Marion. schreef:Meeko schreef:Ze hebben wel wat anders te doen... ze hebben namelijk ook een normale betaalde fulltime baan... of wij die niet hebben
Oja...
ze lieten ons weten dat er niet meer gereageerd wordt tot ze meer weten 
. Telefonisch zijn ze moeilijk te bereiken (normaal betaalde fulltime baan

)
Sorry, dit vind ik dus echt heel fout. Betaalde en fulltime baan ernaast snap ik best, maar hier hoor je dus tijd voor te maken. Een hond die 2 dagen geplaatst is, en de aanstaande baasjes voor zulke problemen zet?
Daar moét je gewoon tijd voor maken. Als je zo'n stichting begint, moet je weten dat dit ook kan gebeuren.
Het dikgedrukte vind ik te triest voor woorden
Ik voel vreselijk met je mee, maar ik weet niet hoe ik je kan helpen

Helemaal mee eens!
Daarbij vind ik dat de stichting zich op dit moment ook wel behoorlijk arrogant opstelt.
Hoe je het ook went of keert, ze hebben jou een hond met een ernstige kwaal 'geleverd'. Een kwaal waarvan zeker is dat 'ie die al had.
Het zal idd niet moedwillige zijn gegaan maar het is - in mijn ogen - wel een ernstige fout van de kant van de stichting.
Zij moeten binnen afzienbare tijd met een oplossing komen waar iedere partij - maar vooral Meeko - mee geholpen is. En die 'afzienbare' tijd is, wat mij betreft, wel zo'n beetje voorbij.
Ze houden jou én Meeko wel heel erg aan het lijntje. En dat snap ik niet van een stichting die zegt het beste voor te hebben met dieren c.q. honden.
En ja, ik voel ook met je mee, maar weet ook echt niet wat ik voor je kan doen.