Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gloeiende gloeiende
Moderator: moderatorteam
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
gloeiende gloeiende
Boris heeft in een kapot blikje gestapt......een snee in zn voetje...bij iedere stap ligt er bloed....jemig, waarom ruimen ze de troep ook niet op!!
potdorie als wij de poep niet opruimen krijgen we een boete!
Maar goed....Het rustig houden van Boris is denk ik het enige wat ik kan doen hé.... 

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: gloeiende gloeiende
Oh,da's een heel vervelende verwonding!Gonny schreef:Boris heeft in een kapot blikje gestapt......een snee in zn voetje...bij iedere stap ligt er bloed....jemig, waarom ruimen ze de troep ook niet op!!potdorie als wij de poep niet opruimen krijgen we een boete!
Maar goed....Het rustig houden van Boris is denk ik het enige wat ik kan doen hé....
Is het een diepe snee?
Het enige dat je volgens mij kunt doen is ontsmetten en Boris rustig proberen te houden

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Gonny
- Zeer actief
Ik kan het zo moeilijk zien.....Peter komt zo thuis en dan moeten we even samen met een zaklantaarn erbij maar ff loeren....maar het bloedt flink als hij loopt...zodra hij ligt bloedt het gelukkig niet, dus heel diep zal t niet zijn, toch??marian* schreef:Oh,da's een heel vervelende verwonding!Gonny schreef:Boris heeft in een kapot blikje gestapt......een snee in zn voetje...bij iedere stap ligt er bloed....jemig, waarom ruimen ze de troep ook niet op!!potdorie als wij de poep niet opruimen krijgen we een boete!
Is het een diepe snee?
Het enige dat je volgens mij kunt doen is ontsmetten en Boris rustig proberen te houden

- Angeniet
- Erelid
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Omdat het zo'n rotplek is gaat het telkens weer open,dus je moet echt even goed kijken.Gonny schreef:Ik kan het zo moeilijk zien.....Peter komt zo thuis en dan moeten we even samen met een zaklantaarn erbij maar ff loeren....maar het bloedt flink als hij loopt...zodra hij ligt bloedt het gelukkig niet, dus heel diep zal t niet zijn, toch??marian* schreef:Oh,da's een heel vervelende verwonding!Gonny schreef:Boris heeft in een kapot blikje gestapt......een snee in zn voetje...bij iedere stap ligt er bloed....jemig, waarom ruimen ze de troep ook niet op!!potdorie als wij de poep niet opruimen krijgen we een boete!
Is het een diepe snee?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- beppie
- Zeer actief
- Annelies
- Zeer actief
- Gonny
- Zeer actief
marian* schreef:Omdat het zo'n rotplek is gaat het telkens weer open,dus je moet echt even goed kijken.Gonny schreef:Ik kan het zo moeilijk zien.....Peter komt zo thuis en dan moeten we even samen met een zaklantaarn erbij maar ff loeren....maar het bloedt flink als hij loopt...zodra hij ligt bloedt het gelukkig niet, dus heel diep zal t niet zijn, toch??marian* schreef:Oh,da's een heel vervelende verwonding!Gonny schreef:Boris heeft in een kapot blikje gestapt......een snee in zn voetje...bij iedere stap ligt er bloed....jemig, waarom ruimen ze de troep ook niet op!!potdorie als wij de poep niet opruimen krijgen we een boete!
Is het een diepe snee?
Peter heeft gekeken, en de snee is maar een cm...en niet zo diep zegt hij...ik heb voor de zekerheid (

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
He waardeloos joh
Kaya heeft ook om de haverklap sneetjes in d'r voetzooltjes en dat blijft zo lang open omdat ze er uiteraard op lopen.
Ik heb nooit antibiotica gegeven trouwens
Alleen vorig jaar toen had ze in haar poot (dus niet voet, maar echt poot) een enorme snee tot op het bot. Dat is wel gehecht, was mislukt, nieuwe wond gemaakt en opnieuw gehecht en toen wel antibiotica.
Maar in de voetzool kan je er zeer weinig aan doen, behalve wel schoonspoelen als hij buiten is geweest zolang de wond openblijft.
Kaya heeft ook om de haverklap sneetjes in d'r voetzooltjes en dat blijft zo lang open omdat ze er uiteraard op lopen.
Ik heb nooit antibiotica gegeven trouwens
Alleen vorig jaar toen had ze in haar poot (dus niet voet, maar echt poot) een enorme snee tot op het bot. Dat is wel gehecht, was mislukt, nieuwe wond gemaakt en opnieuw gehecht en toen wel antibiotica.
Maar in de voetzool kan je er zeer weinig aan doen, behalve wel schoonspoelen als hij buiten is geweest zolang de wond openblijft.
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
chrico
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- *tweety*
- Zeer actief
Ik heb er ook zo'n hekel aan dat er op plekken waar veel honden lopen altijd zo'n troep ligt.
Daar kan ik echt zo sjacho van worden (soms) kapotte bierflesjes, blikjes cola en bier, scholieren die hun brood met zakjes en al weggooien en de honden duiken er het liefst op af en andere troep.
Maar goed, goed schoonhouden dat wondje, en regelmatig een biotex of sodabadje maken en buiten even het wondje afdekken.
Daar kan ik echt zo sjacho van worden (soms) kapotte bierflesjes, blikjes cola en bier, scholieren die hun brood met zakjes en al weggooien en de honden duiken er het liefst op af en andere troep.
Maar goed, goed schoonhouden dat wondje, en regelmatig een biotex of sodabadje maken en buiten even het wondje afdekken.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
-
olgaw37
- Actief
- Contacteer:
Ik kan daar ook zo de pest in hebben, hier in de buurt ligt ook om de haverklap wat, glas, blikjes etc.
Verdorie, thuis gooien ze et toch ook niet op de grond.
Maar zijn vervelende wondjes, Does heeft het bij mij ook een paar keer gehad. Goed schoongehouden met biotex de eerste dagen, en ik deed er calendulazalf op. Buiten even de eerste dagen sokje om. Genas redelijk snel. Ik heb nooit AB gegeven.
Maar zijn vervelende wondjes, Does heeft het bij mij ook een paar keer gehad. Goed schoongehouden met biotex de eerste dagen, en ik deed er calendulazalf op. Buiten even de eerste dagen sokje om. Genas redelijk snel. Ik heb nooit AB gegeven.
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....

In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....
-
miekmiek
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Balen zeg
Ik zou trouwens geen AB geven zolang de wond niet ontstoken is.
Ook hier regelmatig kapotte voetzooltjes en met goed spoelen is het eigenlijk nog nooit ontstoken geraakt.
Voor de zekerheid kun je wel een sok om het voetje doen als je met Boris gaat wandelen. Dat houdt het ergste vuil tegen.
Beterschap.
Ik zou trouwens geen AB geven zolang de wond niet ontstoken is.
Ook hier regelmatig kapotte voetzooltjes en met goed spoelen is het eigenlijk nog nooit ontstoken geraakt.
Voor de zekerheid kun je wel een sok om het voetje doen als je met Boris gaat wandelen. Dat houdt het ergste vuil tegen.
Beterschap.
- linda
- Zeer actief
- Gonny
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
Ari@ne