Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mank uit bed

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Martijn en Jessica
Vaste gebruiker

Mank uit bed

Ongelezen bericht door Martijn en Jessica »

Vanochtend kwam Doortje, onze cairn terrier, mank uit haar mandje. Gisteravond was er nog geen vuiltje aan de lucht, maar sinds vanochtend wil ze niet op haar rechterachterpootje staan. Ik heb haar net mee naar buiten genomen, maar dan gaat ze meteen liggen als je haar neerzet. Ook toen ik haar weer binnen neerzette, ging ze meteen liggen.

Tussen haar voetzooltjes zit zo te zien helemaal niks en ook haar pootje voelt gewoon aan. Het is geen piepert, dus ik heb geen idee wat er wel en wat er niet zeer doet als ik er aan zit.

Wie weet wat er aan de hand kan zijn?

Groet,
Jessica
Meeko
Zeer actief

Ongelezen bericht door Meeko »

Ik zou niet weten wat er aan de hand is.

Ik zou als het niet beter wordt en ze er totaal niet op wil gaan staan toch maar even een afspraak maken met de DA. Maargoed, hier spreekt dan wel een snel overbezorgde hondenbaas :ok:

(ik ga liever 100 keer te vaak naar de DA dan 1 keer te weinig :wink: )
Afbeelding
Femia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Femia »

Als je zelf niets kan ontdekken zou ik het even na laten kijken. Zo'n zeer pootje is toch ook niks voor je kleine vierpotige vriendje?
Afbeelding
Martijn en Jessica
Vaste gebruiker

Nu het wat later is, heb ik het idee gekregen dat het meer om haar voetje dan om haar pootje in het geheel gaat. Ik heb vanmiddag een afspraak met de dierenarts, maar vraag me af of dit wel nodig is. Misschien kan ik het beter nog even een dag afwachten...???

Groet,
Jessica
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Ik zou gewoon gaan, maar ik ben meestal overbezorgd :mrgreen:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

Martijn en Jessica schreef:Nu het wat later is, heb ik het idee gekregen dat het meer om haar voetje dan om haar pootje in het geheel gaat. Ik heb vanmiddag een afspraak met de dierenarts, maar vraag me af of dit wel nodig is. Misschien kan ik het beter nog even een dag afwachten...???

Groet,
Jessica
Misschien zit er een grasaartje in haar pootje en dat kun je maar beter zo snel mogelijk laten verwijderen. Anders gaat het zeker ontsteken. Ik zou dus toch maar even langs de DA
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
Martijn en Jessica
Vaste gebruiker

Kun je zo'n grasaartje zelf ook zien? Zo op het eerste gezien is er niets te zien aan haar poot... Ik wacht het nog een dagje af en als het morgen nog niet beter is, ga ik naar de DA. Ik heb 'r pootje net in een bakje met sodawater laten weken en doe dat vanavond nog een keertje. Hoop dat het helpt!

Jessica
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”