De sensibilisatiekuur slaat aan en doet zijn werk!!!!
Rimpel heeft vier keer een injectie gehad met vloeistof nummer 1 waar de verhouding 1 tot 10 was. Na de 2 e - 3 e en 4 e spuit kreeg hij toch echt een reactie waar ik niet zo vrolijk van werd, want ik moest die reactie weer opheffen met prednison omdat het echt weer joekels van bulten waren onder zijn buik en zijn oksels die helemaal kwabbelig, plakkerig en knalrood waren. Ik zag mezelf al in een kringetje van spuiten en prednison gaan...
Maar goed...het moest een kans krijgen natuurlijk.
Toch bleef ik zo goed als kon afbouwen met de prednsion.
Na de vierde spuit had hij even een week dat het heel goed ging, maar de laatste week waarin hij "wachten" moest op zijn volgende spuit (er zat drie weken tussen) was voor zijn doen zeg maar zwaar...want hij trok het er net niet meer op en daar kwam dan toch weer de prednison om de hoek kijken die ik zelfs op moest voeren...
Ik was blij dat ik weer heenmocht
Nu heeft hij woensdag de 23 e zijn eerste spuit van vloeistof nummer twee gehad die in verhouding van 1 tot 100 was. En geen enkele reactie
Geen jeuk, geen enkele rode plek, geen bulten, geen plakkerige plekken en zijn vacht hersteld ineens helemaal super!
Hij is door de verharing heen en overal zit haar! Er zit gewoon overal haar! Het klinkt zo lullig dat ik daar blij mee ben,maar vorig jaar staat nog op mijn netvlies...
De kuur slaat dus aan
WE zitten momenteel nog steeds in de opbouwende fase en hij krijgt nog twee keer een opbouwende spuit van vloeistof nummer twee, waar 3 en dan 4 weken tussen zitten, vloeistof nummer drie gaat ook drie keer in opbouwende fase om de vier weken en dat wordt de onderhoudsdosis die we proberen zo ver mogelijk uit elkaar te zetten...
Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe lang hij het straks kan trekken op die onderhoudsdosis...Hij doet het op deze spuit al zo goed! Ik heb echt weer hoop! Heel veel hoop! maar ik hou het in mijn achterhoofd natuurlijk!
Dit was vorig jaar...wat een drama

En dit was nog dit voorjaar, inclusief zwarte huid

En nu

(gemaakt door Angeniet gisteren)