En ik vroeg me wel eens af hoeveel mensen hier op het forum een golden retriever hebben of hebben gehad !! dus schrijven maar !! :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
golden retrievers
Moderator: moderatorteam
-
aika
- Actief
golden retrievers
mijn hond (aika) is een golden retriever
En ik vroeg me wel eens af hoeveel mensen hier op het forum een golden retriever hebben of hebben gehad !! dus schrijven maar !! :N:

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=56709
die goude gabbers hebben wel genoeg aan 1 topic hoor
, stel je voor, overdosis golden :N:

die goude gabbers hebben wel genoeg aan 1 topic hoor
-
Marion.
yamie schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=56709
die goude gabbers hebben wel genoeg aan 1 topic hoor, stel je voor, overdosis golden :N:
![]()
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Marion. schreef:yamie schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=56709
die goude gabbers hebben wel genoeg aan 1 topic hoor, stel je voor, overdosis golden :N:
![]()
![]()
![]()
![]()
ksssssssssssssstttttttt
-
Marion.
- raufvaugel
- Vaste gebruiker
-
Marion.
-
Jolly
- Zeer actief
-
aika
- Actief
overdosis goldens wat maakt dat nu uit het zijn toch zon mooie hondjes !!yamie schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=56709
![]()

-
aika
- Actief
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Maar zo komen we nooit voorbij die doggen!aika schreef:overdosis goldens wat maakt dat nu uit het zijn toch zon mooie hondjes !!yamie schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=56709
![]()
-
aika
- Actief
-
aika
- Actief
Branka schreef:Maar zo komen we nooit voorbij die doggen!aika schreef:overdosis goldens wat maakt dat nu uit het zijn toch zon mooie hondjes !!yamie schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=56709
![]()
![]()
![]()
ik snap het ni ik kan niet volgen ik ben niet mee
uitleg graag

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
aika schreef:overdosis goldens wat maakt dat nu uit het zijn toch zon mooie hondjes !!yamie schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=56709
![]()
- raufvaugel
- Vaste gebruiker
Ik heb gehad Andy from the golden Rennet dat was mijn eerste een echte boef, die kom zo maar twee uur weg zijn, hij loste op in het bos en ik maar zoeken, als ik het dan opgaf kwam ik thuis en zat hij voor de deur mij uit te lachen.
De tweeede was Beaubry een witte, zo'n lieve gehoorzame hond heb ik nog nooit gehad, een echte lievert.
En deze Onslow(onno) is een beetje een tussenvorm . meestal erg lief en soms erg ondeugend.
Mijn eerste hond was een tekkel , hi heette Barry naar Barry Hulshof, die is 16 geworden, mijn twee retrievers zijn 13 geworden en deze die ik nu heb is al 7.

De tweeede was Beaubry een witte, zo'n lieve gehoorzame hond heb ik nog nooit gehad, een echte lievert.
En deze Onslow(onno) is een beetje een tussenvorm . meestal erg lief en soms erg ondeugend.
Mijn eerste hond was een tekkel , hi heette Barry naar Barry Hulshof, die is 16 geworden, mijn twee retrievers zijn 13 geworden en deze die ik nu heb is al 7.

een hond is ook maar een mensch
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Bij dit onderdeel Hondenrassen zijn 2 topics over rassen die lang lopen en behoorlijk lang zijn. Dat zijn die over de Duitse Doggen en die over de Golden Retrievers. En onderling lopen we wel eens te dollen wie er het langste topic bij elkaar kunnen kleppen. Voorlopig liggen de Doggen nog voor op ons wat betreft duur en lengteaika schreef:Branka schreef:Maar zo komen we nooit voorbij die doggen!aika schreef:overdosis goldens wat maakt dat nu uit het zijn toch zon mooie hondjes !!yamie schreef:http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=56709
![]()
![]()
![]()
ik snap het ni ik kan niet volgen ik ben niet mee![]()
uitleg graag
-
ekennel
- Vaste gebruiker
-
aika
- Actief
weeral een bewijs dat golden retrievers gewoon de beste honden zijn die je maar kunt hebben !ekennel schreef:Hier nog een Goldenlover.
Quincy from the Goldenburgh nu 7 jaar. Het is mijn eerste Golden. Niet mijn eerste hond. Maar ik denk toch wel de gehoorzaamste hond die ik ooit heb gehad.
Kortom: Hij is geweldig.
Ennuh voor zulke leuke honden kunnen er toch niet genoeg topics geopend worden zeker

-
aika
- Actief
Branka schreef:Bij dit onderdeel Hondenrassen zijn 2 topics over rassen die lang lopen en behoorlijk lang zijn. Dat zijn die over de Duitse Doggen en die over de Golden Retrievers. En onderling lopen we wel eens te dollen wie er het langste topic bij elkaar kunnen kleppen. Voorlopig liggen de Doggen nog voor op ons wat betreft duur en lengteaika schreef:Branka schreef:Maar zo komen we nooit voorbij die doggen!aika schreef: overdosis goldens wat maakt dat nu uit het zijn toch zon mooie hondjes !!![]()
![]()
ik snap het ni ik kan niet volgen ik ben niet mee![]()
uitleg graag![]()
dus dan moeten wij gewoon kei lang over ditzelfde topic blijven praten ofwa ?? of begrijp ik dat verkeerd ??

- Angeniet
- Erelid
Je moet gewoon hier naartoe verhuizen, over de allerleukste Goldensaika schreef:dus dan moeten wij gewoon kei lang over ditzelfde topic blijven praten ofwa ?? of begrijp ik dat verkeerd ??
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... start=3925
Haha, leuk om dit te lezen!maart schreef:er zit veel verschil in, bepaalde zijn mooi (zoals Juda, die vind ik gewoon geweldig prachtig), maar andere vind ik dan weer oerlelijk
Juda is ook een prachtige beer, niks geen ielig hondje.
En gelukkig meer zwart dan wit
-
chrico
- Zeer actief
Ehm mogen daar de meningen over verschillenaika schreef:weeral een bewijs dat golden retrievers gewoon de beste honden zijn die je maar kunt hebben !ekennel schreef:Hier nog een Goldenlover.
Quincy from the Goldenburgh nu 7 jaar. Het is mijn eerste Golden. Niet mijn eerste hond. Maar ik denk toch wel de gehoorzaamste hond die ik ooit heb gehad.
Kortom: Hij is geweldig.
Ennuh voor zulke leuke honden kunnen er toch niet genoeg topics geopend worden zeker
![]()
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
chrico
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
-
aika
- Actief
maar dat vind ik niet zon leuk topic want daar heb ik pas geleden de grootste afgang gemaakt die je maar kunt makenAngeniet schreef:Je moet gewoon hier naartoe verhuizen, over de allerleukste Goldensaika schreef:dus dan moeten wij gewoon kei lang over ditzelfde topic blijven praten ofwa ?? of begrijp ik dat verkeerd ??![]()
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... start=3925
Haha, leuk om dit te lezen!maart schreef:er zit veel verschil in, bepaalde zijn mooi (zoals Juda, die vind ik gewoon geweldig prachtig), maar andere vind ik dan weer oerlelijk
Juda is ook een prachtige beer, niks geen ielig hondje.
En gelukkig meer zwart dan wit![]()
ik ben bang om daar men gezicht weer te vertonen

-
chrico
- Zeer actief
- Angeniet
- Erelid
-
aika
- Actief
-