor om haar te gaan dwangvoeren, omdat ze niet misselijk is en ook niet braakt. Ze voelt zich waarschijnlijk nog erg ellendig van de operatie en daarnaast is ze ook erg zwak van vijf dagen bijna geen voeding. Daar zal ze zich ook niet prettiger door voelen.
Rens gaat vanochtend speciale voeding halen en spuiten waarmee we de voeding naar binnen kunnen spuiten, in de hoop dat ze dat toch wat gaat aansterken. Lukt dat niet, dan zal ze vanavond of morgenochtend weer opgenomen moeten worden.
Op zich kunnen honden wel heel lang zonder eten, maar Lana heeft nu natuurlijk wel energie nodig om aan te sterken. De dierenarts wil dit absoluut nog proberen, want als ze eenmaal zou gaan eten, is de kans op herstel ook heel groot.
O, wat een zorgen weer... Ik voel me vandaag weer zo k#t... Het leek even zo goed te gaan... Het worden de laatste strohalmen voor Lana...
Het gaat helemaal niet goed met Lana. Ze is erg suffig en wil absoluut niets eten. Ze drinkt wel goed, gelukkig.
Ze heeft nog steeds waterdunne diarree (dat loopt er af en toe echt uit) en de wond lekt ook nog behoorlijk. Daarnaast is ze zo vreselijk verzwakt... Ik vind het zo erg om mijn meisje zo te zien...
Vanochtend heb ik met de dierenarts gebeld, omdat ik me echt grote zorgen maak om haar. Daarnaast wil ik ook weten wat nog reeel is om te verwachten. Als de situatie echt uitzichtloos wordt, willen we haar dat absoluut besparen.
De dierenarts stelde voor om haar te gaan dwangvoeren, omdat ze niet misselijk is en ook niet braakt. Ze voelt zich waarschijnlijk nog erg ellendig van de operatie en daarnaast is ze ook erg zwak van vijf dagen bijna geen voeding. Daar zal ze zich ook niet prettiger door voelen.
Rens gaat vanochtend speciale voeding halen en spuiten waarmee we de voeding naar binnen kunnen spuiten, in de hoop dat ze dat toch wat gaat aansterken. Lukt dat niet, dan zal ze vanavond of morgenochtend weer opgenomen moeten worden.
Op zich kunnen honden wel heel lang zonder eten, maar Lana heeft nu natuurlijk wel energie nodig om aan te sterken. De dierenarts wil dit absoluut nog proberen, want als ze eenmaal zou gaan eten, is de kans op herstel ook heel groot.
O, wat een zorgen weer... Ik voel me vandaag weer zo k#t... Het leek even zo goed te gaan... Het worden de laatste strohalmen voor Lana...
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Weet ik eigenlijk niet. Ik zal dat vanmiddag eens vragen.Femmel schreef:
Groetjes, Karen
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-