Ik vroeg me af, afgelopen winter had Jamey toen het echt koud was een jasje nodig voor de training, omdat ze anders gewoon stond te bibberen van de kou... Dat jasje is ze nu behoorlijk uitgegroeid en dus zit ik me af te vragen of het deze winter weer nodig zal zijn.
Nou weet ik dat ze vorig jaar nog in haar puppyvacht zat, wat dus de reden kan zijn dat ze het koud had, maar is er iets te zeggen over of ze het dit jaar weer zo koud zal krijgen dat een jasje nodig is?
Ik ga komende week met haar naar de trimmer en daar zal ik hetzelfde vragen, maar zo kan ik een beetje kijken wat de algemene gedachte hierover is...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weer een jasje nodig?
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Weer een jasje nodig?

You'll be in my heart... Always...
-
- Zeer actief
Wacht het anders gewoon ff een maand of wat af. Je ziet snel genoeg of ze het koud heeft tegen de tijd dat het bij de ochtendwandeling weer een stuk frisser is. Een nieuw jasje is zo gekocht toch?
Smek heeft zijn nieuwe jasje alweer te pakken hoor. Een regenjasje gevoerd met fleece (in tijgervelmotief
). Zal morgen ff foto's maken. Na de herfst ga ik op zoek naar een echte warme winterjas voor hem.
Smek heeft zijn nieuwe jasje alweer te pakken hoor. Een regenjasje gevoerd met fleece (in tijgervelmotief
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer: