Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Beste KVV

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Scooby schreef:
Mauyak schreef:In Belgie kun je toch bij de dierenwinkels wel aan Duck komen?Dat is een echt belgisch merk.
In Duck zitten alleen weer zoveel granen...

oh vertel eens hoeveel dan?
Higgins

Ongelezen bericht door Higgins »

Ik zelf wissel af tussen de merken Carnibest, Energique, Bandit en heel af en toe Rodi.
Duck vind Higgins niet lekker dus dat valt af. Bibi is hier in de omgeving moelijk te krijgen, dus dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd.
Verder geef ik ook nog VV zoals vuile pens, hart, zalm en om het nog lekkerder te maken doe ik er ook nog wel eens schapenvet overheen :ok:

Als je het uit gaat proberen, koop dan niet meteen tig kilo, ik heb helaas al heel wat kilo's weggeven, meneer vond het niet lekker meer :roll:
Nanuq
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Nanuq »

Misschien wat laat, maar kan je niet nagaan of er nog mensen bij je in de buurt Carnibest bestellen zodat jullie het eventueel samen kunnen bestellen. Scheelt ook al in de prijs, maar belangrijker; dan moet je geen tig kilo indoen om het gewoon eens te proberen.

Moest je eens langs Limburg komen, je mag hier wel een paar kilootjes komen halen :wink:

Hier in de buurt kan ik trouwens ook Energique en AHV verkrijgen, naast Duck. Wel handig als ik zie hoe slecht het gesteld is met KVV verkooppunten in Vlaanderen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”