Ik ben het hier ook helemaal mee eens hoor, ik vind ook zeker dat er ergens een (grote!) fout is gemaakt en dat dit absoluut niemand anders mag overkomen!!!! En dit uberhaupt niet meer voor mag komen, hoe ze dat oplossen is gelukkig verder een zaak voor de stichting en niet voor mij.Teckelgek schreef:Ook ik ben het hiermee volledig eens. Ze zijn wel bij je geweest om te kijken hoe je woont, hoe je met je andere dieren omgaat etc. Dat vonden ze erg belangrijk. Iemand moet toch geweten hebben dat er iets niet goed was met Meeko, of dat nou in Spanje was of hier en dan vind ik dat ze hem idd niet als een gezonde hond hadden mogen aanbieden. Bij wie de schuld ligt, Spanje of NL, doet vind ik niet ter zake. Dit had gewoon niet mogen gebeuren en zij moeten nu de volle verantwoording op zich nemen is mijn mening.Inge O schreef:ik ben het helemaal met je eens - ik bekijk het dus iets minder begripvol dan meeko - ik vind dat hier door mensen een serieuze fout is gemaakt, en dat die mensen (asiel + stichting, moeten ze onder elkaar juist wél uitzoeken, om te vermijden dat zoiets zich weer voordoet) daar de volle verantwoordelijkheid moeten voor dragen.
en meeko, natuurlijk is het zo dat het asiel er uiteraard niks kan aan doen dat de hond hd heeft, maar ze kunnen er wel aan doen dat ze hem als een normaal gezonde hond ter adoptie hebben vrijgegeven, en zo iemand 'out of the blue' met grote problemen hebben opgezadeld.
Meisje, ik vind het zo vreselijk voor je. Zoiets kun je in jouw situatie er niet ook nog bij hebben. Nogmaals een dikke knuffel, ook voor Meeko.
En als ik iets kan doen laat het me weten!!!!
Ik heb er op het moment alleen zo weinig aan om bij de gemaakte fout stil te gaan staan, eerst wil ik mijn energie stoppen in wat ik voor Meeko kan doen. Daarna kijk ik wel weer verder. Om me te verdiepen in, waar en door wie de fout is gemaakt schiet ik nu gewoon niets mee op en kost me alleen maar meer energie en frustratie.
Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat jullie niks meer over de ontstane situatie mogen zeggen
Ik wacht af op een reactie, meer kan ik ook niet, dus jij zeker niet Ariane