Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Loslopen

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

marye83 schreef:
Benji&Brenda schreef:
binka schreef:Brenda ik kan er zelfs mijn rooie muts los laten dan kan jij dat ook :ok:
Is jouw rooie muts net zo'n wegloopmuts als mijn rooie muts :mrgreen:
De ijsbaan bij leusden is volgens mij ook omheind, maar het is niet zo groot. Misschien kende je dat al wel.
Ik ben er nooit geweest, moet nog eens kijken hoe ik daar precies kom. Maar heb wel begrepen dat dat omheind is alleen dan zou ik even moeten checken hoe goed de omheining is :mrgreen:
Maar ik dacht dat daar ook een vijfer was maar dat de honden daar niet in mochten ofzo? Ik ben er nooit geweest dus weet het verder niet, misschien ligt dat er wel naast? Maar anders is het geen succes, als ze water ziet kan ik haar daar echt niet uit houden :N:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Ik snap het niet helemaal

Ongelezen bericht door malinois »

bauke schreef:Voed jij je honden wel goed op?
Ik zie nu voor me een soort vechtschool in huis. Dat hoort toch niet?
Wat raar dat je dat niet erg vindt.
Dat bedoel ik met jouw grenzen, die erg hoog liggen.
Ik zal nooit bij jouw op de kofiie willen komen.
Maar ik word ook niet gevraagd ( ben je ff voor :smile: )
precies, hoef je niet bang voor te zijn hoor... :wink:

heb ik nou ook al vechthonden? Omdat ze elkaar zo af en toe een schrammetje bezorgen en ja zo heel soms een hoektandje :smile2:

nee dat vind ik niet erg, dus geen hoge grenzen dat hoort erbij daar is het een hond voor he... die hoeven niet in een glazen kastje opgeborgen te worden en ja ze zijn prima opgevoed nog meer vragen?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Benji&Brenda
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef: Ik heb in Leusden gewoond en ken de ijsbaan dus wel.
Vroeger organiseerden we er reddend zwemmen vanuit de Newfoundlander Club... :wink:
Er ligt dus een flinke vijver in het midden, dat wordt dus zwemmen. Verder is het geen groot terrein (je kan net om de vijver heenlopen) en als het geregend heeft is het er erg modderig.
Op zich wel aardig, maar niet iets om nou kilometers voor te gaan rijden.
Ik woon in Amersfoort, dus dat is naast Leusden dus kilometers rijden, neej, tenminste, als je er rechtstreeks heen rijd :mrgreen:
Misschien dus wel een optie voor Britt als dat inderdaad echt geheel omheind is om haar daar ook eens los te kunnen laten. Ik weet alleen niet hoe groot en diep die vijfer is... Britt is namelijk heel erg gek op zwemmen en dan is het soms handig er een lijntje aan te hebben, dan kun je haar binnenhalen als het genoeg is :mrgreen:
Afbeelding
binka
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door binka »

Benji&Brenda schreef:
binka schreef:Brenda ik kan er zelfs mijn rooie muts los laten dan kan jij dat ook :ok:
Is jouw rooie muts net zo'n wegloopmuts als mijn rooie muts :mrgreen:

Ja hij kan er wat :ok:
Afbeelding
mecheltjes
Zeer actief

Re: Ik snap het niet helemaal

Ongelezen bericht door mecheltjes »

malinois schreef: bijten is voor mij grote wonden waarmee je naar de DA moet.... anders valt het hier gewoon onder een flinke correctie. Als ik met m'n eigen honden voor zulke dingen steeds paniek moest maken zat ik wekelijks bij de dierenarts
Er zit idd verschil tussen wonden en wondjes, Dylan en Ozzy "vechten" ook weleens met elkaar, maar dat zijn idd kleine wondjes. Ozzy zit onder de littekens van het ravotten.

Toen Dylan door een labrador was gegrepen en de tanden dwars door zijn poot waren gegaan, moesten we naar de DA omdat zijn poot was ontstoken.

Ik vind loslopen heel belangrijk, maar wel op plaatsen waar het verantwoord is.En dan bedoel ik niet alleen met andere honden, maar ook op plaatsen waar bijv reeen lopen.
Hier kijken we altijd eerst of er geen honden of reeen lopen en dan gaan ze los.

Ennuh BAUKE, ik heb ook twee mechelaars die elkaar af en toe ff corrigeren, maar daarom heb ik ook geen vechtschool thuis. :denken:
Afbeelding

Anneke, Dylan en Ozzy
Benji&Brenda
Zeer actief
Contacteer:

P!nki schreef:
Benji&Brenda schreef:Dat hondenbos he... Hoe ziet die omheining eruit? Iemand een foto of een omschrijving daarvan voor mij? Dan gaat het me met name om het volgende:
Geen gaten in het hek?
Loopt het hek tot op de bodem, zonder dat honden er gaten onderdoor hebben gegraven?
Hoe is de ingang, is dat een hek wat ook dicht gaat of blijft dat open?
Het hondenbos is volledig omheind met over het algemeen een hek tot aan je middel. Er is een tijd geweest dat er een aantal gaatjes in het hek zaten, maar volgens mij is dat ondertussen helemaal gerepareerd. Wat me wel opviel toen er gaten in zaten dat mijn honden absoluut niet de neiging hadden om er door heen te kruipen. Ze hebben het te druk om die gaten in de omheining te zien.

De hekken zijn van die klaphekken. Oftewel je gooit het open, loopt naar binnen, en het klapt weer achter je dicht. De hekken lopen tot op de bodem, dus zomaar er onderdoor kunnen ze niet. Ik denk dat jou honden daar prima los zouden kunnen ;)
Nou, ik ben vandaag dus in het hondenbos geweest met Britt dus ze heeft heerlijk los gerend. Lekker achter de bal aan enzo!
Ben helemaal blij :cheer:
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik vind het heel belangrijk, eigenlijk iedere dag. Maar zoals vandaag zijn we naar de Ermelose hei geweest, daar mocht ze niet los, maar aan de flexi kan ze dan ook wel redelijk uitleven...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
eefje
Actief

Ongelezen bericht door eefje »

Wij hebben heerlijk bij Nijverdal gewandeld de Sallandse Heuvelrug, een heel gebied waar je hond heerlijk los kan lopen, wel opletten voor de mountainbikers en 2 paarden tegen gekomen maar een prachtig gebied met heuvels en afgrond.
AfbeeldingAfbeelding
Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

Vanaf dag 1 dat ik Laika hier bij me heb, heeft ze (waar toegestaan uiteraard) altijd los gelopen! :ok:

In het begin was ik wel wat huiverig, het was op dag 1 natuurlijk een onbekende hond voor mij natuurlijk, maar ik moet zeggen ze luisterd echt voortreffelijk naar haar naam, als ik richting huis wil, 1x roepen van de naam gevolgd door een KOM ... en ze komt :ok:

En voor de rest loopt ze gewoon netjes aangelijnt waar het gewoon niet kan (drukke wegen e.d.), maar zoals hier in de bossen en de kroondomeinen hangt de riem gewoon 99% van de tijd gewoon om mijn nek te bungelen :N:

Dus los lopen is het motto hiero! :E:
bauke

Ongelezen bericht door bauke »

Felix schreef:maar zoals hier in de bossen en de kroondomeinen hangt de riem gewoon 99% van de tijd gewoon om mijn nek te bungelen
Dat zou ik niet kunnen, de hele dag zie ik dan wilde zwijnen, herten en koijnen langs lopen door mijn hond.
Heerlijk lijkt mij dat, als je hond geen neus voor wild heeft :ok:
Felix
Zeer actief
Contacteer:

bauke schreef:
Felix schreef:maar zoals hier in de bossen en de kroondomeinen hangt de riem gewoon 99% van de tijd gewoon om mijn nek te bungelen
Dat zou ik niet kunnen, de hele dag zie ik dan wilde zwijnen, herten en koijnen langs lopen door mijn hond.
Heerlijk lijkt mij dat, als je hond geen neus voor wild heeft :ok:
Loop maar eens mee zou ik zo zeggen, het wild heeft mij en mijn hond al lang geroken eer wij ook maar binnen 1 km afstand zijn gekomen :wink:

Maarja, voor iemand die 10 hoog achter woont in Den Haag is het moeilijk te bevatten hoe het er uberhaupt er aan toegaat hier op de Veluwe in de bossen, geeft niet kun jij ook niets aan doen! :E:
Gonny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gonny »

Nou........hier dan 3 honden die bijna nooit los lopen.......als Boris los gaat, gaat hij op jacht...Sindy loopt weg en Mien kan los ja, maar als ik met alle 3 loop, lopen ze alle 3 aan de lijn. Laatst heb ik een veld gevonden waar ze even los kunnen, maar Boris hoorde in de verte schapen...Ik heb hem godzijdank terug kunnen lokken....Ze moeten nu dus wachten tot alle schapen binnen zijn...en nee, ze slopen mijn huis niet..
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

ik wil niet weten hoe het huis eruit zou zien als shibby en leia niet los konden lopen :N:

ik vind het erg belangrijk dat honden los kunnen lopen. Maar wanneer dit door omstandigheden niet mogelijk is dan is dat nu eenmaal zo en zul je moeten roeien met de riemen die je hebt :mrgreen:

shibby en leia kunnen en lopen ook bijna altijd los. ik heb dan wel weer het voordeel dat ik de straat uitloop en ik op de spoordijk sta en dus zo een uur kan lopen en alleen maar andere hondenbezitters tegenkom.
Ook kent op de dijk iedereen elkaar dus weet men hier gewoon precies wanneer de hond vast moet en wanneer niet :cheer:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
bauke

Felix schreef:Loop maar eens mee zou ik zo zeggen, het wild heeft mij en mijn hond al lang geroken eer wij ook maar binnen 1 km afstand zijn gekomen :wink:

Maarja, voor iemand die 10 hoog achter woont in Den Haag is het moeilijk te bevatten hoe het er uberhaupt er aan toegaat hier op de Veluwe in de bossen, geeft niet kun jij ook niets aan doen! :E:
Ik liep eens door de Posbank en had nog nooit in mijn leven een wilde zwijn gezien ( klopt in de Randstad) en Bauke was nog maar een pup achtige leeftijd , dus los ( wat ruikt hij nou op die leeftijd?)
Komt dat hondje van mij ineesn vol in paniek tussen mijn benen staan :N:
En wat zag ik daar boven? ( posbank loopt dus in heuvels)
2 wilde zwijnen staan !!

En dat is het begin van mijn lange carriere van "het wild tevoorschijn toveren uit de struiken " door mijn hond !

Ook nog afgelopen november bij Hoenderloo:
een edelhert gevonden door mijn schat, maar die lag daar tussen de struiken op de grond, en stond dus ineesn op en dat gewei kletterde tussen de boomstammen.
nou ja, zo kan ik wel even door gaan..

Ik weet nu precie òf er wilde zwijnen achter in de bosjes nog zitten, want dan komt de kleine schat weer tussen mijn benen staan, door de stank ( gelukkig maar !)

Wilde zwijnen blijven staan en lopen niet weg, en daarom was hij dus zo geschrokken.
Maar ik heb een jachtfluitje als hij een hert achterna zit, maar nu doe ik het liever niet meer
Uit met de pret !

Ik verblijf dus veel op de Veluwe en weet precies waar de Kroondomeinen zijn
Felix
Zeer actief
Contacteer:

Een wildzwijn die stil blijft staan ... wil daar met liefde een nieuwe dimensie voor je aan toevoegen hoor, dat ze achter je aan komen! :E:

En de Kroondomeinen.. mwhah pak hem beet 5 minuten lopen van hier, dus hoe het daar in elkaar steekt hoef jij me niet komen uit te leggen als toevallige bezoeker van 2x per jaar ofzo ... woon er namelijk al meer als 30 jaar :smile:

En de posbank ... ach, dat daar heuveltjes zijn dat is niks nieuws, heb met de motorfiets al eens gehad dat er een hert voor me neus over het asfalt heen stuiterde in de schemering :mrgreen:

En ohja ... "Natuurgebied de Posbank" dat is geen kroondomein trouwens, dat is het: "Nationaal Park de Hoge Veluwe" ... (just for the record) :pffff:

En als je nog eens lesje wil hebben in wandelen over de Veluwe, dan ben je bij deze uitgenodigd om eens mee te lopen, dan zul je zien dat jij nog geen 1% ervan gezien hebt :E:
lovemydoggies
nieuw lid

Ongelezen bericht door lovemydoggies »

ik wil heel erg graag dat onze twee pups los kunnen lopen, maar ik durf het nog niet.
Ze reageren nogal overdreven op paarden bijvoorbeeld (terwijl we er zelf 1tje hebben , maar die staat 3 kwartier verderop hihi, vandaar misschien), en ik ben bang dat ze dan dus niet meer luisteren.
Ze kunnen vele 'trucjes' en commando's maar verkiezen tot nu toe nogal vaak om juist het commando 'Kom' en 'hier' te negeren :(:
daar wordt dus hard aan gewerkt..ik probeer het nu met die 'uitloop lijnen ' van 5 meter en dan trainen op het komen.
Maargoed..over een maandje gaan we naar zee en dan gaan we ze daar toch echt wel los laten lopen.

Ik vind het zonde dat het nu niet kan want ze gaan al met lange lijn helemaal door het lint -op een goede manier dan he. Suuuper om te zien.

Ik wist trouwens ook niet dat er van die losloopgebieden bestonden?! beetje dom misschien, maar ik ga nu toch eens opzoeken of die bij ons in de buurt ook zijn
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

Mulan kan wel los op plekken waar het toegestaan is, Simba eigenlijk praktisch nergens. Hij heeft een auto-obsessie, op elke rijdende auto wordt gedreven :N: en als we in de duinen of bossen zijn, dan wil hij na vijf minuten als een gek naar onze eigen auto, en aangezien waar die staat ook auto's komen is het te gevaarlijk hem los te laten.

Wel gaan we regelmatig naar een omheind veldje :ok:
Maar ik vind het heel erg voor Simba dat ie nergens echt los kan, ik gun het hem zo :19: Maar ik vind zijn veiligheid toch net ff belangrijker
Afbeelding
Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Ongelezen bericht door Moon »

Dagelijks los kunnen lopen vind ik eigenlijk een voorwaarde voor het welzijn van een hond. Ik heb dan ook erg te doen met honden (en de baasjes) waarbij dat niet kan om een of andere reden.
Wat ik wél kwalijk vind is zoals ik hier in mijn buurt regelmatig zie. Er wordt niet of amper getraind met de honden en daardoor zijn ze veroordeeld tot een leven lang aan de lijn.. Ik woon in een stad; dus geen mega-tuinen of weilanden. Het is zo belangrijk voor mij dat toen Dante (toen hij rond een jaar was) achter auto's aan ging jagen, ik serieus overwogen heb om een trainer in te huren die bekend was met de teletac :N: (via onze rasvereniging). Gelukkig was het niet nodig (ik weet nog steeds niet of dat door mijn verbeten trainingen kwam of dat hij er overheen gegroeid is).
Het hierkomen is dan ook voor mij het belangrijkste commando wat een hond kan leren. Helaas wordt het vaak helemaal niet aangeleerd (wat ik hier om me heen zie)! Hondjes lopen als pup vanzelf achter het baasje aan, als je dat commando er dan niet in-conditioneert komt op een gegeven moment de dag dat hij verder gaat kijken en dan niet terug te roepen is...

Gr. Marijke
Gr. Marijke
Afbeelding
eefje
Actief

Ongelezen bericht door eefje »

lovemydoggies schreef:ik wil heel erg graag dat onze twee pups los kunnen lopen, maar ik durf het nog niet.
Ze reageren nogal overdreven op paarden bijvoorbeeld (terwijl we er zelf 1tje hebben , maar die staat 3 kwartier verderop hihi, vandaar misschien), en ik ben bang dat ze dan dus niet meer luisteren.
Ze kunnen vele 'trucjes' en commando's maar verkiezen tot nu toe nogal vaak om juist het commando 'Kom' en 'hier' te negeren :(:
daar wordt dus hard aan gewerkt..ik probeer het nu met die 'uitloop lijnen ' van 5 meter en dan trainen op het komen.
Maargoed..over een maandje gaan we naar zee en dan gaan we ze daar toch echt wel los laten lopen.

Ik vind het zonde dat het nu niet kan want ze gaan al met lange lijn helemaal door het lint -op een goede manier dan he. Suuuper om te zien.

Ik wist trouwens ook niet dat er van die losloopgebieden bestonden?! beetje dom misschien, maar ik ga nu toch eens opzoeken of die bij ons in de buurt ook zijn

Grote berg lekkers in je zak en al beginnen met als ze netjes zitten de lijn om doen en belonen, dan op de plek waar ze los kunnen weer belonen met wat lekkers bij het zitten en riem af, vrolijk roepen en telkens belonen als ze komen, als ze door hebben dat ze altijd wat lekkers krijgen bij het komen komen ze echt wel. Dit kun je later afbouwen de ene keer wel de andere keer niet. Scooby vind mij met lekkers nog steeds leuker dan Spike die overal en nergens heen rent.
AfbeeldingAfbeelding
bauke

Felix schreef:Een wildzwijn die stil blijft staan ... wil daar met liefde een nieuwe dimensie voor je aan toevoegen hoor, dat ze achter je aan komen!
is alleen als ze de kleintjes willen beschermen ,
of een losse beer, die wat agressief kan zijn, omdat hij geen vrouwtje heeft in "die" tijd gevonden.
woon er namelijk al meer als 30 jaar
ben wel jaloers, maar in die hitte van deze zomer ,?
Nee, geef mij maar tòch een heerlijk zeebriesje. :ok:
Ik kom alleen in die gebieden in het najaar , en zelfs met de sneeuw !
En de posbank ... ach, dat daar heuveltjes zijn dat is niks nieuws, heb met de motorfiets al eens gehad dat er een hert voor me neus over het asfalt heen stuiterde in de schemering

hoe kan je nou van de natuur genieten op een motorfiets?
Daar ga je toch te hard voor? Je laat ze zo op deze manier dus schrikken :neenee:
Ondingen zijn dat, zoveel lawaai en rijden altijd te veel hard ! :neenee:
Dan ben je trouwens niet overal geweest,
ken je trouwens het Roosendaalse Veld?
Heel groot losloopgebied voor honden.? Is daar ook .
En ohja ... "Natuurgebied de Posbank" dat is geen kroondomein trouwens, dat is het: "Nationaal Park de Hoge Veluwe" ... (just for the record)

:denken: :denken:
De Posbank hoort bij De Veluwezoom !
Ik heb niet geschreven dat het een Kroondomein was, toch?
Nat. Park de Hoge Veluwe is ook geen Kroondomein, de Kroondomeinen,
die liggen meer richting Hoog Soeren , onder de rook van het Paleis het Loo.
Woon jij er nou of ik?
En als je nog eens lesje wil hebben in wandelen over de Veluwe, dan ben je bij deze uitgenodigd om eens mee te lopen, dan zul je zien dat jij nog geen 1% ervan gezien hebt
ik denk meer dan jij denkt :smile: :wink:
Maar ik loop dan liever met een boswachter mee, ( heb ik heel veel gedaan), dan met jouw motorfiets. :neenee:
Felix
Zeer actief
Contacteer:

Hey, dat is nieuw :E:

Op de motorfiets en iets niet zien :mrgreen:

Afbeelding

En overigens geheel legaal, zonder ook maar enigzins te hardt te rijden, of welke verkeers regel dan ook te schenden tuffen we hiero door de bossen heen :E:

En qua geluid, dat valt reuze mee, maar goed zo kun je op iedere slak wel zout gaan leggen, persoonlijk stoor ik mij meer aan de dagjes mensen (zoals jij) die het altijd beter schijnen te weten :ok:

In de sneeuw :denken:

Dus jij was afgelopen november hiero ook zo'n ramp toerist ? :smile:

Afbeelding

Bovenstaande foto was/is op 25 november genomen, op de dag dat half oostelijk Nederland op z'n spreekwoordelijk gat lag, en juist ja ... foto is tevens in de Kroon Domeinen gemaakt, en per motorfiets! :ok:

Maar kan je nog wel ettelijke duizende foto's laten zien van het natuurschoon wat ik zoal ontdekt heb hiero op de Veluwe per motorfiets maar daar sta jij naar mijn gevoel niet echt voor open :wink:
Felix
Zeer actief
Contacteer:

En dan eventjes speciaal voor degene die niet weten wat de Posbank is (niet te verwarren met de Postbank :wink:

Afbeelding

Afbeelding

En vooral veel leuke weggetjes, die je uiteraard per motorfiets kunt nemen! :ok:

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog eentje speciaal voor Bauke! :smile:

Afbeelding

En dan nog speciaal eentje ter afsluiting :ok:

Afbeelding
Gonny
Zeer actief

:denken: waar gaat dit nog over??? :19:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Gonny schreef::denken: waar gaat dit nog over??? :19:
Over het welles/ nietus :roll:
Afbeelding
bauke

Felix schreef:Dus jij was afgelopen november hiero ook zo'n ramp toerist ?

Ramptoerist? :denken:
Man, ik zàt er middenin In Landal Greenparc Miggelenberg in Hoenderloo,
ja ja , wij waren op het journaal !! :ok:
Wij durfden niet naar buiten te gaan, maar je hebt een hond en die moet uit :eek:
Maar er was hier rondom het huisje een gekraak van jewelste door
die grote takken en hele boomstammen , die door de druk naar
beneden vielen , doodeng!
Een krak en wegrennen !

Bovenstaande foto was/is op 25 november genomen,

ik heb toen ook 100en foto's gemaakt, de volgende dag, niet op die kraak dag.
Maar kan je nog wel ettelijke duizende foto's laten zien van het natuurschoon wat ik zoal ontdekt heb hiero op de Veluwe per motorfiets maar daar sta jij naar mijn gevoel niet echt voor open :wink:
ik loop en heb ook 100en foto's gemaakt, daar heb ik een motorfiets niet voor nodig, ik loop met de hond., en de auto zetten we dan overal en nergens neer,.
Ik ben geen voorstander van motorfietsen, maar die van jouw is geen opgevoerde, dat scheelt.
Lijkt een politiiemotor?
bauke

bianca83 schreef:
is dat niet gebruikelijk hier , op dit forum?
bianca83
Zeer actief

bauke schreef:
bianca83 schreef:
:19:
Afbeelding
Gonny
Zeer actief

bauke schreef:
bianca83 schreef:

ja...tuuuurlijk....alleen was hier een discussie over wellus of nietus loslopen...misschien verder via pb over de veluwe wellus/nietussen???
Afbeelding
bauke

bianca83 schreef:
bauke schreef:
bianca83 schreef:

je weet best wel wat ik bedoel,
de één geeft een bericht, en de ander lokt het uit om daar meer over te laten uitleggen, enz enz ,
en zo krijg je dan weer een berichten-wisseling tussen 2 mensen.
bianca83
Zeer actief

bauke schreef:
bianca83 schreef:
bauke schreef:
bianca83 schreef: Over het welles/ nietus :roll:

je weet best wel wat ik bedoel,
de één geeft een bericht, en de ander lokt het uit om daar meer over te laten uitleggen, enz enz ,
en zo krijg je dan weer een berichten-wisseling tussen 2 mensen.
Kom op zeg, je bent toch geen kleuter meer. Je hebt het nu zelfs al over elkaar uitlokken :roll:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”